רעיונות לתפריט דיאטה מהירה לשבוע
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

רעיונות לתפריט דיאטה מהירה לשבוע 

מאת    [ 02/03/2019 ]
מילים במאמר: 377   [ נצפה 213 פעמים ]

 
 

תחילה נבהיר שדיאטות מהירות מתאימות רק לגברים ונשים במצב בריאותי תקין. אם אתם סובלים ממחלה פעילה כלשהי עליכם להתייעץ עם הרופא המטפל לפני כל שינוי תזונתי. תפריט דיאטה מהירה הוא תפריט באמצעותו תצליחו להשיל קילוגרמים בודדים בתוך שבוע עד שבועיים. ההמלצה היא שלא להמשיך בדיאטה המהירה יותר משבועיים מבלי להתייעץ עם דיאטנית או מומחה אחר בתחום התזונה.

האם חייבים להישאר רעבים?

ירידה במשקל דורשת מאתנו להכניס אל הגוף פחות קלוריות מהכמות אותה הגוף צורך במהלך היום. כל עוד אתם מבצעים פעילות גופנית קבועה במהלך הגוף ומשלבים בתפריט כמות מכובדת של ירקות, עלים ירוקים ופירות דלים בקלוריות – אין כל סיבה שתישארו רעבים אפילו לשעה אחת במהלך היום.

מה מותר לאכול?

תפריט דיאטה מהירה תרכיבו לעצמכם בהתאם למאכלים שאתם אוהבים יותר ופחות, אורח החיים, שיקולי בריאות והעדפה אישית. נבהיר מראש שירידה במשקל אינה אפשרית כאשר אתם מרבים בצריכת פחמימות ריקות, סוכרים ושומנים. משמעות הדבר היא שעליכם להוציא מהתפריט למשך השבוע הקרוב מאפים, פסטות, מאכלים מטוגנים, מאכלים עם סוכר, ממתקים, קינוחים ובשרים שמנים. באופן כללי כדאי לעשות כל מאמץ על מנת להמעיט בצריכה של המאכלים הללו. אם אנכם מסוגלים לוותר עליהם לחלוטין תוכלו לשלב מנה אחת בלבד בשבוע (לאחר תום תקופת הדיאטה המהירה).

איך שומרים על התוצאות?

ירידה במשקל שאינה מלווה בשינוי תזונתי או שינוי באורח החיים תסתיים בעלייה חוזרת מהירה במשקל. אם תחזרו לאכול על פי הרגלים לא בריאים בתום השבוע של הדיאטה תגלו שאתם עולים במשקל שוב במהרה. בכדי לשמור על התוצאות אין להמשיך בתפריט הדיאטה המהיר (הוא מתאים לשבוע בלבד) אלא לפנות אל מומחה בתחום התזונה להרכבת תפריט בריא.

דגשים לירידה במשקל ורעיונות לארוחות דלות קלוריות

כל תפריט דיאטה מהירה בו תבחרו יש ללוות בשתייה מרובה שלמים. עליכם לשתות כ-10 כוסות מים במהלך כל יום. יש להימנע מצריכת משקאות ממותקים או משקאות דיאט. את הבוקר תפתחו בכוס של קפה או תה ירוק ללא סוכר וללא חלב (אין להשתמש גם בדבש או סילאן).

ארוחת בוקר של תפריט דיאטה מהירה תוכל לכלול 2 ביצים קשות, כוס של שעועית ירוקה או תרד מבושל, סלט ירוק בתוספת של גזר, מלפפון, עגבנייה וגמבה. אופציה של ארוחה בשרית תהיה 150 גרם סטייק בגריל ללא שומן או 250 גרם פסטרמה הודו רזה. את הסלט תטבלו בחומץ, לימון, מלח ופלפל ללא שמן מכל סוג. כחטיף בין הארוחות תוכלו לאכול תפוח.

 

הורים למען הורים - המלצות לדיאטה מהירה לקראת אירוע

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב