דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כאבים בכתף ימין ושמאל 

מאת    [ 06/04/2021 ]

מילים במאמר: 354   [ נצפה 1014 פעמים ]

כאבים בכתף ימין ושמאל יכולים להגרם ממגוון סיבות: לעתים הכאבים יכולים להגרם עקב טראומה חיצונית לגוף, לעתים הכאבים יכולים להגרם עקב דלקות שונות באיזור, לעתים הכאבים יכולים להתפתח עקב מצב של כתף קפואה וכן הלאה. בדרך כלל כל הבעיות האלו אשר הוזכרו לעיל ובעיות נוספות יכולות לגרום בין היתר לכאבים כרוניים באיזור הכתף ולטווח תנועה מוגבל אשר יכול למנוע מאיתנו פעילות שגרתיות שונות. לעתים טיפולי במכון פיזיותרפיה, הזרקת סטרואידים, משככי כאבים שונים וטיפולים נוספים יכולים לעזור לשפר את המצב אך לא מעט אנשים מוצאים את עצמם מיואשים מכיוון שהטיפולים האלו לא עוזרים להם ולא מקלים את הכאבים העזים אשר מהם הם סובלים.

כאבי בכתף שמאל הם כאבים אשר ניתן לטפל בהם בדרך נוספת: באמצעות גלי הלם. בניגוד לניתוח טיפול בגלי הלם הוא טיפול אינו פולשני אשר אינו דורש הרדמה. כמו כן, כמעט ואין תופעות לוואי לטיפול הזה ואחוזי ההצלחה שלו הם גבוהים מאוד ועומדים על למעלה מתשעים אחוזים. אם כן, טיפול של גלי הלם לטיפול בבעיה של כאבים בכתף ימין  ושמאל וטיפול במפרקים נוספים בגוף דוגמת ברכיים, כף יד וכן הלאה יכול להיות יעיל פי כמה מהטיפול המסורתי אשר חלקו הוזכר לעיל. טיפול בגלי הלם לא רק שמקל מאוד על אותם כאבים בכתף ימין ושמאל אלא אף עוזר לגוף לרפא את עצמו כליל מהבעיה אשר ממנה הוא סובל. זאת אומרת, גלי ההלם מעודדים את הגוף לבנות כלי דם חדשים על מנת שיזרימו יותר חמצן לאיזור הפגוע ועוזרים לו לעורר חומרים שונים אשר מחישים את תהליך הריפוי באיזור הפגוע.

כאבים בכתפיים הימניים הם בעיה אשר יכולה לתקוף אנשים רבים: בין היתר כאבים בכתף שמאל מופיעים גם אצל ספורטאים וגם אצל אנשים מבוגרים יחסית אשר לא תמיד מבצעים פעילות גופנית סדירה. לרוב כאשר לא מטפלים בו הכאב לא נעלם מעצמו אלא אט אט הולך ומתגבר עד שגם פעולות פשוטות ויום יומיות יכולות לגרום למטופל כאב משמעותי מאוד. כאמור, כאבים בכתף ימין הם אינם גזירה משמיים ובהחלט ניתן לטפל בהם ובגורם לבעיה בהצלחה רבה באמצעות גלי הלם. כך שאין צורך להמשיך ולסבול לשווא מאותם כאבים בכתף שמאל. כאבים בכתף שמאל יכוליםפ להופיע אצל מגוון רחב של אנשים, אם גם אתם סובלים מכאבים פנו עוד היום למכון פיזיותרפייה המתמחה בתחום.  

 

bar z




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב