דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיפוץ משרדים כהשקעה לטווח ארוך 

מאת    [ 10/10/2018 ]

מילים במאמר: 634   [ נצפה 2067 פעמים ]

בעלי עסקים שמחזיקים משרד יודעים שיש משמעות לכל הוצאה כספית גדולה. בניגוד לשכירים שלא תמיד מביאים בחשבון את האופן שבו החלפת משרד או רכישת ציוד משפיעים על ההכנסות, לעצמאיים אין פריבילגיה כזו. מצד שני, בעלי משרדים מנוסים גם מבינים שיש הוצאות שהן בגדר השקעה לטווח ארוך – כמו למשל שיפוץ.


השקעה המובילה לתשואה נאה


שיפוץ נחשב להשקעה משתלמת עבור בעלי משרדים כי הוא מגביר את המוטיבציה של העובדים. כל עובד ישמח יותר להגיע למשרד משופץ, נעים, מרווח ומודרני מאשר לבלות את רוב שעות היום שלו בחלל פנים סגור ומיושן. מהבחינה הזו, השיפוץ גם מסייע לבעלי משרדים לגייס עובדים מוכשרים ולהציע להם תנאים אופטימאליים. השיפוץ משפר את המוניטין של המשרד מול קולגות ועובדים וממקם אותו בשורה אחת עם חברות גדולות מהארץ ומהעולם.


שנית, השיפוץ משתלם לבעלי משרדים לאור ההשפעה שלו על הלקוחות. התחרות בעידן המודרני מוכיחה שאין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני, בעיקר אם מדובר על משרדים שבהם מתקיימת קבלת קהל. השאיפה של בעלי משרדים צריכה להיות השארת רושם ראשוני בלתי נשכח על הלקוחות הפוטנציאליים ובהתאם לכך עלות שיפוץ משרדים נחשבת למשתלמת עבור מרבית הארגונים והעסקים.


מעבר לכך, שיפוץ משרדים מייצג פעולה משתלמת עבור מי שמפעיל עסק בנכס בבעלותו. לעומת שוכרי משרדים שאפילו לא צריכים לשלם על השיפוץ, יש הרבה עסקים שהפעילות הרווחית שלהם כוללת את אחזקת הנכס. מבחינתם, השיפוץ הוא הדרך היחידה להשביח את הנכס וליישר קו עם הסטנדרטים המקובלים בענף הבנייה והעיצוב.


כיצד כדאי לבעלי משרדים לבצע את השיפוץ?


יש כמה תנאים לשיפוץ מוצלח עבור בעלי משרדים. קודם כל, ימי שיפוץ שנמשכים מעבר למתוכנן פוגעים ביכולת של המשרד לקבל לקוחות ולהציע שירות לקהל הרחב. המשמעות בפועל היא הפסד כספי שעלול גם לגרום לפגיעה במוטיבציה של העובדים. חוץ מזה, השיפוץ משתלם לבעלי משרדים רק אם הם מבצעים אותו באופן מקצועי ועל בסיס תכנית מסודרת.


הפתרון שיכול לחסוך לבעלי משרדים עוגמת נפש מיותרת היא לערב קבלן שיפוצים מנוסה ומיומן. אין לבעלי משרדים סיבה לנסות לתכנן את השיפוץ לבד, אפילו אם לכאורה הם מנסים לחסוך כך את שכר הטרחה. קבלן השיפוצים הוא איש מקצוע שמוסמך להמליץ לבעלי משרדים כיצד לבצע את הפרויקט, איזה תקציב לקבוע עבורו ולאיזה תקופת עבודות להיערך.


שיפוץ שמבוצע עם קבלן שמתמחה במשרדים חוסך זמן וכסף לכל הגורמים המעורבים. במקביל, הוא מאפשר להשוות בין פתרונות שיפוץ זולים ומשתלמים כגון חיפוי קירות פנים בלי לשבור אותם או עבודות צבע ספציפיות. גם כאן הרבה תלוי בצרכים של הלקוח ובאופן שבו בעלי משרדים מגדירים את החזון שלהם לשנים הקרובות.


ההיבט התחרותי של שיפוץ משרדים


בעלי משרדים משתמשים בשיקולים אקסקלוסיביים כאשר הם מתכננים שיפוץ. בעוד אנשים פרטיים שמשפצים את הבית בדרך כלל עושים את זה בלי לחשוב מה יגידו השכנים, בעלי משרדים צריכים להכיר היטב את הסביבה העסקית שלהם. היכרות עם הסביבה העסקית מאפשרת לבעלי משרדים לנצל את השיפוץ על מנת לייחד את המוצר, השירות או העסק שלהם וכך למשוך תשומת לב חיובית.


חוץ מזה, בעלי משרדים שואבים השראה אחד מהשני כאשר הם מתכננים שיפוץ מאסיבי. אף איש עסקים לא ירצה להשקיע כסף בלי לדעת מראש מה רמת הסיכון, מה נהוג לעשות בתחום שבו הוא פועל וכיצד הוא יכול לייצר לעצמו יתרון. במידה ולבעלי משרדים אין את הניסיון הנדרש על מנת לקבל החלטות מן הסוג הזה, הם יכולים להתייעץ עם אנשי מקצוע.


בסופו של דבר, התייעצות עם קבלן שיפוצים היא כלי מומלץ עבור בעלי משרדים. הם יכולים לערב קבלן שיפוצים אמין, מנוסה ומקצועי כבר בשלבים המוקדמים של קביעת התקציב ולשמוע ממנו על תכניות עבודה. אפשרות אחרת היא לשלב בין קבלן שיפוצים שנותן שירות אישי ומסור לבין מעצבי פנים. מטרת השילוב היא לאפשר לקבלן לבצע את העבודה בפועל, בעוד מעצב הפנים יקבע את הסגנון הנבחר ואת האלמנטים הדקורטיביים הבולטים.


לסיכום, שיפוץ משרדים הוא תהליך מורכב אך משתלם מאוד בטווח הארוך. בעזרת השיפוץ אפשר לשנות את מראה המשרד לטובה, להגביר את המוטיבציה של העובדים ולהבטיח גם ללקוחות חוויה בלתי נשכחת בכל ביקור.

מחפשים קבלן שיפוצים אמין ומקצועי?
פנו למישה הרצף עוד היום www.misha4u.com או התקשרו 054-4416876




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב