דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניקוי חלונות בגובה 

מאת    [ 19/07/2018 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 1841 פעמים ]

ניקוי חלונות בגובה הוא שירות ייחודי שירות שהפך למבוקש מאד לאחרונה בארץ, ובעיקר בשל בנייתם של בניינים גבוהים, הכוללים מספר רב של קומות עם קירות מסך. במרבית המקרים מדובר בניקוי חלונות של בניינים משרדים,או מבני מגורים גבוהים מאוד . בניינים אלה נחשבים יוקרתיים והדיירים בהם משלמים לא מעט כסף כדי לשמור על המראה היוקרתי והמיוחד שלהם.

שירותי ניקוי חלונות בגובה היינו שירות שלא ניתן לביצוע על ידי כל אחד וגם לא באופן עצמאי  וללא הציוד המתאים. לכן צריך חברה שמתמחה בניקוי חלונות בגובה ומעסיקה צוות מקצועי של עובדים שעברו הדרכות וקורסים לעבודה בגובה הניקוי נעשה בעזרת טכניקות מיוחדות במכשור וציוד מתקדם המתאים לעבודה.

ניקיון החלונות בגובה יכול להתבצע במספר דרכים. אחת הדרכים הטובות ביותר, היינה באמצעות סנפלינג. צוות החברה נקשר בגג המבנה ובעזרת חבלי סנפלינג המיועדים לגישה לחלונות הבניין.הם יורדים על קירות המבנה מלמעלה למטה ובדרך למטה מנקים את חלונות המבנה או מבצעים תיקונים מדובר בשיטה נוחה וקלה המאפשרת גישה לכול דפנות המבנה ולכל חלונות המבנה גם עם זה חלונות מסך גדולים או חלונות בודדם קטנים במיוחד.

דרך נוספת באמצעות במות הרמה, בעזרת במות אלו הצוות יכול לעלות לגובה רב ולבצעה כל עבודה נדרשת.

שמחליטים לפנות לחברה מסוימת, חשוב לבדוק כמה נקודות חשובות, רצוי לוודא שאכן מדובר בחברה המתאימה ואכן יתקבל השירות הנדרש. ראשית, יש לוודא שהחברה מחזיקה בכל האישורים הנדרשים על פי משרד התמ"ת ושעובדי החברה עברו הכשרה מתאימה לעבודה בגובה והם מנוסים בביצוע עבודות ניקיון כאלו. שנית, חשוב לוודא ששיטות העבודה שלה בטוחות ועומדות בכל התקנים הנדרשים.

מכיוון ששירותים אלה מוצעים בטווח רחב של מחירים, כדאי לפנות לכמה חברות שונות ולבדוק מהו המחיר הנדרש עבור השירות. מומלץ לפנות אך ורק לחברה בעלת ניסיון בתחום, חברה שמכירה היטב את שיטות העבודה, את הטכנולוגיות הקיימות ואת הציוד, שבו נעשה שימוש.

דבר נוסף החשוב ביותר חברה המעסיקה צוות של עובדים שעובד בגובה חייבת להבטיח את צוות העובדים הין בכיסוי ביטוח מתאים וכן בציוד סנפלינג רתמות וחבלים העומדים בתווי התקן המחמירים ביותר וגם בהדרכות והכשרה לעבודה בגובה העומדים בתנאי משרד התמ"ת.

עבודה בגובה נעשית עבור המגזר העסקי- מבני משרדים מגדלים - ניקוי חלונות שטיפת מבנים חיזוק אריחים וחיפוי שיש , קניונים ומבני ציבור- ניקוי תקרות זכוכית . גם עבור המגזר הפרטי בתים פרטיים-ניקוי חלונות, תריסים, כתמי קירות וכ'ו.

 

 

 

 

כדי לכם לקראו ולהיכנס לקישור ....


https://youtu.be/h9C_maNiaoE




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב