דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חקירה כלכלית לפני שותפות 

מאת    [ 27/06/2019 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 1562 פעמים ]

 

בחירת שותף לעסק היא משימה לא קלה הדורשת השמת דגש בפרטים הקטנים. רגע לפני בחירת השותף וניסיונו המקצועי, חשוב לבדוק את עברו הכלכלי ומצבו הכלכלי כיום. באמצעות משרד חקירות מקצועי, מיומן ובעל ניסיון בתחום, ניתן לאתר בקלות את עברו הכלכלי של השותף לעתיד ולמנוע צרות כלכליות בהמשך הדרך.

חשיבות חקירה מקדימה. 

באמצעות חקירה מדויקת, אשר מתבצעת ע?י משרד חקירות, שיש לו ניסיון וידע בתחום, ניתן לדעת בוודאות את עברו הכלכלי של השותף, האם הוא שותף בעסקים אחרים, שיכולים ליצור ניגוד עניינים, האם יש לו חשבונות בנק שרופים?, זכויות בנדל"ן, קרנות פנסיה, קופות גמל, ביטוחי מנהלים, ביטוחי חיים, האם יש לו אחוזים בחברות שונות ועוד. גילוי מידע אשר מתנהל באמצעות חקירה נכונה, עוזר לנו להימנע ממצבים בהם אנו מכניסים לעסק שותף, אשר נמצא על סף פשיטת רגל, או מתנהלות נגדו תביעות שונות, או צבר חובות כבדים. חקירה אשר מתבצעת באמצעות חוקר פרטי, עם ניסיון וידע בתחום, נותנת לנו מידע רב על השותף, שלרוב מוסתר. דבר זה חשוב מאוד ובמיוחד, כשאנו מכניסים שותף לעסק שבנינו לאורך שנים בעמל רב. באמצעות משרד חקירות, אשר יודע מה והיכן לחפש, בכדי שנדע, שהשותף הוא האדם הנכון לעסק, שהוא זה שיעזור לעסק לצמוח. המטרה שהשותף יגרום להגדלת ההכנסות ולא חלילה, לסגירת העסק.

מתי יש צורך לבצע חקירה כלכלית?

את החקירה רצוי לעשות כבר בתחילת הדרך, כלומר שבשלב של המשא ומתן, כבר יהיו בידכם, כל הממצאים הרלוונטיים. יש להעביר לחוקר את  כל הפרטים על השותף העתידי, בטרם קבלת ההחלטה. עדיף, רצוי וכדאי, לא לצרף שותף לעסק, רק על סמך המלצות ואו התרשמות כללית. לא מעט עסקים פשטו את הרגל, בגלל שלא בדקו את השותף שהכניסו לעסק שבנו בעשר אצבעות שנים רבות. 

מה ניתן לחשוף בחקירה?

בחקירה כלכלית, ניתן לקבל מידע רב על השותף לעתיד בנושאים הבאים: חברות שבהם היה שותף ויש לו אחוזים בהם, זכויות בנדל"ן שאולי מסתיר, חשבונות בנק, ביטוחי חיים וביטוחי מנהלים, כל דבר רלוונטי לגביו שיכול לסייע לכם ולמנוע צרות בעתיד. כמו כן, החוקר בודק האם הלקוח מוגבל או היה בעבר מוגבל בבנק, האם יש נגדו תביעות או שהיו, האם ישנם התראות חוב מחברות האשראי או הבנקים, צ'קים חוזרים ללא כיסוי, תיקים למיניהם בהוצאה לפועל ועוד. 

האם החקירה קבילה בבית משפט?

החקירה קבילה בבית המשפט. לפני שמצרפים שותף וחותמים על חוזה, המטרה של חקירה כזו, למנוע הליכים משפטיים ותביעות מיותרות שעולות המון כסף. עם זאת הצורך בחקירה כלכלית אינו מבטל את זכות האדם לפרטיות. לכן חשוב שהחקירה תתבצע באמצעות הכלים המתאים ובמסגרת החוק. כל מידע אשר מושג באמצעים כשרים יכול לשמש ראיה בבית המשפט. חוקר מנוסה ומקצועי, יודע לאסוף את המידע הרלוונטי לכם כחוק.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב