דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מקומות מיוחדים בהם תבצעו את אירוע החתונה שלכם 

מאת    [ 17/11/2021 ]

מילים במאמר: 574   [ נצפה 791 פעמים ]

מעז יצא מתוק – איך הקורונה שינתה את ענף האירועים?

שנת הקורונה הייתה שנה נוראית עבור כולנו באופן אישי, ועבור הרבה מאוד עסקים. אך לצד זה, הרבה אנשים ובעלי עסקים הפגינו יצירתיות אדירה כדי להמשיך ולהפעיל את העסק ולהישאר רווחיים. אפשר לראות את זה ממש בכל אחד ואחד מהאלמנטים של הענף הזה. למשל תכשיטנים שהשקיעו באתר שלהם והעשירו מאוד את הקטגוריות של תכשיטים לחתונה, ופרסמו מדריכים מקיפים שמסבירים איך לבחור טבעות אירוסין, טבעות נישואין ותכשיטים לכלה.

בנוסף, עסקים קטנים ומיוחדים מצאו את הדרכים והפתרונות כדי לקיים אירועים בשטחם. ופתאום מטע, סירת עץ או יקב – הופכים להיות לוקיישן קסום לחתונה.

 

חתונה קטנה ואלגנטית

אם אתם חושקים באירוע מצומצם, בוודאי הבנתם כבר שתתקשו למצוא מקום סטנדרטי. אולמות וגני אירועים מיועדים בדרך כלל לאירועים עם כמות גדולה של משתתפים, ולא כל כך רוצים לקיים אירוע מצומצם.

הפתרון? לחשוב מחוץ לקופסה! חתונה ביקב או במסעדה, בחורשה, לחוף הכנרת ואפילו חתונה בחצר של הדודים בקיבוץ – אלה רק חלק מהאפשרויות שעומדות לרשותכם. זו ההזדמנות שלכם להפיק את האירוע המיוחד שמתאים לאופי שלכם, ושיגרום לכל האורחים להישאר עם חוויה חד פעמית וזיכרונות מיוחדים.

אגב, זו לא חייבת להיות רק חתונה קטנה. חתונה במיקום מיוחד יכולה להתאים גם לכמות גדולה של מוזמנים, הכול שאלה של התארגנות נכונה מראש.

 

כמו בסיציליה – חתונות ביקב

בהרבה מדינות בחו"ל יקב הוא לוקיישן פופולרי מאוד לחתונה, ואנחנו שמחים לראות שהטרנד המקסים הזה מגיע גם אלינו. תחשבו על זה לרגע – גן מטופח, מבנה אבן מסורתי, אוכל טוב, יין נהדר ונוף עוצר נשימה של כרמים בשקיעה. חתונה ביקב היא השידוך המושלם בין הלוקיישן למאורע.

יש היום בישראל כמה יקבי בוטיק שמציעים את האפשרות לקיים אירועים, כך שתוכלו לבדוק, להשוות ולבחור ביקב שהכי מתאים לכם. אנחנו ממליצים לבדוק כמה קריטריונים: המיקום של היקב והנגישות שלו מבחינת נסיעה וחניה, גודל האירוע המקסימלי שאפשר לקיים בו, האם האירוע הוא רק בחוץ או שיש גם אפשרות של אירוע בפנים. חלק מהיקבים מציעים שירות מלא של קייטרינג, שולחנות וכלי אוכל, בר, צוות וכו', ובחלק מהיקבים תצטרכו לשכור בעצמכם את השירותים הללו דרך ספקים חיצוניים. לכל אחת מהאפשרויות יש את היתרונות והחסרונות שלה כמובן.

 

בטעם של פעם – חתונות בקיבוץ

אם אתם מחפשים לוקיישן צנוע ורגוע יותר, לוקיישן עם קריצה נוסטלגית לתקופות פשוטות יותר – אנחנו ממליצים על הקיבוץ! אם יש לכם קרובי משפחה שיכולים לארח את האירוע על המדשאה, מה טוב. ואם לא? אל דאגה. יש היום כמה וכמה קיבוצים שמציעים אפשרות לקיים את האירוע בשטחם – ליד הבריכה, במדשאה מול חדר האוכל ואפילו במטע הסמוך. בצפון, בדרום או במרכז, זו הזדמנות לקיים אירוע באווירה קלילה יותר.

גם כאן אנחנו ממליצים כמובן לבחון כמה מקומות, ובמיוחד להבין איזה שירותים הקיבוץ מציע ולמה תצטרכו לדאוג בעצמכם. בחלק מהקיבוצים תקבלו שירות מלא ממש כמו באולם או בגן אירועים, ואילו באחרים תצטרכו לדאוג לכל, כולל לתשתיות בסיסיות כמו שירותים ניידים ותאורה.

 

איך מארגנים אירוע מיוחד?

יש שאלות שכל זוג מתמודד איתן בדרך לחתונה, החל מהשאלה הראשונה שהיא "איך בוחרים טבעת אירוסין?" ודרך השאלה הגדולה שהיא "איך מארגנים אירוע בלתי נשכח?".

הסוד הוא קודם כל לקחת נשימה עמוקה ולהירגע. חיפוש קצרצר בגוגל יביא אתכם למגוון של המלצות, רעיונות ומדריכים מפורטים. אנחנו ממליצים לכם לחשוב בנחת על מה שאתם אוהבים, הרי החתונה היא קודם כל חגיגה של הזוגיות שלכם. בנוסף, אתם לא צריכים לעשות את הכול בעצמכם! תוכלו לשכור אנשי מקצוע שיסייעו בארגון של האירוע, באיתור של המקום המושלם וכמובן בדאגה לכל הלוגיסטיקה הדרושה. גם חברים וקרובי משפחה ישמחו להיות לצידכם, ללוות ולעזור.

מרינה קומינסקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב