דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם הצלחה חומרית כתובה בכוכבים? 

מאת    [ 26/08/2021 ]

מילים במאמר: 1730   [ נצפה 755 פעמים ]

מאמר זה ייתן מענה לשאלות הבאות: איך הצלחה חומרית תגיע אליכם? איפה הכסף שלכם לפי הגנטיקה ואנרגיות שאיתם נולדתם? ועוד...

אם תתנו מעט פוקוס על מה זה אומר לחיות ולהיות נוכח בחיים, תשימו לב כי שום דבר לא מתרחש סתם כך. הכל קשור האחד לשני כמו שאנחנו האנשים קשורים האחד לשני ומהווים חלק מהגוף הענק והמיוחד ששמו ייקום. כך, כל תאריך לידה הוא בעצם קוד למה שצברתם עד כה ומה שאתם הולכים לצבור בחיים הנ"ל. אפילו תאומים זהים יש להם הבדלים של כמה דקות בלידה, שמביאים את ההבדלים ביניהם. 

על פי האסטרולוגיה, בית 2 מתייחס לנושאי חומר, ביטחון כלכלי ופיזי ואפילו התזונה שלנו מיוצגת כאן. לא בכדי התזונה קשורה לכסף! הוכח כבר כי חיידקי המעי משפיעים על תהליכי קבלת החלטות שלנו ועל המח ומערכת רגשית. קבלת החלטה נכונה היא קריטית, כשמדובר בכסף ונושאי החומר. כך שתזונה נכונה= שווה לכם כסף!

מעבר לבית 2, יש עוד בתים וכוכבים החשובים למצב הכלכלי שלכם כמו בית 11- מילוי משאלות חומריות, בית 6- תעסוקה והפסדים כלכליים עקב קונפליקטים וכו'. כך, שהכוכבים, המיקום שלהם והאינטראקצייה בינהם, בהחלט מובילים ל"מזל" או יותר נכון לאמר ליכולות חומריות מלידה. 

לאחר חישוב מפת הלידה שלכם, ניתן לראות איפה נמצא בית 2 אצלכם במפה ואיזה כוכב שולט עליו. כך למשל בית 2 במזל טלה יהיה נשלט ע"י כוכב מרס, מזל שור ע"י כוכב וונוס וכו'. בפירוט שאציג אספר לכם מה קורה כשהשליט של בית 2 נמצא בבתים השונים במפה. על מנת להבין במדוייק מה קורה עם השליט יש לקחת בחשבון גם את המזל שבו הוא נמצא וגם זויות שיוצר עם כוכבים אחרים- על זה לא אדבר כאן.

בואו נתחיל:

שליט בית 2 נמצא בבית 1- מראה על היכולת שלכם להרוויח כסף בזכות עצמכם קודם כל. ייתכן גם תקבלו תמיכה כלכלית מההורים שלכם. בעזרת הביטוי האינדיוידואלי שלכם, הליכה בדרך מקורית משלכם – אתם תרוויחו כסף. הצד השלילי בזה זה שיש לכם ערכים אגואיסטיים בנוגע לכסף ואתם עלולים לעשות הכל כולל תחרות עם אחרים ולחץ על אחרים כדי לקבל כסף. אתם יותר מדי אימפולסיביים עם כסף ולכן אתם עלולים להרוויח ולבזבז הכל באותה המהירות. צריך ללמוד שליטה עצמית . בנוסף אתם שוויצרים בכסף שלכם- גבר כזה יקנה לעצמו דברי ערך כדי להתרברב מול נשים. זה גם מעיד על כך שהערכים שלכם בנוגע לכסף וביטחון כלכלי מגיע מההורים שלכם- ואם הם היו עם אמונות מגבילות גם אתם תקבלו את זה בירושה וזה יקשה עליכם להרוויח כסף בזכות עצמכם.

שליט בית 2 בבית 2- מעיד על חומריות רבה. אדם שהפוקוס שלו הוא על הביטוי המילולי שלו ועל הכסף שלו. החיובי שיש פה יכולת להרוויח יפה כסף כי השליט נמצא בבית שלו ומרגיש שם נוח אבל מצד שני – תלוי איזה כוכב מדובר זה יכול להוביל לעצלנות מחסור בדרייב לעבוד וניצול אחרים לכסף. אישה עם מיקום כזה תחפש גבר שיכלכל אותה. הם ידרשו כסף מההורים שלהם. תזונה יכולה להיות מוגזמת ולא בריאה בהתאם לזה גם ערכים של אדם כזה. כסף יכול להגיע גם דרך נושאי דיאטות, הרצאות. ראיית חשבון או ניהול פיננסי.

שליט בית 2 בבית 3- כסף של אנשים כאלה וערכים מגיע דרך פיתוח הכישורים שלו והשקעת מאמצים לרווח כלכלי. דרך שיווק ותקשורת כתובה, דרך אחים ותמיכה מהסביבה הקרובה. מיקום זה נותן לאדם המון אומץ בהשגת כסף המון יוזמה. זה מיקום גם ליזמות בתחומים כלכליים . המאתגר- שהם יכולים להיות מפוקסים יותר מדי על השגת כסף שזה ישפיע על יחסים עם האחים לרעה. כאן המפתח להצלחה חומרית זה התמדה ומאמץ אישי- יותר קל להרוויח אחרי גיל 30-32.

בית 4- כסף יכול להגיע דרך נדלן, בית של המשפחה, עיצוב פנים, מסעדנות. תמיכה באחרים בתהליכים רגשיים. תלוי באיזה כוכב נמצא כאן אבל עדיין זה מיקום טוב. המאתגר יכול להיות קשר רגשי עם כסף – פחדים הישרדותיים. לכן מומלץ לאנשים כאלה להיות שכירים. אפילו עם עוסקים במכירת בתים ואדריכלות. אלה אנשים בד"כ חסכנים כי חשוב להם בעזרת כסף לתמוך ולהגן על המשפחה שלהם. ההורים של אדם כזה משפיעים עליו יותר מדי אפילו בנוגע לפרנסה שלו לכן מומלץ להם להתרחק מההורים כדי להרוויח יותר ובדרך שלהם. הם כן יכולים לפתוח עסק מהבית או במסגרת ביתית- חשוב שמישהו יעזור להם לנהל את העסק כלכלית.

בית 5- זה מיקום שמדבר על היכולת של האדם להשיג כסף בדרכים ספקולטיביים – כמו בורסההגרלה וכו. רווח יגיע גם דרך השכלה , העברת הרצאות לאחרים ולימוד, דרך יצירתיות . חשוב במיקום הזה להיות טוטאליים לגמרי מבחינת אהבה , הנאה וסיפוק מהמקצוע שבחרתם- אם אין את זה לא תרוויחו מזה כראוי כסף . יש פה רווח כלכלי מהביטוי המקורי והיצירתי שלכם- בין אם זה שחקנים או ציירים, או רקדנים או אפילו אנשים בתחום תחרויות ספורטיביות. חשוב לא להיות אגואיסטיים עם הכסף .

בית 6- זה בית  שמייצג חובות , אויבים ושירות ועבודה קשה. כמובן תלוי איזה כוכב נופל פה אבל עדיין זה יכול להעיד בפן החיובי- שהאדם מאוד שירותי ורוצה דרך הפרקטיות שלו, דרך שירותיות לטפל באחרים בין אם זה דרך רפואה והילינג או דרך חישובים וארגון. אז רווח כלכלי יכול להגיע דרך עיסוק ברפואה, גם וטרינרים, דרך ראיית חשבון, עורכי דין שפותרים קונפליקטים של אחרים, מתן שירות לאחרים בארגון חייהם. בצד המאתגר- כסף יכול להתבזבז על קונפליקטים עם אויבים, על בעיות בריאות וטיפול בהן.

בית 7- זה מקום מובהק לרווח כלכלי דרך בני הזוג ואו עסקים. דרך הסכמים וחוזים. אדם כזה שלא יוצר חוזים עם אחרים במסגרת העבודה שלו- יהיה יותר קשה להרוויח. אפילו מול בני הזוג צריך להיות חוזה ברור מי עושה ומה ומתי. זה גם מעיד על עבודה עם אנשים אחרים שמביאים רווח כלכלי לאדם כזה. היכולת של אדם כזה לצבור נכסים וכסף יגיע דרך נישואים או זוגיות חשובה בחייו. זה ייתן לו מוטיבצייה לרווח כלכלי או תרומה אחרת. הם טובים בהתנהלות עם אנשים אחרים. המאתגר פה שהם יכולים להיות תלויים מדי בבני הזוג בצבירת נכסים וכסף. עסק ירוויח גם אם תהיה שותפות בעסק עם בני הזוג. זה יכול גם להעיד שבני הזוג שלכם מבזבזים לכם את הכסף או שאתם מבזבזים יותר מדי עליהם.

בית 8- כסף יכול להגיע דרך ירושה, תביעות עקב תאונות דרכים או משהו פתאומי אחר. חקירות, דברים סודיים, מיסים , מידע סודי ואו שקשור במיסטיקה. רווח כלכלי דרך מין או מיניות שלכם. טיפול בטראומות של אחרים. יחד עם זאת הכסף שלכם עובר טרנספורמציות כל חייכם- לפעמים יש ולפעמים אין. כסף מתבזבז על משהו סודי והשקעות מאחורי הקלעים שיכולות בהחלט גם להיכשל. כסף יכול ללכת לבזבוז על פרשיות אהבה סודיות, ניתוחים. לא המקום הכי יציב לכסף שלכם. צריך ללמוד פה שליטה עצמית ופחות לעשות דברים מאחורי הקלעים שיכולים להרוס את המוניטין והכסף שלכם.

בית 9- כסף כאן יכול להגיע דרך היותכם סופרים, מרצים בנושאי הילינג רוחני או תודעה. דרך נסיעות לחול- למשל חברת נסיעות או מדריך נסיעות. תיירות או דרך עבודה עם זרים- משרד התיירות או אגירה. כסף מגיע דרך דתפילוסופיה והשכלה גבוהה. כסף יגיע דרך עיסוק באני העליון ומה שהכי מעניין את האדם – זה יכול להיות לגמרי שונה ממה שההורים חינכו אותו ומכאן יכולים להיות בעיות או התרחקות ממשפחת המקור. כסף יגיע גם דרך הוראה וחינוך.

בית 10- זה מקום מובהק לכסף דרך קריירה, קידום מקצועי וככל שיש מטרות ברורות כך ניתן יותר להשיג אותן ודרכן גם רווח כלכלי. כסף מגיע ממוניטין ציבורי, עבודה שקשורה לציבור- עבודות ממשלתיות או עבודות עם תפקידי ניהול וסמכויות . כלומר רווח כלכלי יגיע רק כתוצאה ממעמד גבוהה, תפקיד ניהולי או ממשלתי של האדם. מה שקורה בד"כ רק לקראת אמצע החיים. מצריך עבודה והתמדה קשים. עד אמע החיים אדם כזה יצטרך לקבל את המרות של אחרים – אם יצליח בזה יוכל להתקדם. זה יכול להעיד גם שאבא שלכם הוא בעל תפקיד ניהולי והוא זה שיקדם אתכם בחיים. או שתמשיכו את מה שאבא עסק בו.

בית 11- פה רוח כלכלי מגיע מתוך תרומה לקהילה או ארגון, עבודה בשיתוף פעולה עם אחרים על מטרה סוציאלית כלשהי. זה גם מקום שמעיד על כסף מטכנולוגיות חדשות, סטארטאפים, קידום בחברה דרך חברים או אחים גדולים. עיסוק צריך להיות בתחומים של קידום חברתי, עבודה סוציאלית או חדשנות טכנולוגית. זה גם יכול להעיד שאין לכם יכולת להצליח בתור עצמאים- תמיד צריך שותפים. אם הכוכבים פה מאתגרים- שותפות תביא לבעיות שתצטרכו ללמוד להתגבר עליהן כדי להרוויח כסף וערך עצמי.

בית 12- מצד אחד הבית הזה מייצג סיומים ואובדן ולכן יכול להעיד על כסף שהולך לאיבוד ואי יכולת של האדם לצבור נכסים או כסף. אנשים אחרים יכולים בדרכים מניפולטיביות להוציא מכם כסף . או דרך טוב לבכם אתם תורמים כסף לאחרים גם אם לכם אין הרבה. הערך שלכם וגם הגישה לכסף מגיעה דרך תרומה לאחרים, קורבנות, רוחניות. אין פה יכולת להעריך נכון ערך של דברים או אנשים ומכאן יש סכנה שינצלו אתכם כלכלית. חשוב להיות בררניים מאוד מי נמצא בחייכם – זה תלוי בערך העצמי שלכם ויכולת להרוויח כסף.

מעבר לפאן האסטרולוגי יש גם את הפאן של מערכת עיצוב אנושי. זו מערכת שמראה לנו את הוראות ההפעלה שקיבלנו מהייקום כשנולדנו. זו מפה יותר מדוייקת מאסטרולוגית מבחינת התנהלות נכונה עם עצמנו והגוף שלנו. גם היא מתייחסת לפאן החומרי, שאותו אציג כאן בקצרה.

הדבר הכי בסיסי במפה העיצובית זה הטיפוסים . קיימים בכללי ארבעה טיפוסים גנטיים מבלי להתייחס לתתי הסוג שלהם.

עבור גנרטורים שהם הרוב באוכלוסייה כ 70%- הצלחה חומרית מגיעה רק דרך סיפוק בעשייה והשקעה אנרגטית במה שהם עושים. ככל שהם מתמקדים בכסף- ולא בסיפוק כך הכסף יברח מהם. כסף זו אנרגיה חומרית וכוח המשיכה שקיים רק אצל גנרטורים- תורם למשיכת כסף רק אם יש סיפוק בתעסוקה.

מניפסטורים- הרווח הכלכלי שלהם תלוי לגמרי ביוזמה וביזמות שלהם בתוספת תקשורת נכונה עם אחרים. תקשורת לא נכונה ואי הבנה של האחר מובילה להתנגדויות ובהתאם כך הכסף מתנגד למניפסטור. אם הם לא יוצרים נכון קשרים ותקשורת- לא יהיה שיתוף פעולה מאחרים ולא יהיה רווח. על סגנון תקשורת יעיל אני מפרטת בייעוצים ובהרצאות וקורסים שלי.

עבור הפרוג'קטורים – כאן זה מסתבך גם כי זה הטיפוס הכי ייחודי ומגוון בינם לבין עצמם וגם כי הם נורא שונים ממרבית האנשים בעולם. לכן עבורם יצרתי טבלה מיוחדת – תמונה ששווה אלף מילים .

עבור הרפלקטור- רק הסביבה משפיעה. בחירת סביבה לא נכונה והימשכות לאנשים הלאנכונים- תיצור בעיות כלכליות וכישלון חומרי וההפך.

הצלחה חומרית לפי פרופילים-

הכי מצליחים חומרית זה אנשים עם קו 3 בפרופיל – 13, 35. חוץ מ 36-63- אצלם הפרפקציוניזם שולטויכול להגביל יכולות ניסוי וטעיה ולכן זה יותר קשה להם. למה בעצם דווקא הם יותר מוצלחים כלכלית מהשאר- העולם החומרי שלנו עובר כל הזמן שינויים- מוטציות- במיוחד עכשיו בחילופי העידנים בין דגים לדלי. זה מצריך ויצריך מאיתנו המון שינויים והסתגלות על מנת לשרוד בעולם החומרי המשתנה. בקוו 3 מובנה גנטית יכולות של ניסוי וטעיה , יכולת הסתגלות בלתי רגילה ועמידות מפני שינויים. מה שמעיד על היכולת שלו להיות בין היחידים שעמידים גם לכישלון! פרופילים הנ"ל יודעים היטב מה זה להיכשל ולכן הם עמידים לזה יותר מאחרים. גם ההסתגלות שלהם תורמת להצלחה חומרית.

בעולם החומרי והעסקי מי שלא מוכן להיכשל – לא מוכן להצליח באמת! 

בהצלחה!

 

לילי פולי-אסטרודיזיין http://liastrodesignli.com/ 0547593439




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב