דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השילוב המנצח- פוליקרבונט וחממה ביתית 

מאת    [ 27/06/2020 ]

מילים במאמר: 494   [ נצפה 1366 פעמים ]

השילוב המנצח- פוליקרבונט וחממה ביתית 

אתם בטח שואלים את עצמכם מה הקשר בין פוליקרבונט לחממה ביתית שלכם ובכן תופתעו לגלות שיש קשר והוא טוב במיוחד.

אז מה זה בעצם פוליקרבונט?

פוליקרבונט הוא בעצם שם כללי למשפחה של פולימרים סינתטיים תרמופלסטיים, שזה בעצם שרשרת של מולקולות מתחברות אחת לשנייה בקשר מיוחד. כשמדברים על פוליקרבונט מדברים על חומר חזק מאוד עם יכולת עמידות גבוהה ביותר לדחיפה הכאה. הפוליקרבונט מאופיין גם בעמידות טובה לחום רב יחסית ובהתנגדות לאש. בנוסף לכל זה לפוליקרבונט יש יכולת שקיפות מצויינת, שלפעמים אפילו טובה יותר משיש לזכוכית. בגלל כל אלה השימוש בו נפוץ מאוד, גם במוצרים ביתיים וגם למוצרים הנדרשים לתכונות בעלות עמידות מיוחדת.  אחד הכינויים של הפוליקרבונט הוא "הפלדה השקופה המודרנית", ולא סתם. 

 

אז מה בעצם הייחודיות שלו?

לפוליקרבונט יש יכולת שקיפות כמו של זכוכית ולעיתים אפילו יותר, בנוסף לכל זה  הוא גם חומר חזק פי 200 יותר מזכוכית, ובעל משקל נמוך בהרבה. יש לו יכולת התנגדות חזקה מאוד בפני שבירה, מה שגורם לו להיות מסווג בתור חומר הבטיחות הכי זמין כעת בשוק. אם תנסו להכות אותו בפטיש, אבנים ועוד הפוליקרבונט יעמוד בזה בגבורה, ולכן מומלץ להשתמש בו באזורים שעלולים להיות חשופים לוונדליזם. יש לפוליקרבונט גם את היכולת להגן על אנשים, רהיטים צמחים ועוד מפני נזקי שמש וזאת מפני שהוא מכיל בתוכו שכבה אשר מגינה מקרינת UV , אחת הסיבות שהופכות אותו לחומר בעל עמידות גבוהה לתנאים קיצוניים.

 

למה בעצם השילוב בין חממה ביתית ולפוליקרבונט הוא כל כך טוב?

כמו שכבר הצגנו לכם, לפוליקרבונט יש תכונות חיוביות רבות מאוד, שתורמות לשילוב המנצח בינו לבין השימוש שלו בתור חממה ביתית.  יכולת השקיפות שלו מאפשרת לאור השמש לחדור בקלות ובכך לתרום לגידולים השונים בחממה הביתית שלכם לצמוח ולפרוח. אבל בואו לא נשכח שבעודו מכניס את אור השמש הוא גם מצליח לסנן את קרינת ה- UV ובכך למנוע פגיעה בצמחיה או בציוד שנמצא בחממה הביתית שלכם. 

 

בנוסף חלק מלוחות הפוליקרבונט כוללים בתוכם שכבה מיוחדת של בידוד תרמי. דבר המסייע לוויסות החום והקור בחממה הביתית שלכם וחממות בכלל, ובכך שמירה ותמיכה בגידולים השונים הנמצאים בחממה מפני תנאי מזג אוויר שעלולים לפגוע בהם. 

 

היכולת שלו להיות כל כך חזק ועמיד בדחיפות, ובמכות מאפשרים לכם להציב את החממה הביתית שלכם איפה שרק תרצו בכל תנאי שטח או מזג אויר וכל זה מבלי לדאוג שיהרס, יפגע או יצהיב ככל שהשנים יעברו. 

דבר נוסף הוא שהפוליקרבונט הוא חומר בעל משקל נמוך ביותר-מה שמאפשר התקנה מהירה ונוחה של החממה הביתית שלכם בלי לדרוש מכם להיעזר בכל המשפחה, או לבזבז יום שלם על זה. 

 

דבר נוסף שהופך את השילוב הזה לזיווג משמיים הוא עניין התחזוקה של חממה ביתית אשר עשוייה מפוליקרבונט, התחזוקה של חממה כזאת היא כל כך פשוטה שהיא דורשת רק מטלית, חומר ניקוי וטיפה מים. ולכן לכם אין צורך להשתגע כי כל כתם על החממה הביתית שלכם יתנקה בקלי קלות. 

 

אז אם אתם מחפשטים להבטיח את התנאים הטובים ביותר עבור כל הגידולים בחממה הביתית שלכם פוליקרבונט יכול לאפשר לכם ליהנות בראש שקט מהתהליך והמדהים הזה לאורך שנים.

טבעלו שמה לעצמה מטרה להיות החברה המובילה בתחום הגידולים בחממות ביתיות. אנו רואים בגידול יבול באופן עצמאי כמטרה חשובה לאנושות. היכולת לגדל את האוכל שאתם אוכלים נראה לנו חשובה מאין כמוהה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב