דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


8 דברים שצריך לחפש בפלטפורמת מסחר האלקטרוני 

מאת    [ 24/12/2019 ]

מילים במאמר: 1122   [ נצפה 2130 פעמים ]

8 דברים שצריך לחפש בפלטפורמת סחר האלקטרוני

ענף המסחר האלקטרוני נמצא בצמיחה המלאה. שירותי B2B זכו לפופולריות רבה והסיטונאות לבדה היא עדות לעלייה החדה במכירות העסקיות. הצפי הוא שהנתונים עשויים להגיע עד 9 טריליון דולר עד 2022. עם פוטנציאל אדיר כזה, עסקים סיטונאיים זקוקים לתכנון אסטרטגי יותר המלווה בפלטפורמת סחר אלקטרוני מוצקה שתתמוך בעסק ותעזור לו לצמוח.

 

עסק סיטוני הוא גרסה מורחבת של קמעונאות ובעל מבנה ארגוני מורכב יותר. לכן בעלי העסקים הסיטוניים צריכים לחקור היטב לפני שהם משקיעים בטכנולוגיות ומשתפים פעולה עם נותני שירותים. ספק פתרונות הגון למסחר אלקטרוני מסייע לך לנהל את הנתונים שלך, לשמור על פעולותיך בצורה חלקה, ומתמודד עם מורכביות מתקדמות אחרות בפיתוחים שונים למען העסק שלך.

ההחלטה לבחור את פלטפורמת המסחר האלקטרוני הנכונה תעצב את מהלך העתיד של העסק שלך. לכן עליכם ללכת על ספק שירות התומך בצמיחת העסק הסיטונאי שלכם. אתה צריך לבחור פלטפורמה שמתאימה לתקציב שלך וגם לעסק שלך.,., הנה 8 תכונות שפלטפורמת הסיטונאות שלך צריכה להיות, בכדי להפוך את העסק שלך למוצלח.

 

1. האם אתם גמישים להתמודד עם מגמות טכניות של עסקים מקוונים?

לטכנולוגיה אחיזה בולטת בעסק המקוון. חלפו הימים שבהם הלקוחות נכנסו לחנויות לקנות דברים. כעת הם מוגבלים למכשירים שלהם וממשיכים לעבור באופן וירטואלי, מחנות אחת לחברה אחרת. עם השקפה זו עליכם לחפש פלטפורמת מסחר אלקטרוני גמישה שיכולה להסתגל למגמות העסקיות המשתנות.

ספקים סיטונאים צריכים ללכת על פלטפורמה שתוכננה במיוחד לעסק שלהם. עליו להתמודד עם הזרימה המורכבת. על הפלטפורמה לתת גם חופש להתאים אישית את העיצוב המשתנה של האתר לעיתים והניהול על פי דרישת הספק. עליו להיות בעל היכולות הבאות:

ההתאמה האישית לא צריכה לקחת הרבה זמן ומאמץ.

יכולת להתמודד עם מגוון סוגי מוצרים

ניהול מספר גדול של לקוחות ואת ההזמנות שלהם

אם לפלטפורמת המסחר האלקטרוני שבחרת יש את התכונות הבאות, העסק שלך בהחלט יגע בגבהים חדשים.

 

2. האם זה תומך באינטגרציה עם פלטפורמות שונות?

הפלטפורמה הסיטונאית שלך צריכה לדאוג למספר היבטים. זהו עמוד השדרה של העסק שלך. הפלטפורמה הנכונה מאזנת בין תכונות שונות ומשתלבת עם פלטפורמות מתווך אחרות לניתוח וניהול לקוחות טובים יותר.

לקוחות בדרך כלל מחפשים תקשורת בהתאמה אישית. התאמה אישית פירושה חיבור פלטפורמת המסחר האלקטרוני שלך לכלים של צד שלישי לניתוח חוויות לקוחות. לצורך ההתאמה האישית, חילופי נתונים חשובים מאוד. עם זאת, תכונה זו אינה נחוצה אם יש לך עסק בהיקף קטן. אך ככל שהעסק שלך גדל, עליך להיות בעל תכונה זו כדי ליצור חיבור למותג ולהשיג הכנסות מרביות.

 

3. האם הפלטפורמה יכולה להתאים את גודלה יחד עם העסק?

כל סוחר רוצה להרחיב את עסקיו בנקודת זמן מסוימת. אבל זה אולי נשמע לא מעשי אם תמשיך לעבור לפלטפורמות חדשות בכל פעם שהעסק שלך יעלה על הצמיחה הצפויה. מכיוון שהסיטונאות בפני עצמה עוסקת בהזמנות בכמות גדולה, מצא פלטפורמת מסחר אלקטרוני המיועדת במיוחד לעסקים כאלה.

מדרגיות היא תכונה הנטענת על ידי ספקי שירותים רבים אך מועברת על ידי מעטים מאוד. למרות שבחירת הפלטפורמה הנכונה מוודאת שאתה בודק אותה עם תרחישים עסקיים שונים בראש. איפה אתה רואה את משרדך בשלוש השנים הבאות? כמה גדול אתה רוצה שכוח העבודה שלך יהיה?

בהתחשב במונחים הבודדים האלה, בדוק את הפלטפורמה שלך לגבי התכונות הבאות:

רצוי שהפלטפורמה תהיה ניתנת להרחבה אוטומטית

היכולת לטפל בתנועה כבדה

מדרגיות מבחינת גדילה של דפים באתר, משתמשים ומוצרים

אם פלטפורמת המסחר האלקטרוני שלך מספקת את התכונות האמורות לעיל, העסק שלך יגדל ויתפתח יחד עם האתר שבחרתם מלכתחילה.

 

4. האם הוא מציע מודול תמיכת לקוחות?

התמודדות עם לקוחות עשויה להיראות קלה אם אתה לקוח בעצמך. אבל ברגע שיש לך אתר משלך, זו עבודה קשה. חייבת להיות רמת שקיפות בין הסיטונאים והלקוחות המקוונים. שליחת התראות, יצירת מבצעים והנחות בהתאמה אישית ואפילו טיפול בתלונות, היא חלק מהתמיכה בהם. מצא פלטפורמת מסחר אלקטרוני לעסק שלך שהופכת את הטיפול בלקוחות לקלים ונטולים מתח.

על הפלטפורמה להיות בעלת הגדרה אוטומטית לשליחת טקסטים וברכות ללקוחות. חייבים להיות כלים שיוצרים הצעות הנחה בהתאמה אישית על סמך היסטוריית הרכישה הקודמת. מלבד הכלים החשובים הללו, עליכם לסנכרן את הפלטפורמה שלכם עם שירות הלוגיסטיקה כגון שליחים שמספקים מספרי מעקב, עדכון קבוע ללקוחות, מבלי להיכשל.

 

5. האם זה נותן לך יתרון על פני המתחרים האחרים?

העברת העסק הסיטונאי שלך באופן מקוון עשויה להעניק לך יתרון על האחרים, אך הדבר גם מגביר את התחרות בשוק. כדי להצטיין ולהישאר לפני אחרים עליכם לספק שירות חסר תחרות יחד עם ממשק חלק וידידותי למשתמש.

הפלטפורמה שלך צריכה לתמוך בתוכניות העתידיות שלך. עליו להיות בעל יכולת טיפול בלקוחות מערוצים שונים. נתח את פלטפורמת המסחר האלקטרוני שלך עבור הנקודות הבאות.

חוויה חלקה ומהירה למשתמשים

עומס עמודים טוב וזמן מעבר עמוד

יכול לרוץ בחיבור אינטרנט חלש

מגיב לנייד

קלות התאמה אישית

אם לפלטפורמה הסיטונאית שלך יש תכונות אלה, אכן תהיה לך כמות טובה של לקוחות, שמתרשמים מהשירות האיכותי שלך.

 

6. האם הוא מציע תעריפים גמישים ללקוחות?

 

בהיותך ספק סיטונאי, עליך לדעת איזה סוג לקוחות יגיעו לפלטפורמה שלך. יש כאלה שיגיעו באמצעות חיפושים אורגניים או קידום מפה לאוזן של המותג שלך על ידי הלקוחות הקיימים שלך. המטרה להצלחה היא שאתם צריכים לשמור על הלקוחות הנאמנים שלכם תוך הוספת לקוחות חדשים. עם זאת, אינך יכול להציע אותן הנחות או מחירים מיוחדים לשתי הקבוצות הללו. כמו כן, בקרב הלקוחות הנאמנים או הלקוחות החדשים, יהיו מגוון דרישות ייחודיות לרכישה בכמויות גדולות אשר ידרשו תמחור ייחודי משלה. בתרחישים כאלה משתמשים בקבוצות שונות שמגדירים אשר לכל קבוצה ניתן להקנות אחוז הנחה שונה.

 

7. האם זה ידידותי לתקציב?

 

פלטפורמת המסחר האלקטרוני הסיטונאי לא צריכה לכלול חיובים נסתרים. כמו כן, וודאו שיש לו תכונות התומכות בקנה מידה כך שלא תצטרכו להשקיע שוב אם העסק שלכם יגדל. זכור את העצות הבאות הבאות בעת בחירת הפלטפורמה הנכונה.

 

אין חיובים נוספים של כלי אבטחה

חופש לעבור בין תוכניות

שירותים משופרים עם המגמה משתנה

שירותים נוספים זמינים ללא שינוי תכניות

אין חיובים נסתרים

אם תכונות אלה קיימות בפלטפורמת המסחר האלקטרוני שלך, היא בהחלט תעצים אותך ותעניק לך את החופש להתנסות ולחקור הזדמנויות עסקיות חדשות.

 

8. חושבים גלובלי ? האם האתר יודע להתמודד עם מיסים שונים במדינות שונות?

 

כאשר אתה מתכנן להשיק את פלטפורמת הסחר האלקטרוני הסיטונאי שלך ברחבי העולם ומצפה להכרה עולמית, וודא שאתה מעצב אותה בהתאם. במדינות שונות יש שיעורי מס שונים. ודא שיש לך כלי המחשב את המחיר הסופי לאחר הכללת שם המדינה והמיקוד.

מלבד לקיחת מס, עליכם לחפש גם אפשרויות להמרת אתרים לרב לשונים . זה יעזור לך בטווח הרחוק כאשר העסק שלך יהיה הצלחה אדירה. כמו כן, וודא כי לפלטפורמת המסחר האלקטרוני שלך יש מטבעות מקומיים נוספים להשפעה עולמית מקצועית.

 

סיכום

החדשות הטובות הן שעסקי הסיטונאות בשיאו וצפויים לצמוח עוד יותר. עליכם לסמוך על פלטפורמה שמנהלת תנועה ופועלת בצורה חלקה. אתה רק צריך לזכור את שמונה הנקודות הללו תוך בחירת הפלטפורמה הנכונה.

 

לוקאל 360 - אינדקס עסקים


מקפיקס - מעבדה לתיקון מחשבי מקבוק - 077-4000179




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב