דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיני משפחה בשנת 2017 

מאת    [ 08/05/2018 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 2006 פעמים ]

דיני משפחה הוא אחד התחומים הכי מעניינים, הכי מסקרנים וגם הכי נפוצים בישראל, כאשר יש לא מעט עורכי דין שפועלים בנושאים שונים ומנסים לייצג בצדק אנשים רבים במצבים די דומים. זה יכול להיות גירושין וזה יכול להיות נושא הצוואות, עו"ד דיני משפחה ועו"ד גירושין עובדים קשה מאוד מסביב לשעון. מה שנת 2017 בישרה לנו ומה צריך לדעת?

שנת 2017 חלפה ואפשר להתחיל לסכם

עו"ד גירושין בירושלים, בתל אביב, בחיפה ובכל מקום אחר בארץ יכולים להיות שמחים. אנשים רבים ממשיכים להתגרש זה מזה אחרי שנות נישואין ספורות מה שיוצר הרבה עבודה, יחד עם שאר הנושאים שתמיד עומדים על הפרק כמו סכסוכים בתוך המשפחה או צוואות. עו"ד גירושין בירושלים יכול להיות הכי מרוצה מכולם כי לא רק שירושלים ממשיכה להוביל את אחוז המתגרשים עם הכי הרבה זוגות, כמובן גם בעניין הכמותי עם יותר מ-700 זוגות שהתגרשו בשנה האחרונה, נדמה שהאחוז הזה רק גדל עם השנים. בשנת 2017 התגרשו יותר מ-10000 זוגות בכל רחבי ישראל.

מה השתנה בנושאי המשפחה?

תמיד מתבצעים שינויים תוך מתן תקדימים משפטיים בחלק מהמשפטים שהופכים להיות דיונים סוערים בבית המשפט, בעיקר בענייני משמורת לילדים והסדרי ראייה אך גם בענייני מזונות לאישה ומזונות לילדים, כאשר הגברים התחילו להיות יותר אקטיביים. ניתן לראות כיום כיצד בית המשפט לא מעביר את המשמורת באופן אוטומטי לאם עד גיל 6 אלא רק עד גיל שנתיים, כאשר אבות רבים מעוניינים להיות שותפים מלאים לגידול הילדים שלהם. מצד אחד זהו דבר יפה ואפשר לומר צודק ומצד שני עולה החשש שההסדרים הללו לא תמיד מתאימים באופן אוטומטי.

מה חדש בענייני הצוואות?

יותר ויותר אנשים מבינים כי הצוואה של הוריהם היא דבר שצריך לעניין אותם הרבה יותר ממה שהם חושבים. עו"ד גירושין בירושלים הוא לא היחיד שהרוויח בגדול בשנת 2017 אלא גם עו"ד בענייני משפחה שמומחים לענייני צוואות. יצאו לא מעט תחקירים וכתבות בנושא הצוואות שמסבירים כיצד אנשים רבים מנצלים מבוגרים רבים בגלל חוסר הידע שלהם ומחתימים אותם על צוואות לפי החוק בניגוד לרצונם, או אחרי מניפולציות רבות. בנוסף, אנשים רבים מבינים כי כל מילה בצוואה משמעותית מאוד לגביהם ולכן חשוב מאוד לכתוב את הצוואה בצורה מסודרת עם עורך דין מוסמך.

עומס על מערכת המשפט זה לא דבר חדש

אפשר לומר שכבר התרגלנו אך כל פעם אנו מופתעים מחדש עד כמה העומס על מערכת המשפט הוא עומס משמעותי שגדל מידי שנה. גם בתחום דיני המשפחה וגם בתחומים אחרים, מתעבורה ועד פלילים, אפשר לומר כי לכל שופט יש מספר רב של תיקים, מצב שלא אמור לקרות בפועל למערכת משפט תקינה. כל מה שנשאר הוא רק לקוות שעניין זה ישתפר בעתיד.

משרד עורכי דין בירושלים משה פרדס מתמחים בתחום דיני משפחה, גירושין, צוואות וירושות, משמרות ילדים ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב