דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


3 טיפים לשיווק באמצעות סרטון אנימציה 

מאת    [ 24/06/2020 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 240 פעמים ]

3 טיפים לשיווק באמצעות סרטון אנימציה

 

שמתם לב שכמעט לכל המותגים הגדולים יש סרטוני אנימציה? הם עושים זאת משתי סיבות. הראשון הוא שסרטון אנימציה הוא כיף, קליל, נגיש ובהיר אנשים מתחברים ומבינים סרטוני אנימציה בקלות. 

 

הסיבה השנייה היא שסרטוני אנימציה נותנים לסיפור שלהם יותר כוח. צבעים בהירים, סמלים גדולים ותנועות שמושכות את הצופים פנימה ועוזרים להם להבין את הרעיון שלך, מהר יותר.

 

וכל זה קורה מבלי להביא צוות צילום למשרדים ומבלי להפסיק את העבודה ליום צילומים שלם. 

 

איך עושים סרטון אנימציה מדהים?

לא משנה אם הסרטון הופק בהוליווד בתקציבי ענק או סרטון ויראלי פשוט שתפס תאוצה מטורפת. כל סרטון אנימציה טוב מבוסס על שלושה דברים חשובים: סיפור, אמינות ורגש.

 

ספרו סיפור ושיהיה ברור 

סיפור סיפורים הוא עדיין וכל הנראה שתמיד תהיה מתכון לשיווק טוב וזה מכמה סיבות: 

ראשית הם מעוררים רגש אבל על זה נדבר בהמשך. הם יכולים להשפיע על האמון שאנו יוצרים ולגרום למי שצופה בו לסמוך על העסק יותר אבל גם על זה נדבר. סיפורים יכולים לשחק על הנוסטלגיה שלנו ובייחוד בסרטוני אנימציה לעזור לנו להבין מידע מורכב. סיפור נהדר באמת יכול לתקשר את כל הדמות של המותג בפחות מדקה וסיפורים חכמים יכולים להיות משכנעים במיוחד.

 

אמינות 

אנימציה היא פלטפורמה המותחת את האמינות של הצופים, השאלה שנשאלת תמיד כשצופים בסרטון אנימציה היא מה אמיתי ומה פנטזיה. קשה לדעת במדויק מי עומד מאחורי הסרטון, לכן שמירה על אותנטיות ואמינות חשובה מאוד. 

כדי לעשות את הסרטון אמין יש להיצמד לקווים ראלים ולשמור על היגיון בריא המאפשר תחושה של שיחה עם גורם מקצועי אשר מציג דברים מבוססים ואחראי לדבריו

 

חשיבותו של הקריין בסרטון אנימציה

שימו לב שהקריין שלכם מדבר בגובה העיניים, השתמשו בקריינות של אדם שקולו מאפשר חיבור מיידי ושקולו משדר אותנטיות, דיבור בצורה ברורה ורהוטה תסייע לאמינות.

 

דמויות מונפשות עם תכונות אנושיות.

במידה ובחרתם סרטון בו דמות אחת מלווה את הסרטון, או אפילו מספר דמויות. תוסיפו לדמויות תכונות אשר מייצרות הזדהות עם המציאות. דמויות מושלמות וחלומיות לא מייצרות בהכרח הזדהות אך דמויות אשר מוטבעות עליהם סימנים אשר מעידים על ההתמודדות היומיומית שלהם עם החיים מקשרות אותם למציאות ואותנו אליהן.

 

סרטון שמעורר רגשות

כשהצופים שלכם רואים את הסרטון, הדרך הטובה ביותר להשאיר אותם בסרטון ולגרום להם להתחבר עליו הוא לעורר אותם להביא רגש כלפי המתרחש בסרטון. לא משנה אם אתר רוצים שהצופים שלכם יצחקו או ירחמו או יקנו מוצר כלשהו, הסרטון אנימציה שלכם צריך לעורר רגש. 

 

הרבה יותר סביר שצופים ירכשו שירות או מוצר כלשהו כשהם חווים את הצורך על ידי התחברות רגשית, כך קל להם הרבה יותר להכיר בערך האישי של מוצר או של השירות המפורסם.

לפעמים זה מצריך חשיבה מחוץ לקופסא. תשכחו לרגע מהיתרונות שיש למוצר ולמה אתם יותר טובים מאחרים. חשבו על מה יחווה הצופים ברגע שהם יסיימו לצפות בסרטון.




ברוך גוטמן, סטודיו אנימייד




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב