דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניהול ועד בית בבניין משותף באופן מקצועי 

מאת    [ 25/01/2019 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 1745 פעמים ]

ניהול ועד בית בבניין משותף, עובר כיום לניהול בסיוע של חברות ניהול שזאת ההתמחות שלהן. חברה מעין זו מכונה חברת ניהול ועד בית. כאשר הדיירים ידרשו להחליט עם איזו חברה כדאי להם לעבוד מומלץ לבחור בחברה בעלת מוניטין, שלה  עובדים מקצועיים, עם  המלצות חיוביות. חברה לניהול וע הבית, יכולה לסייע לכם בניהול בבנייני מגורים, מכל מיני סוגים וגדלים. החברה תפעל לתחזק את כל השטחים הציבוריים של הבית המשותף. מדי תקופה, כל בעלי דירות ושוכרים מקבלים דוח מפורט באשר להתנהלות של הבניין מצוות החברה.

חברת הניהול תהיה אחראית על העסקתם של כל נותני השירותים ובעלי המקצוע אשר עובדים את בבניין, כאשר עובדים שנמצאו מתאימים ורוצים בהמשך העסקתם, ימשיכו לעבוד בתחזוקת הבניין. כך שהמעבר לניהול מקצועי לא חייב לגרום לזעזועים ולשינויים משמעותיים.

לא רק נושא האחזקה מטופל על ידי חברת הניהול גם נושא הגבייה של  דמי ועד הבית. תהליך הגבייה מתבצע מכל דיירי הבניין באמצעות אנשי גבייה מנוסים הבקיאים בחוקים ובנהלים הקשורים לדמי ועד בית.

חשוב שהגבייה תהיה באופן אדיב אך אסרטיבי, כל שכן לחברת הניהול קל יותר "לרדוף אחרי השכנים" בנושאים כספיים מאשר לוועד בית פרטי. אפשרויות התשלום מגוונות דרך חברות ניהול מגוונות יותר מוועד בית פרטי, ניתן  לבחור מגוןן אמצעי תשלום ובהתאם לפרוס את התשלום מדי חודש, או תשלום מדי שלושה חודשים, או תשלום מדי שנה. הגבייה לרוב ניתנת בכל אמצעי התשלום המקובלים שזה גם יתרון על פני ועד בית שהינו אדם פרטי והאפשרויות שלו מוגבלות.

 

פיקוח הוא דבר חשוב בניהול אחזקת הבניין, החברה תדאג לפקח על איכות העבודות של העובדים השונים אשר מתחזקים את הבניין והגינה. כך מופחת העומס בשגרה על חברי ועד הבית שנשאר לבצע בקרה על חברת הניהול כגורם המקשר עם הדיירים.

 

הפתרון של חברת ניהול ועד בית חיצוני שאחראית על תחזוקת בתים משותפים, זוכה לביקוש בעשור האחרון. בית משותף שמתוחזק היטב, מאפשר לדייריו איכות חיים גבוהה, בנוסף לכך ניהול ואחזקה נכונים ומתאימים עשויים להעלות את ערך הדירות בניין.

 

חברת ניהול נכסים

יש חברות לניהול בתים משותפים, שעוסקות גם בניהול של נכסים. חברות אלו מסייעות להפיק את המקסימום מנכסי נדל"ן. הן יכולות לבדוק מועמדים, לשכירת נכס. השירות עשוי להתאים למי שגר רחוק או בחו"ל, אבל יש לו נכס בארץ. כמו כן רלוונטי עבור מי שאין לו זמן לטפל בנכס שלו. ברור כי  לבעל נכסים רבים שירות זה רלוונטי כאשר חברת ניהול נכסים בעלת מוניטין, תיתן לבעל הנכס שקט נפשי.

 

בית משותף זקוק לתחזוקה שוטפת וניהול באופן רציף, בנוסף לכך נדרש לנהל את הבניין ואת הנכסים שבו, בין היתר באמצעות גביית תשלומי ועד בית שנועדו לכסות את הוצאות אחזקת הרכוש המשותף. ניהול מקצועי על ידי חברות ניהול הפך לסטנדרט כיום ונבחר על ידי דיירים רבים כחלופה מועדפת לניהול הבניין.

טל רוזמן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב