דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חבל על הזמן- איך לנהל את הזמן שלי נכון בבית או בעסק בעזרת לוח תכנון חודשי 

מאת    [ 27/02/2019 ]

מילים במאמר: 561   [ נצפה 1760 פעמים ]

אם גם אתם כמו הרבה אנשים מוצאים את עצמכם בסוף יום מתפללים שהוא ימשיך רק לעוד כמה שעות? שואלים למה אין יותר מ 24 שעות ביממה? שכוחים משימות? מתקשים לשמור על סדר?  שואלים איך אתם מספיקים את כל מה שיש לכם לעשות ועדיין משאירים קצת זמן לעצמכם ולמשפחה? 

אם עניתם כן לכל השאלות או לרובן אז גם אתם כמו הרבה אנשים צריכים עוד מעט ידע בניהול זמן נכון. בדיוק עבורכם וכדי שלא תגידו לא אמרתם , ריכזנו 5 טיפים מנצחים בניהול זמן שתוכלו לקרוא בכל מקום בלי לבזבז אנרגיות. 

תכנון לטווח ארוך ע"י לוח תכנון חודשי ושבועי

תכנון פרוייקטים ומשימות בטווח החודש קדימה או אפילו מעבר לכך הוא חשוב לאין שיעור וכלל מספר אחד בניהול זמן נכון. סימון יעדים ואבני דרך בפריסה חודשית ושנתית מאפשר לכם לדעת בדיוק מה חשוב ומה מיותר.

כך, תוכלו לקבוע לכם את ההספק ולתכנן גם אם צצים בפתאומיות עוד אבני דרך נרחבות. דרך נפלאה לבצע את המשימה היא הסתכלות שנתית בפריסה חודשית, היעזרו בלוח תכנון חודשי ושימו לכם ב"בולטים" בכל יום ככותרת משימות לאותו החודש.

כך עברו חודש חודש בלוח שלכם ומצאו את הנקודות שאותן אתם פשוט לא יכולים לבצע בזמן אחר. כך תוכלו להשלים משימות קצרות מועד במועד מאוחר יותר.

פירוק משימות לחלקים

סובלים מדחיינות? כמו רוב האנשים גם לכך יש סיבה. ככל הנראה, עפ"י מחקרים מקיפים בנושא ניהול זמן אתם רואים את המשימה כמשהו שהוא בלתי ניתן לביצוע בשל מורכבותה ומתקשים לדמיין את גמר ביצוע המשימה. וכן, גם כתיבת העבודה לסיום התואר בטח נראית בלתי ניתנת לביצוע ועל כן, "כנראה אגש לזה מחר", ומחר הופל למחרתיים וחוזר חלילה.

אם כן מה הפתרון? לפרק את המשימה! ראשית, נבחר כותרת, נכתוב ראשי פרקים שיסייעו לכתיבת העבודה. למחרת, רק נסמן קטעים חשובים במאמר. וכך עפ"י יכולתכם, כל יום קצת . כך תוכלו להגיע למועד דד ליין המשימה עם חוויה נעימה ואפילו – לסיים אותה לפני הזמן .  

חשוב מאוד – לכתוב את הדברים מול העיניים – לוח תכנון חודשי יסייע לכם בראיית המשימה לאורך כל החודש ולאורך כל השנה. כתבו בו את המשימה ואילו משאבים אתם זקוקים לצורך ביצועה. זה יקל עליכם בתכנון היום שלכם.

תכנון יומי – קצר טווח – עת לכל משימה

סיימתם את היום "עם הלשון בחוץ"? מצאתם את עצמכם אומרים " דווקא למה שבאמת רציתי לא היה לי זמן" כנראה שלא תכננתם אותו נכון!

תכנון יומי הוא אבן דרך חשובה מאוד בניהול זמן. על מנת להתגבר על הקושי עליכם לתכנן קדימה את היום שלמחרת. בהסתכלות שבועית, תוכלו לראות את כל השבוע וייתכן שלאו דווקא את כל המשימות שביצעם ביום אחד הייתם חייבים לבצע. לוח תכנון שבועי יסייע לכם לראות את השבוע במלואו ולהגדיר בסיומו של כל יום מטרות ויעדים לביצוע ליום למחרת. אין דברים "שטותיים"- כל משימה שיש לבצע (גם אם היא לאסוף את הדואר מחו"ל, למשל) חשוב להכניסה ללוח התכנון וכך, בסיומו של כל יום, תוכלו לראות ולארגן מה הספקתם והאם ניתן לשלב את המשימה בהמשך השבוע או בהמשך החודש.

המטרה היא לא להיות מקובעים, מצאו לכם את הכלים שמאפשרים לכם לנהל את הזמן בצורה יעילה בעזרת אחד מהלוחות שמנינו.

לסיכום: לוחות תכנון חודשיים ושבועיים מאפשרים לכם להיות יעילים יותר, לא לפספס משימות חשובות ולנהל את הזמן העסקי או האישי שלכם טוב הרבה יותר. בשוק קיימים כמה  ספקים איכותיים המתמחים בייצור לוחות תכנון  שעימם ניתן להתייעץ.

מגוון 2002- הבית של הלוחות! אתרינו: http://2002.co.il/ לקבלת הצעת מחיר וייעוץ לרכישת לוחות מחיקים - אנא השאירו פרטים או התקשרו למוקד פניות, טל' 073-2805690




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב