דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיל לריביירה האיטלקית 

מאת    [ 10/06/2018 ]

מילים במאמר: 612   [ נצפה 2472 פעמים ]

הריביירה שופעת אטרקציות שונות, כולל מוקדי תרבות ודת רבים, חופים מרהיבים, כפרים ציוריים ואתרי נופש מפנקים. ניתן לשלב חופשה בריביירה האיטלקית עם טיול בריביירה הצרפתית השכנה וליהנות מחופשה מפנקת במיוחד. רוצים ליהנות מהריביירה היוקרתית וגם לחסוך? הזמינו דיל לריביירה האיטלקית הכולל טיסה עם שהות במלון או רכב שכור. זוהי דרך טובה לחסוך בעלויות ולאפשר לכם תכנון מראש של החופשה הן מבחינת לוחות הזמנים והן מבחינת ההוצאות הכספיות. נוסעים מנוסים יודעים כי כדאי להשקיע בחיפוש דיל טוב שיהפוך את החופשה למהנה וגם...למשתלמת.

איך מגיעים?

לריביירה האיטלקית מגיעים בטיסה לגנואה - אחת מהערים הגדולות הנמצאות במרחק נסיעה, או לערים רומא, מילאנו ו-ורונה. ניתן לשכור רכב כבר בשדה התעופה ולנסוע לכיוון הריביירה. בדרך ניתן לעצור ולבקר במקומות נוספים. ניתן להגיע לריביירה האיטלקית גם מהריביירה הצרפתית השכנה.

היכן ניתן לשהות?

קו החוף של הריביירה האיטלקית כולל מגוון אפשרויות לינה. ניתן לשהות בתוך אזור חמשת הכפרים, אך האפשרות השכיחה ביותר היא באחת מהערים התיירותיות שבאזור, כגון: גנואה, , לוקהפורטופינווסן רמו הערים המפורסמות ראויות בעצמן לטיול ומומלץ לשלב טיול בהן ביחד עם טיול בכפרים. 

מה עושים?

רצועת החוף של הריביירה האיטלקית מלאה בחופים מרהיבים ואתרי נופש. מדובר באזור יוקרתי שעשירי העולם אוהבים לפקוד, ממש כמו את השכנה מצרפת. בנוסף לחופים, ניתן ליהנות מביקור במסעדות, גלריות, מוזיאונים, קתדרלות, וילות, ארמונות ופארקים רחבים. גם חובבי האקסטרים לא יתאכזבו וייהנו מפעילויות כמו ספורט מים, צלילה וכו'. למשפחות עם קטנטנים יש שפע של פארקי שעשועים.

גנואה

גנואה היא עיר הבירה של חבל ליגוריה, ואחת ממוקדי התרבות והאמנות של אירופה כולה. כמו עיר אירופאית קלאסית, גנואה מציעה אפשרויות בילוי מגוונות רוגע ונינוחות מוקדי היסטוריה חשובים, קולינריה משובחת וחיי לילה. אם רוצים לחוות את הצד האותנטי יותר של הריביירה, כדאי לבקר בכפרים הסמוכים ובערים הקטנות שבאזור.

פורטופינו

פורטופינו הוא כפר דייגים צבעוני ויוצא דופן במראה שלו. הנמל של פורטופינו הוא אחד מהנמלים היפים בים התיכון וניתן לרכוש בו פריטי חן רבים כמו תכשיטים, בגדים יוקרתיים ופריטי אמנות. בריביירה האיטלקית, גם בכפר קטן ניתן למצוא יוקרה וטעם משובח. בפורטופינו ניתן גם לשכור ציוד מתאים ולצלול בשמורה של המרינה. בכפר תיהנו גם מגנים בוטניים, ממבצר בשם מבצר בראון ומשמורת טבע ייחודית הנמצאת מסביב לחמשת הכפרים

מה שלא תעשו בריביירה, כל עוד אתם רוכשים דיל לריביירה האיטלקית, חובה לבקר בחמשת הכפרים (או "חמש האדמות"). מדובר באזור הכולל חמישה כפרים הבנויים בצפיפות יוצאת דופן, ואין אפשרות לעבור ביניהם תוך שימוש ברכב, אלא רק על ידי שיט במעבורת או בהליכה רגלית, כשברקע נשקפים נופים מרהיבים. מדובר ביופי נשגב שלא פוגשים בכל מקום, והאזור נחשב לאחד מהמקומות המתויירים והמוכרים באיטליה כולה. בכפרים ניתן למצוא בתים צבעוניים בעלי אדריכלות יוצאת דופן, כרמים ומטעים חקלאיים, כנסיות ואינסוף שלווה והדר מהטבע. אם תטיילו ברגל, תרוויחו. יש לא מעט מסלולי טיול רגליים מוכרים וחלקם כרוכים בתשלום.

טוסקנה

חבל טוסקנה המפורסם כולל כפרים ציוריים נוספים, אמנות מפוארת ונופים מוריקים. המחוז כולל בין היתר את הערים פירנצה וסיינה, ומדובר בפנינות תיירותיות של ממש. פירנצה היא אחד ממוקדי התרבות של אירופה ויש בה מוזיאונים אדירים הכוללים עבודות של דה וינצ'י, רפאל, מיכאלנג'לו ואחרים מגדולי הרנסנס האיטלקי. עיר נוספת בטוסקנה שמומלץ לבקר בה היא העיר לוקה שבעבר הייתה עיר הבירה של האזור. החומות שבעיר כוללות שביל אופניים שמהוות מסלול טיולי מצוין. ניתן  להשקיף על העיר ע"י דרך תצפית מראש מגדל השעון, ולבקר במוקדי תיירות נוספים כגון מוזיאונים, אתרי דת, יקבים וכרמים.

איך להפוך את הטיול למשתלם?

חופשה בריביירה האיטלקית מצדיקה ללא ספק את העלות, אך ניתן לצמצמה משמעותית, בפרט אם התקציב שלכם מוגבל. ולכן ההמלצה החשובה ביותר היא: למצוא דיל לריביירה האיטלקית - הזמינו חבילה הכוללת טיסה, מלון ורכב שכור.

לסיכום, זכרו שלאיטליה כולה מגיעים תיירים מכל העולם ורבים לא מוותרים גם על הריביירה האיטלקית. שווה להשקיע את הזמן הדרוש לחיפוש דיל לריביירה האיטלקית שיחסוך לכם בעלויות. 

אין חופשה מומלצת יותר מטיסה לריביירה האיטלקית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב