דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להפוך צילום משפחה לבילוי כיפי עם רגעים בלתי נשכחים? 

מאת    [ 08/07/2018 ]

מילים במאמר: 698   [ נצפה 2123 פעמים ]

מי פונה בדרך כלל לצלם משפחה? מה כדאי להביא לצילום המשפחתי? ומתי מומלץ לעשות צילום משפחה מקצועי?

היום כשבכל טלפון סלולרי יש מצלמה וכל הטלפון שלך מלא בתמונות משפחתיות המנציחות כל שניה ושניה בחיי המשפחה והילדים שלך – נדמה שאנחנו כה מוצפים בתמונות משפחתיות עד שלעתים נדמה שיש לנו יותר מדי תמונות של חברי המשפחה. אולם, רבות מן התמונות שאנו מצלמים באופן עצמאי אינן ראויות להיכלל באלבום המשפחתי ואלו שיצאו טובות מספיק – טובעות בדרך כלל בתוך בליל של תמונות שאף צלם מקצועי לא היה שוקל אפילו להדפיס או להנציח. לכן, יותר ויותר משפחות מוצאות שיש עדיין צורך לעצור לרגע ולהקפיא את הזמן בסדרת צילומים שבאמת אפשר לדפדף בה בגאווה. כזו שלא נשכח להעביר אל המחשב הביתי ונשמח לתלות בחדר המשפחה או למסגר ולהביא לסבא ולסבתא היקרים, סדרת תמונות שתהיה שם לעוד שנים רבות גם כשהילדים כבר יהיו בעצמם הורים לילדים.

לפני חגים, בחופש הגדול, לפני לידה המרחיבה את המשפחה או במסגרת הכנה לרילוקיישן, כל זמן הוא זמן מעולה לצורך צילום משפחה שיוכיח שדברים טובים מגיעים באריזה משפחתית. אז, כדי שתמיד אפשר יהיה לשלוף את התמונות הללו ולהיזכר ביום הכיף המגבש והמיוחד שבו הקדשת זמן רק למשפחה שלך – הבה נלמד כיצד הופכים את יום הצילומים לבילוי כיפי לכל המשפחה.

לעצור את השגרה

מתי בפעם האחרונה הייתה לך הזדמנות לאחד את כל המשפחה ליום שכולו חגיגה של ביחד? הגדולים, הקטנים, אולי גם הבטן ההריונית, אבא, אמא ואפילו הכלב המשפחתי שלכם? הזמן עובר כל כך מהר. רגע אחד יוצאים עם הסלקל מבית החולים וברגע האחר הוא כבר מסיים את גן החובה ועולה לכיתה א'. הרגעים בורחים מבין הידיים - וזמן לא קופא מלכת.

צילום המשפחה הוא הזדמנות מצוינת להיפגש ליום שכולו כיף וחוויות. לעצור את השגרה המטורפת של לימודים, עבודה, בית, קריירה, ריצות וחוגים ולהקפיא רגעים קסומים שיישארו לנצח לא רק בזיכרון שלכם אלא גם בסדרת תמונות מרגשת ומיוחדת שאפשר לתלות בחדר המשפחה, להעניק לסבא ולסבתא, להכין מהן ברכת שנה טובה מיוחדת ובכלל, לחגוג את החיבור המיוחד שבין כל חלקי הפאזל המשפחתי שלכם.

לבחור את הלוקיישן המהנה ביותר

צילום משפחה הוא קודם כל היום שלך. זה הזמן שלך לבחור את הלוקיישן המתאים לך ביותר. אפשר לבחור להצטלם במקום אהוב במיוחד על המשפחה שלך. להצטלם על חוף הים, אולי בפארק על יד הבית, במקום קסום בטבע או אפילו בחצר הבית שלך. כל לוקיישן הוא מקום טוב לערוך בו יום צילומים. הדבר הכי חשוב הוא להרגיש בנוח, להשתחרר, להתמסר למצלמה וליהנות מהיום המיוחד הזה שהוא כולו משפחתי.

לתת לילדים להקרין את האופי שלהם

צילום ילדים מוצלח הוא אתגר מיוחד. אין כמו לתפוס את ההתרחשות ברגע בו היא קורית בלי צורך לביים מאומה. כל התמימות, הרוך, הקסם הראשוני, נתפס בעדשת המצלמה ומקפיא את הזמן לרגעים בלתי נשכחים. צילום ילדים מקצועי הוא כזה התופס אותם בלי ששמו לב. החיוך הקטן, המשחק, הסקרנות התמימה בה הם מגלים את העולם. צילום ילדים יכול להיות חלק מסשן צילום משפחה או בפני עצמו, במסגרתו אולי כן נבקש מהילדים לדגמן לטובת תמונות מסוימות.

לתפוס את הרגע לפני שהמשפחה מתרחבת

אם הבטן הולכת ומתעגלת, כנראה שתשעה חודשים עומדים להסתיים ובסוף המסע יגיחו אל העולם נסיך או נסיכה אהובים - ומשהו חדש יתחיל בחיים שלך. לכן, צילום הריון הוא הזדמנות מעולה להקפיא לרגע את הזמן ולהנציח את הבטן הגדלה, את הפנים הזוהרות והקורנות, את המשפחה שעומדת להתרחב ולקבל באהבה חבר חדש. צילום הריון הוא מזכרת נפלאה לשנים קדימה בהם אפשר להבין בתמונות ולהיזכר בתקופה קסומה של ציפייה לתינוק או התינוקת החדשים שיצטרפו למשפחה ויהוו עוד חלק מקסים בפאזל המשפחתי שלך.

להגיע מוכנים ורגועים ליום הצילומים

כדי להוציא את המיטב מפרויקט צילום משפחתי, מומלץ להגיע מוכנים. לפני הכל כדאי להצטייד בהמון סבלנות. להפוך את היום ליום שבו לא מעירים או צועקים ונותנים לו להתפתח בקצב שלו. כדאי להוריד את רמות הציפייה במיוחד כשמדובר על יום צילום עם ילדים קטנים. במקרה הזה כדאי לדאוג שיישנו ויאכלו לפני הצילום ויגיעו רעננים אל יום הצילום.

כמו כן מומלץ להביא חטיפים אהובים ואת הצעצועים האהובים עליהם על מנת שירגישו בנוח בכל מקום בו יצטלמו בין אם מדובר על הסטודיו, חצר הבית או פארק. כדאי להתלבש בצורה חגיגית ואולי אפילו לתאם לבוש ולהגיע כל המשפחה בלבוש אחיד. כמו כן, אפשר ללכת על צילום רטרו בו כל הסט וגם הלבוש המשפחתי מקבל אווירה של מאה קודמת לסדרת תמונות מרגשת ואומנותית במיוחד.

לחוויית צילום בלתי נשכחת צרו קשר עם הצלמת ויקטוריה מנשירוב. 
גלשו אתר www.victoriamanashirov.com או התקשרו 052-5226830




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב