דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה עדיף להשתמש בכרטיס נטען? 

מאת    [ 12/05/2020 ]

מילים במאמר: 536   [ נצפה 1786 פעמים ]

הרבה מאתנו אינם מודעים ליתרונות שבשימוש בכרטיס נטען. כדי להבין למה לכל אחד יכול להיות שימוש כזה או אחר בכרטיס נטען, צריך להבין קודם כל מה זה כרטיס נטען, איך זה עובד ,למה זה בטיחותי ולמה הפתרונות שקיימים היום לפעמים פשוט לא מספיקים.

אז מה זה כרטיס נטען?

כרטיס נטען המכונה לעיתים ויזה נטען או כרטיס אשראי נטען, הוא כרטיס מגנטי שבו אפשר להשתמש כרגיל, בכל מקום אשר מקבל שימוש בכרטיס אשראי, שאתם ממלאים אותו כספים מבעוד מועד. אתם יכולים להעביר לו, לרוב, כספים במגוון דרכים כמו תשלום באפליקציה או מזומן בעמדות הפזורות ברחבי הארץ.

 

איך זה עובד ?

אתם מפקידים את הכסף לכרטיס באחת מהדרכים האפשריות. המהירות שלוקח לתהליך ההפקדה מרגע שהעברתם את הכספים ועד שתוכלו להשתמש בכרטיס משתנה מכרטיס לכרטיס. כדאי להשתמש בכזה שנטען באופן מידי, אבל יש גם כאלה שאצלם התהליך עשוי לקחת עד מספר שעות.

 

איפה אפשר להשתמש בכרטיס נטען?

השימוש בכרטיס נטען משתנה מכרטיס לכרטיס. רשימת השימושים הנפוצים ביותר :

שימוש בבתי עסק לרכישות - הכרטיסים הנטענים הפופולריים והמומלצים ביותר הם לרוב אלה שעובדים עם חברות האשראי המובילות בשוק, ופעמים רבות יקבלו את הכרטיס שלכם בכל מקום שבו יקבלו כל כרטיס אחר של אותה חברה. בכרטיס נטען אפשר להשתמש בצורה הזו גם בחו"ל לרוב. זה גם ישתנה מכרטיס לכרטיס וכדאי לבדוק את זה מראש.

משיכת כספים בכספונט – אפשרי במרבית הכרטיסים הנטענים, משיכת כספים מכרטיס נטען היא קלה ופשוטה. אתם יכולים לגשת לכל כספומט, להכניס את הכרטיס, ולקבל את הסכום המבוקש במקום.

מה אי אפשר לעשות עם הכרטיס?
אי אפשר להשתמש בכרטיס נטען כדי לחלק רכישה לתשלומים. בנוסף, לא כל העסקים יאשרו הוראות קבע מהכרטיס. והכי חשוב, אי אפשר להיכנס למינוס.

 


למה כל אחד מאיתנו יכול להעזר בכרטיס כזה?

נתחיל מזה שכרטיס נטען מוסיף לנו הרבה שליטה על הכסף שלנו. אנחנו יודעים בדיוק שיש או אין לנו כסף. ובמידה ואנחנו לא יודעים, ונגמר הכסף בכרטיס, הוא פשוט לא יעבור. אתם לא יכולים להיכנס למינוס.

חוץ מזה, כרטיס נטען הוא לרוב פתרון חוץ בנקאי. היתרונות בשימוש בפתרונות חוץ בנקאיים הם שהשליטה בכסף בידיים שלכם. אתם יכולים להפקיד מתי שאתם רוצים להשתמש בכסף, ולא להפקיד כשלא. אתם אפילו לא צריכים שיהיה לכם חשבון בנק כדי להשתמש בכרטיסים האלה לרוב.

 

דברים נוספים שכדאי לדעת על כרטיס נטען

השימוש השוטף בכרטיס נטען לרוב מאוד נוח. למרבית הכרטיסים הנטענים היום יש אפליקציה נוחה לשימוש. בה אתם יכולים לראות את מצב הכספים שלכם, את ההוצאות שלכם, ולבצע מגוון פעולות נוספות.

בהרבה מהכרטיסים אפשר להעביר כספים מכרטיס לכרטיס ישירות ללא שום גורם שמעורב בעסקה. ממש בדומה לאפליקציות המוכרות של התשלום. שאגב גם בהם לרוב אפשר להשתמש.

לכמה מהכרטיסים יש שירותי המרת מט"ח מובנים, ולפעמים שערי ההמרה יכולים להיות אטרקטיביים יותר מאשר אם היו נעשים באופן אחר. תשלום מט"ח באינטרנט תמיד כרוך בתשלום עלמות, ולכן כדאי לבדוק ולהשוות על מנת לחסוך.

זהו בקצרה הסיכום של עד כמה כרטיס אשראי נטען הוא שימוש. ישנם מגוון רחב של אפשרויות בשוק והביקורות על כל אחד מהם קיימות בשפע. תמיד מומלץ לקרוא ולהשוות ולעשות החלטה נבונה באיזה כרטיס אשראי נטען כדאי לבחור.

בהצלחה בלקיחת האחראיות על הכספים שלכם.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב