מאמרים - רעיונות לתפריט דיאטה מהירה לשבוע הדפסה מאתר מאמרים

רעיונות לתפריט דיאטה מהירה לשבוע

נכתב על ידי אבי דוידי

[ הדפסת המאמר ]

תחילה נבהיר שדיאטות מהירות מתאימות רק לגברים ונשים במצב בריאותי תקין. אם אתם סובלים ממחלה פעילה כלשהי עליכם להתייעץ עם הרופא המטפל לפני כל שינוי תזונתי. תפריט דיאטה מהירה הוא תפריט באמצעותו תצליחו להשיל קילוגרמים בודדים בתוך שבוע עד שבועיים. ההמלצה היא שלא להמשיך בדיאטה המהירה יותר משבועיים מבלי להתייעץ עם דיאטנית או מומחה אחר בתחום התזונה.


האם חייבים להישאר רעבים?


ירידה במשקל דורשת מאתנו להכניס אל הגוף פחות קלוריות מהכמות אותה הגוף צורך במהלך היום. כל עוד אתם מבצעים פעילות גופנית קבועה במהלך הגוף ומשלבים בתפריט כמות מכובדת של ירקות, עלים ירוקים ופירות דלים בקלוריות – אין כל סיבה שתישארו רעבים אפילו לשעה אחת במהלך היום.


מה מותר לאכול?


תפריט דיאטה מהירה תרכיבו לעצמכם בהתאם למאכלים שאתם אוהבים יותר ופחות, אורח החיים, שיקולי בריאות והעדפה אישית. נבהיר מראש שירידה במשקל אינה אפשרית כאשר אתם מרבים בצריכת פחמימות ריקות, סוכרים ושומנים. משמעות הדבר היא שעליכם להוציא מהתפריט למשך השבוע הקרוב מאפים, פסטות, מאכלים מטוגנים, מאכלים עם סוכר, ממתקים, קינוחים ובשרים שמנים. באופן כללי כדאי לעשות כל מאמץ על מנת להמעיט בצריכה של המאכלים הללו. אם אנכם מסוגלים לוותר עליהם לחלוטין תוכלו לשלב מנה אחת בלבד בשבוע (לאחר תום תקופת הדיאטה המהירה).


איך שומרים על התוצאות?


ירידה במשקל שאינה מלווה בשינוי תזונתי או שינוי באורח החיים תסתיים בעלייה חוזרת מהירה במשקל. אם תחזרו לאכול על פי הרגלים לא בריאים בתום השבוע של הדיאטה תגלו שאתם עולים במשקל שוב במהרה. בכדי לשמור על התוצאות אין להמשיך בתפריט הדיאטה המהיר (הוא מתאים לשבוע בלבד) אלא לפנות אל מומחה בתחום התזונה להרכבת תפריט בריא.


דגשים לירידה במשקל ורעיונות לארוחות דלות קלוריות


כל תפריט דיאטה מהירה בו תבחרו יש ללוות בשתייה מרובה שלמים. עליכם לשתות כ-10 כוסות מים במהלך כל יום. יש להימנע מצריכת משקאות ממותקים או משקאות דיאט. את הבוקר תפתחו בכוס של קפה או תה ירוק ללא סוכר וללא חלב (אין להשתמש גם בדבש או סילאן).


ארוחת בוקר של תפריט דיאטה מהירה תוכל לכלול 2 ביצים קשות, כוס של שעועית ירוקה או תרד מבושל, סלט ירוק בתוספת של גזר, מלפפון, עגבנייה וגמבה. אופציה של ארוחה בשרית תהיה 150 גרם סטייק בגריל ללא שומן או 250 גרם פסטרמה הודו רזה. את הסלט תטבלו בחומץ, לימון, מלח ופלפל ללא שמן מכל סוג. כחטיף בין הארוחות תוכלו לאכול תפוח.


 

אודות הכותב:

הורים למען הורים - המלצות לדיאטה מהירה לקראת אירוע

[ הדפסת המאמר ]

מתוך אתר מאמרים, ספריית מאמרים לשימוש חופשי.
http://www.articles.co.il