דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אימון עסקי - המדריך השלם לבחירה הנכונה 

מאת    [ 23/08/2021 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 354 פעמים ]

יש המון דרכים לשפר את הדרכים שלכם, אחד מהם הוא לבחור יועץ פיננסי או אימון עסקי שמכיר את הצרכים שלכם ויכול לסייע לכם להשיג את המטרות שפספסתם בחיים האישיים או העסקיים. מחפשים אימון עסקי ולא יודעים כיצד לבחור אותו? מאמן ויועץ עסקי הוא האדם הנכון ביותר למקד את כל הרצונות שלכם, את המטרות ובסופו של דבר להעצים ולהגשים אותן על הצד הטוב ביותר.

צריכים עזרה? הנה כל מה שאותו אימון עסקי יכול לעשות עבורכם תוך זמן קצר בלבד. 

מהו אימון עסקי ואיך הוא יכול לסייע לכם? 

אימון עסקי טוב הוא זה שיכול לספק לאנשים פרטיים וחברות את הייעוץ הטוב ביותר לצד הדרכה מתאימה וסנכרון עם כל תחומי הפיננסים. התפקיד העיקרי של היועץ לתכנן לכם את הדברים, לארגן, לנהל מחדש והכול במטרה להפוך את המצב הפיננסי שלכם למשופר יותר כך שיספק לכם אוויר לנשימה על כל המשתמע מכך. 

בתחילת דבר יש לומר כי הממונה על אימון עסקי טוב משמע אדם מנוסה ומהימן שמבין את חשיבות הבית, המשפחה והמטרה המושגת בסופו של דבר. לדאבוננו כיום יותר ויותר אנשים שיש להם ולו במעט מהניסיון הופכים את עצמם ליועצים וזאת היות שלא צריך שום רישיון. אז מה בכל זאת עושים? איך יודעים שנתקלתם ביועץ אמיתי בעל מוניטין וניסיון? 

אחד מסימני ההיכר של בחירת מאמן טוב זה אדם שמגיע ומחזיק בתעודות מתחום הייעוץ הפיננסי, ייעוץ השקעות, רואה חשבון וכל מי שכפוף לרגולציית משרד אוצר. כמו כן, גם נותני שירות שמחזיקים בידם רשות מטעם הגוף לניירות ערך לרבות משרד המשפטים ייחשבו אנשים מתאימים כדי לספק לכם את המידע הטוב והממוקד ביותר. 

אז בעוד היועצים לא צריכים שום רישיון כדי לפעול, אם הם עורכי דין, רואי חשבון או בעלי תואר בתחום הכלכלה, השקעות ופיננסי זה בהחלט הכיוון אליו אתם צריכים לשאוף ולבקש את העזרה. 

איך בוחרים אימון עסקי שהוא גם יועץ פיננסי?  

כפי שהבנתם, אחד הדברים שיהיה חשוב לבחון זה האם שאותו יועץ הוא רו"ח מוסמך? מה ההכשרה שלו בתחום? האם הוא מוסמך לעסוק בתחומים הנ"ל? מה ההבנה שלו בדיני מיסים, ביקורת חשבון, כלכלה ובגדול בהיבט הפיננסי? בגדול, כל מה שאתם צריכים זה אדם עם ניסיון וידע נרחבים כך שהוא יכול בהחלט לפתור לכם את התקיעות ואת הבעיה אליה נקלעתם הן בהיבט הכלכלי והן בהיבט האישי שהושפע מכך. 

ההיבט השני הוא עד כמה מנוסה האדם בעל התעודות שעומד מולכם? לא משנה כמה למד וכמה תעודות יש לו אם אין לו ניסיון כאילו לא עשיתם דבר. במעמד הזה חשוב לבחון מה ניסיונו האמיתי בשטח של נותן השירות הנבחר ובפרט בתחום הכלכלי והפיננסי. 

כאמור, האימון שהוא ייעוץ לכל דבר יכול לסייע המון וזה בהחלט יתרון משמעותי לחיים האישיים והכלכליים שלכם. היועץ המנוסה והמוכשר יכין לכם תוכנית עסקית ממוקדת שבסופו של דבר תשפר את היכולות שלכם לבלתי היכר. 

באמצעות המאמן והיכולות שלו תוכלו גם אתם לקבל תוכנית עסקית שמותאמת בדיוק לצרכים שלכם לטווח העכשווי והטווח הארוך ביותר. התוכנית תיבנה רק לאחר מחקר מעמיק, שיחה אתכם, הכרת המצב הנוכחי ותחליף מדהים כל המתקלים והקשיים שיש בדרך וצריך להשאיר מאחור. 

בסיכומו של דבר, בחירת מאמן טוב משמע אימון עסקי שיכול לקחת אתכם צעד אחד קדימה הן בפן העסקי והן בחייכם האישיים. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב