שאלה: איך כדאי לשלם על הובלות משרדים, בשוטף או בתשלומים, ובאיזה מוביל כדאי לבחור?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

שאלה: איך כדאי לשלם על הובלות משרדים, בשוטף או בתשלומים, ובאיזה מוביל כדאי לבחור? 

מאת    [ 15/05/2018 ]
מילים במאמר: 528   [ נצפה 115 פעמים ]

 
 


העברת משרדים כהוצאה מוכרת

הובלת משרד כלולה בדיווח החודשי בסעיף הוצאות משתנות במאזן ומלבד מסירת החשבונית על ההובלה לרו"ח שלך אין לך הרבה מה לחשוב אבל צריך לחשוב בגדול ולראות את התמונה הכוללת על הפסדי ימי עבודה או שקלול הזמן הנחשב אמנם כשעות עבודה במשרד אך מושקע דה פקטו במעבר ולכן יש להתייעץ עם יועצי המס איך וכיצד לרשום כל דבר בצורה כלכלית מושכלת ובצד הנכון של המאזן על מנת שהעלות היחסית לא תגרור הוצאות משנה שאינם נכללות בפאזל החשבונאי של העסק.

גם איחור או עיכוב בהובלה זה הוצאה!

זמן הפרוייקט תלוי בחברת ההובלות לכן חשוב ביותר שמשווים מחירים ומנהלים משא ומתן על העלויות ועל פריסת התשלום לדרוש שזמן הובלת המשרדים יהיה מהיר ומינימאלי דווקא בשל חשיבות הפסד זמן העבודה בעסק שלכם!


תשלומים או שוטף 90 ?

אין יותר מידי אופציות על השולחן, בכל עסקה, מקניית מקרר ועד רכישת מספנה...

יש לכל היותר 4 אפשרויות;

1.תשלום מראש, בדרך כלל בקניית מוצרים שאמורים להישלח לצרכן מזדמן חד פעמי
2. חצי במקדמה וחצי בסיום, בדרך כלל כשיש צורך לבעל המלאכה לרכוש חומרי גלם.
3.לאחר קבלת המוצר בתשלומים, ברכישה הגדולה משמעותית להכנסה פנויה.
4. בדחייה (שוטף 306090) כפתרון לעסקים ללא רזרבות פנויות בתזרים המזומנים 

אז, אילו יכולנו לבחור, איזו צורת תשלום היא המועדפת ביותר לתשלום הובלת משרד?

1.אם יש הנחה לתשלום במזומן - זו ברירת המחדל.

2..אם ניתן לשלם בדחיה - זה עדיף על תשלומים כי במהלך ההתארגנות בחודשים הראשונים יחולו הוצאות מרובות כמו תשלומי תשתיות שיפוצים ועוד, וזמן מה לאחר המעבר יש התאקלמות מחדש המשפיעה על קצב העבודה, כניסת הזמנות חדשות, ירידה בתפוקה, והקצאת שעות עבודה משרדית לטובת שעות התארגנות מחדש והתאמה.


עסקה זו עסקה וכסף זה כסף, נכון?

ככלות הכל כל שקל על הובלות המשרד ישולם בסופו של דבר לחברת ההובלות אז מה הביג-דיל? אמנם כן, אך למרות זאת, השקל של היום יקר מהשקל של מחר, אם המשרד צריך לקחת הלוואה מהבנק או קרדיט מחברת האשראי כמקור המימון לעסקה הריבית על הכסף שתשלם מצטברת ומגדילה את ההוצאה על השירותים והמוצרים שאתם רוכשים לכן אם אתם חייבים לעבור עכשיו אך אין לכם כרגע כסף נזיל נסו לדחות את התשלום ככל הניתן, רק חברת הובלות שתסכים לכך תיכנס לרשימת המובילים שממנה תבחרו לבסוף מי ייבחר לביצוע ההובלה.

התנהלות נכונה עם הובלת משרד מההתחלה והסדרת תנאי התשלום עם פריסה ארוכת טווח לפעמים יכולה להיות לשון המאזניים בין מעבר מצליח לכושל אין להקל ראש בכך וצריך לבחון זאת בלי רעשי רקע ובלי החלטות בלחץ של זמן

בסופו של דבר כולם משתדרגים

דבר אחד נוסף שרציתי לומר, ההתלבטות היום אם לעבור לבניין חדש למקם את החברה בעיר אחרת או באזור מתחדש נח וקל מאי פעם כל שיקול על העברת משרד מתי ולאיפה פשוטה מאוד וכל משימה נעשית היום הרבה יותר קלה למחשבה וביצוע גם בגלל שהיום כולם עוברים ומשנים מקום עבודה וחברות עוברות ממרכז עסקים אחד למשנהו וגם בזכות העובדה שחברות ההובלה עושות זאת הרבה יותר מהר מפעם ומציעות את כל השירותים הנלווים כך שהם דואגות להכל במקומכם.

אחים יששכר מתמחה בהובלות גדולות ומורכבות לחברות מפעלים ומוסדות בכל תחומי הייצור והשייוק, הובלות של ציוד אלקטרוני רגיש מעבדות ושרתים לחברות הייטק והובלות משרדים לעסקים המונים מאות עובדים

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב