דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדברת יונים והרחקתן- מה צריך לדעת? 

מאת    [ 24/05/2018 ]

מילים במאמר: 664   [ נצפה 1418 פעמים ]

היונים- לא רק שהן גורמות ללכלוך ולזוהמה רבתי במיוחד בשל הלשלשת שהן משילות, לכלוך מצטבר שקשה מאוד לנקות ולהיפטר ממנו. היונים מהוות מטרד וסכנה במיוחד מכיוון שהן עלולות חלילה להביא לידי מחלות של ממש. בהיותן נושאות מחלות ומחוללי מזיקים- בפרט באמצעות כיני היונים ובעקבות הלשלשת המלכלכת והמסוכנת שלהן.

חברת הדברה מוסמכת ועתירת ניסיון להרחקת יונים- מה צריך לבדוק מחברת הדברה מקצועית שבאה על מנת לטפל בבעיית היונים המזיקות ולהרחיק אותן? ראשית, חשוב כמובן לבדוק את כל אנשי צוות ההדברה. מאוד משמעותי שכל אנשי הצוות הם ראויים ומנוסים, מקצועיים ויודעי עניין- מכיוון שנושא הדברה מלבד היותו נושא מרתק ובעל גוון ייחודי- לעתים הוא גם מזמן הפתעות והתרחשויות לא צפויות. רק אנשי צוות מקצועי יוכלו לטפל גם בבעיות מסוגים אלו. שנית, חברת ההדברה שתטפל בכיני היונים ותבצע את הרחקתן- חייבת להיות חברה בעלת רישיון בתוקף של המשרד לאיכות הסביבה ( לעתים נדרשת גם תעודת רישיון של משרד הבריאות).

חומרי הדברה מסוכנים- למה להתייחס? על מה להקפיד? חשוב לזכור, כי בתחום ההדברה במקרים רבים במיוחד ישנו שימוש בחומרים מסוכנים ואפילו רעילים. חומרים בעלי רעילות הנם חומרים שלא אמורים להיות בסביבת בני אדם, משום הסכנה הרבה הבריאותית ופוטנציאל הנזק העצום שיש בהם. רק אנשי צוות של חברת הדברה בעלת ניסיון ומוניטין רשאים להשתמש בחומרים אלו על פי שיקול דעתם המקצועי וכמובן מתוך ידע והבנת התחום והסכנות הכרוכות בו. בנוסף, בעידן של ימינו- כבר כולם יודעים, כי ישנה מודעות חסרת תקדים והבנה משמעותית להגנה על איכות הסביבה בכלל ולשמירה על זיהומי אוויר מפני חומרים מסוכנים ובעלי רמת רעילות גבוהה, על כן לא פלא, כי רוב חברות ההדברה המקצועיות נוהגות להשתמש בחומרים אורגניים, טבעיים שאינם פוגעים בסביבה עד כמה שניתן. לכן, בעת הזמנת חברת הדברה לטיפול בבעיית הרחקת היונים- יש לבדוק שאכן החברה מוזמנת מתמחה בעבודה עם חומרי הדברה ירוקים- וכל אנשי הצוות שלה מומחים ומשתמים בנושא זה.

 לטיפול בבעיית כיני יונים- הזמינו רק חברת הדברה מקצועית-- אחריות על כל עבודה

הרחקת יונים- לשמירה על בריאות בני המשפחה- הרחקת יונים הוא תחום מסוים ומדוקדק בתוך נושא הדברת בעלי חיים מזיקים ולא רצויים. לרוב אנשים כלל אינם מודעים לעומק הבעיה שיונים עלולות לגרום לה בהיותן קרובות למשכן בני אדם. הרחקת היונים מסתבר היא נושא חשוב ומשמעותי ולא רק בגלל הזוהמה והלכלוך שמותירות היונים אחריהן... אלא גרוע מכך- מסתבר, כי היונים עשויות לחולל מחלות לא פשוטות (- זאת על פי מחקרים רפואיים מתקדמים).

מסתבר, אותן יונים שעלולות להסתתר כידוע במסתורי כביסה, בגגות הרעפים ובמעקה של חלונות ומרפסות- נושאות אתן חיידקים וטפילים מחוללי מחלות הגורמים לנזקים בריאותיים לא פשוטים.

פגיעה אנושה בבריאות- יונים מחוללי מחלות- אם עד לפני כמה שנים, רוב הנזקים שכיני היונים היו אחראיים להם הסתכמו בפי כל ברעש משמעותי ומציק ברוב שעות היממה, בלכלוך ובזוהמה פיזית עם הצטברות הלשלשת ובמחלות שנודעו לרוב כדלקות קלות בעיניים וכגירודי עור לא נעימים. הרי שבשנים האחרונות התרחבו המחקרים סביב נושא זה שהעניקו תוצאות מבהילות ביחס לקרבת היונים לבני אדם. על פי מחקרים אלו, כדאי להזעיק בדחיפות צוות מקצועי של חברת הדברה רלוונטית על מנת להרחיק באופן מידי ולפרק זמן ארוך במיוחד את היונים- שכן המחלות שהן עלולות גרום הן בהחלט מצדיקות מאבק קשה במיוחד על מנת להיפטר מהן.

בין יתר המחלות הקשות הללו- ניתן למנות מחלות זיהומיות קשות כגון- סלמונלה. מחלה קשה ופחות מוכרת לציבור הרחב היא מחלת האורניתוזיס- מחלה זיהומית של עופות שנגרמת על ידי חיידק מחולל מחלות מסוג כלמידיה. מחלה זו נחשבת כה מדבקת ומסוכנת, עד כי עלולה לפגוע אנושות גם בבני האדם לאחר הדבקתם.

אם כן, על מנת להיפטר מהיונים- מהלשלשת המלכלכת ומכיני היונים מחוללי המחלות- חייבים למצוא חברת הדברה מקצועית ועתירת ניסיון וידע בתחום זה במיוחד כדי שתוכל לספק פתרון מהיר, הולם ויעיל להרחקת היונים.

אם כן, חברת הדברה מקצועית או הרחקת יונים בעצמנו? אז כולנו מכירים את "פתרון הקסם" הטרנדי והידוע נגד הימצאותן של יונים – המוצר המפורסם- דוקרנים. לרוב מוצר זה על אף שהוא מצטייר כפשוט וחסר טכניקה ייחודית- הוא מוצר מצוין ואף לרוב מעניק פתרון – ולו זמני- לבעיה. אלא שחשוב לדייק ולומר, גם הדוקרנים- על סוגיהם השונים וכמובן אופן השימוש וצורת ההתקנה שלהם- חייבים להיעשות אך ורק על ידי חברה מוסמכת ומקצועית.

אריק כהן חדשות bn




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב