דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צילינדר לדלת הכניסה 

מאת    [ 07/06/2020 ]

מילים במאמר: 494   [ נצפה 1376 פעמים ]

החלפת צילינדר ללקוח מכמה סיבות
בפועלה תקלה הכי נפוצה במקצועו של הפורץ המנעולים המורשה? מסתבר שכן. עבודה קלה ככל הנראה שהרבה ניסו לבצעה ללא עזרה. בסדר… מקצתם גם התמזל מזלם וכן הצליחו להחליף לבדם, אכן על פניו מדובר בהחלפת צילינדר מן הסוגים הפשוטים שיש.. ועם זאת, התרחיש שפעם אחת הצלחתם לא אומר שיסתדר לכם שוב בפעם הבאה… כל זאת, שצלחתם בפעולת החלפת הצילינדר אינה מבשרת בהכרח שההחלפה נכונה ותשמר גם לתקופה ארוכה.
החלפת צילינדר עבודה פשוטה מהחלפת מנעולים כאמור אך יש מספר דברים שחשוב מאוד לדעת. מניסיון.

החלפת מנעול, הצילינדר מתפקד קשה?קימות לכך סיבות:

המנעול אינו מותקן נכון, מנגנון המנעול לא יושב ביעודו הקבוע. זו יכולה להיות הבעיה מלכתחילה לבעיה בצילינדר הקודם. יש לדעת לשלב את המנעול במצב כזה שיותקן מכוון כראויו נכון, שיאפשר התקנה טובה ותקינה של הצילינדר.
ברגע שהמנעול לא מתואם, יש על המנעול לחץ מאחד מצידיו של בית המנעול בדלת. במצב זה יורגש מיד כי הצילינדר אינו נכנס טוב. אז אולי הצילינדר וישתלב לחור המנעול, אבל כנראה כי הפעלתו, ההתעסקות בו, לסובב אותו – משימה קשה.
תרחישים אפשריים? שבירתו בחור המנעול, שבירת המפתחות והשארות של החצי הנותר בתוך הצילינדר ללא אפשרות להוציא אותו, מצב כזה עלול להזיק עד כדי נזק לדלת עצמה, יש לפרק לפעמים את הדלת, ובמקרה הטוב – צריכים להחליף צילינדר שוב.


בורג צד צילינדר הנמצא בצידו של המנעול
בכל צילינדר מותקן בורג או תבריג הידוק אשר מצמיד ושומר את הצילינדר בתוך המנעול. גם במטרה למנוע משחק תנועה וגם במטרה לבל ישתחרר מהמנעול או יתן פריצת מנעול טובה. לאחר שהוחדר הצילינדר למנעול ויעשה עליו סיבוב נעילת ניסיון בצורה טובה, רצוי מאוד להדק את בורג ההידוק. ואת החיבור לא תמיד נדרש לסגור עד הסוף, חיזוק מיותר עשוי להצמיד את הצילינדר לתוך המנעול באופן כזה שיקשה על הסיבוב. כיוון שהצילינדר דורש מקצוען בלבד, מנוסה, מנעולן מוסמך.
תרחישים אפשריים? בכתוב לפניכם.

המשוכה הקשה האמיתית: צילינדר בדלתות ביטחון
צילינדר בדלתות פלדה זה למעשה קושי אמיתי, רמת המורכבות מורכבת מאוד וחייבים פה אמצעים שהםלא נמצאים בכל בית. מנגנון הנעילה בדלת ביטחון הוא מסובך, כבד ורב גלגלים פנימיים. הרכבה לא נכונה של צילינדר לדלת ביטחון תיצור קושי לא רצוי בתפקוד לילדים, מעוטי יכולת ומבוגרים כאחד.

תובנות על החלפת צילינדר, מי מוסמך להחליף צילינדר? לא כל אחד יכול להחליף צילינדר..החלפת צילינדר זוהי מלאכה למנעולן ואיתה באה מקצועיות ואחריות..

החלפת צילינדר בדלת פלדלת

קיימים מותגים שונים של צילינדרים. מחירים לא אחידים. יוקרתיים. חלופיים. חלקם, הטובים רובם ככולם גם יקרים מאוד.. פורץ מנעולים, איש מקצוע מקצוען, שיש לו בתחום יידע להמליץ על צילינדר עממי טוב לכיסנו שכדאי לרכוש.. זה יכול לחסוך מחיר משמעותי למי שלא בעניינים.. ישנם מסוג שקל להתקין וקיימים גם כאלו שלא קל להרכיב. ישנם שיטות של הרכבה וניסיון שהם התמקצעותו של המנעולן בלבד.
לסיום לסיכום הדברים, כמו כל מקצוע ותחום בשטח, החלפת צילינדר בדלת פלדה זה נושא מקצועי  וכמובן להביאו לבעל מקצוע. בסופו של יום זה רק יחסוך לכם בזמן וכסף.

להזמנת מנעולן מומחה להחלפת צילינדר במהירות ואחריות ממליצים לפנות רק למנעולן מורשה      

שירותי פריצה ומנעולנות 24/7, מנעולן דירות, מנעולן רכבים, מנעולן כספות,כל שירותי המנעולנות בפריסה ארצית, תחת קורת גג אחת 0529252323




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב