דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בקתות עץ נקיות מטרמיטים 

מאת    [ 02/08/2018 ]

מילים במאמר: 358   [ נצפה 1424 פעמים ]

בקתות עץ נתפסות כצורת מגורים חסכונית ורומנטית. יש המעדיפים לבנות את ביתם מעץ משיקולי עלויות בנייה ויש הרואים בכך חיבור חזק לסביבה. ישנם צימרים ובקתות הארחה העשויים מעץ המשרים אווירה רומנטית והתמזגות עם הטבע. בקתות מעץ מחברות אותנו לחלומות ילדות. התחושה החמימה שהעץ משדר הופכת אותנו ברגע לרגועים יותר. אך לא רק בני האדם אוהבים עצים. טרמיטים ומזיקים שונים מוצאים בהם קרקע טובה להתרבות.

טרמיטים מחפשים בית

עוד בשלב ההקמה של בקתות העץ יש לוודא כי העץ ממנו הן נבנות מגיע נקי ומחוטא. קורות עץ שעברו חיטוי מתאימות לבנייה ומסייעות להרחיק טרמיטים ומזיקי עץ שונים להתביית בתוכן. חשוב לזכור כי עץ דורש טיפול מעת לעת השומר על המראה שלו ועל תקינתו. בקתות עץ, רצפת עץ, פרגולות עץ וכדומה, זקוקות לשיוף ולשימון על מנת להקנות להן מראה רענן ומחודש. במקרים בהם אתם מזהים חרקים שונים המטפסים על קורות העץ או חשים לפתע צליל עמום מרצפות העץ, ישנו חשש כי העץ נגוע בטרמיטים. הטרמיטים חודרים לתוך עובי קורות העץ ומתחילים לכרסם אותן מבפנים. העץ הופך להיות חלול עד כי נגיעה קלה או דריכה עליו שוברת אותו לחלוטין. מעבר לעובדה שהדבר מהווה נזק בטיחותי אדיר, הטרמיטים מסכנים מאוד את בריאותנו.

הדברת בקתות מעץ

טרמיטים מהווים סכנה לבריאות שלנו. כאשר הם חודרים אלינו הביתה הם מכרסמים מכל הנקרה בדרכם. לכן, חשוב לבצע הדברה קבועה למזיקים הכוללת הדברה של סוגי טרמיטים, תולעי עץ, נמלים, תיקנים וכיוצא באלה. כאשר מדובר באיכות החיים שלנו ושל הסביבה בה אנו חיים, יש להקפיד הקפדה יתירה על הסביבה. הדברה תקופתית בבית ובעסק מחסלת את המזיקים ומונעת מהם להתרבות בתוך הבית. גם בטיפול בעץ, יש לדאוג להדברה שלו ולתחזוקה גם שוטפת וגם מונעת. בכך, אנו שומרים על איכות החיים שלנו ומונעים המון עגמת נפש ואי נעימות מהאדם ומהסביבה.

הדברה דבר שבשגרה

גם בבקתות עץ, בבית פרטי או בדירה בבית משותף, הדברה היא דבר שבשגרה. חלקנו אמנם גרים ביישובים עירוניים וחלקנו ביישובים כפריים, אך כולנו ביחד סובלים מאותם מזיקים. את כולם מבקרים תיקנים, עכברים, חולדות, נמלים, פרעושים ועוד. הם קיימים בטבע ואיך שלא נסתכל על זה, גם אנחנו חלק ממנו. לכן, יש לדאוג להדברה תקופתית בכדי למנוע הישנות של מקרים לא נעימים ולהדברה נקודתית כאשר מתרחש מקרה בו אנו צריכים מדביר אמין ומקצועי.

רונה וייס בלוגרית וכותבת תוכן בבלוג של המלצות לצרכנים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב