דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על מסכים וטכנולוגיה: שיאומי MI-ALPHA ולמה גלקסי FOLD יפה רק מבחוץ 

מאת    [ 18/10/2019 ]

מילים במאמר: 499   [ נצפה 1859 פעמים ]

אם נבחן את התקדמות הטכנולוגיה של המכשירים הניידים לאורך שנים, ניתן להבחין במגמה שבה מסך הסלולרי גדל, ויחד איתה הטכנולוגיה והאיכות המתקבלת.

 

כל שנה וכל דגם חדש שיוצא אנו רואים מכשירים בהם שולי המכשיר קטנים והמסך גדל, והמגמה היא ליצור מסכים ללא שוליים ואפילו כאלו המקיפים את את המכשיר לדוגמא: Xiaomi Mi Mix Alpha, שעתיד לצאת לעולם, בדצמבר 2019, והוא מכשיר שבו יחס המסך לגוף הוא 180%, כלומר כמעט כל המכשיר הוא מסך אחד וניתן לעשות שימוש במכשיר משני צידיו.

 

ניסיון נוסף למכור לאנשים מכשיר עתידני, מגיע מצד סמסונג הקוריאנית, שמשיקה באופן רשמי בימים אלו את סמסונג פולד, המכשיר המתקפל שלהם. המכשיר מתאפיין במסך של 7.3 אינטש', אך לא ניתן לעשות בו שימוש במצב שבו המכשיר מקופל . במצב זה יש מסך משני של 4.6 אינטש.

 

אז למה לנו לרכוש מכשירים רגילים ולא עתידניים כדוגמת הMI ALPHA או גלקסי פולד? יש לנו בשבילכם הסבר מדויק וקצת מאכזב

 

הטכנולוגיה היא בחיתוליה, נכון זה נראה מדהים, מושך, קשה שלא לעמוד בגימיק הזה של להחזיק ביחד מכשיר מתקפל או טלפון שכולו מסך, אבל כמה נקודות שחשוב לשים לב אליהם:

 

  1. הרזולוציה של המסכים המתקפלים נמוכה ויחד איתה צפיפות הפיקסלים. כלומר חדות המסכים האילו נמוכה בהשוואה לכל מכשירי הקצה הקיימים בשוק.

 

לדוגמא המסך המתקפל של גלקסי הוא רק 362 PPI (פיקסלים לאינטש) שזה נתון נמוך מאוד ביחס למסכי AMOLED, בMI MIX של XIAOMI תקבלו 388 PPI, שזה מעט מאוד ביחס ל-522 PPI שאנחנו רגילים לקבל במסכי הגלקסי S10 פלוס, וגם באילו שקדמו לו.

 

  1. מכשירים כבדים יותר - גלקסי FOLD שוקל 263 גרם, MIX ALPHA של XIAOMI, שוקל 241 גרם שזה בין 60 ל-80 גרם יותר ממכשיר סלולרי ממוצע.

 

  1. עובי המכשיר - גלקסי FOLD במצב מקופל הוא 15.5 מ"מ, עובי מכשיר MI ALPHA של XIAOMI הוא 10.4 מ"מ, בעוד עובי של מכשיר גלקסי הוא רק 7.8 אינטש. וזה קצת יותר מגושם, בכיס וגם ביד.

 

  1. נכון לעכשיו המחיר יקר, מתחיל ב-3,000 דולר לגלקסי FOLD, שזה פי 3 ואף יותר ממה שאנשים נורמלים יוציאו על מכשיר סלולרי, ומחירו של MI ALPHA עומד כרגע על 10,000 דולר ברשת עלי אקספרס, במילה אחת: טירוף.

 

  1. הגנה על מסך הסמארטפון היא משימה קשה יותר, יותר מסכים, יותר שטח שצריך להגן עליו, הטלפון הופך לעדין יותר, שביר יותר, מגן מסך לגלקסי או לשיאומי במקרה הזה יהיו נחוצים וספק יעילותם במקרה של נפילת המכשיר מגובה של מטר וחצי.

 

לסיכומו של עניין, אנחנו בהחלט מתלהבים ממכשירים החדשים שהחברות משיקות אבל יקח זמן עד שהמשתמש הממוצע, יאחוז בהם. היום צריך להיות חובב גאדג'טים מופרע כדי להוציא סכום כסף כזה על מכשיר סלולרי.

הטכנולוגיה צריכה להבשיל קצת, להפוך זולה ונגישה יותר. התחרות בעולם הסמארטפונים והכניסה לשוק של המתחרות הסיניות בשנים האחרונות, תביא גם לירידה במחירים של המכשירים האלו ומכשירים שיושקו בעתיד הקרוב, ולבטח נראה גם שיפור בנתוני המסכים והמכשיר לטובה.

 

חנות אביזרי סלולר המובילה ברשת:


https://digitality.store




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב