דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אימון אישי לחשיבה חיובית 

מאת    [ 02/05/2019 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 220 פעמים ]

אימונים אישיים לחשיבה חיובית להתחיל לגרום לשינוי

כדי לגרום לשינוי במחשבות שלנו, אנחנו צריכים להכיר את אותו מקום של חשיבה חיובית כלומר להתחיל קודם בצורה טכנית לגלות את כל הדברים החיוביים בחיינו שלא שמנו לב אליהם. צריך בנוסף גם פשוט לחשוב ולהגיד את מה שאנחנו רוצים שיקרה בחיינו, כל הדברים הטובים שאנו שואפים אליהם, כך עם התרגיל הראשוני הזה אין ספק שאנרגיה חיובית תתחיל לנוע לכיוון שלנו.זה יכול להיות כמו נבואה מגשימה את עצמה וכך גם חשיבה חיובית מגשימה את עצמה אם חוזרים נחזור עליה מספיק פעמים, ותוכלו להשיג תוצאות טובות יותר באימון אישי שיתרגל אתכם לחשוב רק חיובי, רק בעזרת אימון אישי לחשיבה חיובית אפשר להגיע לתוצאות.

האימון האישי לחשיבה חיובית ככל שמתרגלים רואים את ההשפעה

ככל שתתרגלו מחשבות חיוביות והתודעה שלכם תהיה מלאה יותר במילים חיוביות, זה כבר יתחיל להיות הרגל וזה יקרה בצורה טבעית. למחשבות החיוביות ולדיבור החיובי השפעה על המעשים ולכן הם יובילו אתכם לעשייה חיובית שתיצור גם את המציאות החיובית שאנו שואפים אליה. חשוב לדעת איך לנקות קודם את המחשבות השליליות שהן שתלטניות ולהתחיל לחשוב על דברים טובים שאולי נראים לכם טריוויאליים, כשמתחילים אימון אישי לחשיבה חיובית בטכניקות ושיטות מתקדמות עושים את הצעד הראשון לחיים שלווים יותר.

אימון אישי לחשיבה חיובית לקבל את הליווי המקצועי

זה בהחלט אינו קל לעשות זאת לבד, ולכן כשיהיה מישהו לצדכם שיאמן אתכם הוא יזכיר לכם לחשוב חיובי כך שלא תוכלו כלל להתמקד בשלילי. לשיחה האישית יש כח רב  וניתן גם לתרגל חשיבה חיובית בדרכים שונות כמו דמיון מודרך, חזרה על מנטרות ועוד וכך שימוש בביטויים חיוביים יביא למציאות חיובית. אין ספק שזה דורש משמעת רבה ויישום המטלות כמו שמכינים שיעורי הבית, לכן לרוב האנשים שינויים בהרגלי חשיבה יתרחשו רק עם אימון אישי וכניסה לתוך מסגרת המלווה תהליכים כאלה. כמובן שתמיד חשוב להישאר בכל רגע ממוקדים במציאות החיובית שלנו כדרך חיים, אבל כמו אימון בכל תחום אחר אפשר יהיה לראות תוצאות טובות יותר עם ליווי מקצועי. בעיקר כאשר מדובר ברמה האנרגטית שלנו ואם נרצה להפסיק את המצב הקשה של אנרגיות ירודות, של כעסים שמצטברים ותסכולים מתחומים רבים המקיפים את חיינו, כדי להרגיש פחות מותשים ושליליים עם אנרגיות ירודות אנחנו חייבים להתחיל בחשיבה חיובית ושונה שתגרום לנו ליהנות יותר מן החיים שלנו. השינויים שתגלו יהיו מפתיעים ואפילו יצליחו לשנות את כל חייכם, כי הרי תמיד חשוב לצאת מהמקום המקובע והישן בו אנו נמצאים ולהתחזק יותר.

 

רועי שוורץ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב