דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מקררים מומלצים למטבח חיצוני 

מאת    [ 08/04/2018 ]

מילים במאמר: 741   [ נצפה 3100 פעמים ]

מקררים מומלצים למטבח חיצוני

בניית מטבח חיצוני היא משימה לא קלה, יחד עם זאת, אם תעשו אותה בעצמכם, בהתאם להנחיות הנכונות והמפורטות דיין, היא יכולה לספק לכם שעות של הנאה ותחושת סיפוק מענגת. אבל, כאשר מדובר במטבח (פנימי או חיצוני, מבחינה זו לא קיים הבדל כלשהו), הבניה איננה מסתיימת בארונות ובמשטחים, אלא ממשיכה הלאה, אל החלק החשוב ביותר במטבח - האבזור שלו. המנגל, הטאבון, תנור הפיצה, הגריל החשמלי, כמו גם המקרר הקומפקטי, מקרר המשקאות או המקפיא, הם אלה המעניקים למטבח את הטאץ' האישי שלכם, כמו גם את הנוחות לה אתם מצפים כשאתם ממקמים מטבח חיצוני בחצר או בגינה שלכם. בחירתם של מקררים מומלצים למטבח חיצוני איננה קלה באופן מיוחד, וזאת, בשל הדרישות המוצבות בפניהם, כמו גם התנאים (הקשים יחסית) בהם עליהם לתפקד.

מה צריך לדעת על מקררים מומלצים למטבח החיצוני?

עם וסת טמפרטורה פעיל ומערכות המנסות לתפקד באופן האופטימלי בכל עת, אין ספק כי מקררים נחשבים לאחד ממכשירי החשמל החשובים ביותר בבית. כאשר הם ממוקמים מחוץ לבית, הם נדרשים לעבוד קשה עוד יותר כדי לשמור על הטמפרטורות הרצויות. בנוסף לכך, הם גם חייבים לפעול בבטיחות, גם כאשר הם חשופים למזג אוויר סוער. מסיבות אלה, חשוב להתעקש ולרכוש מקרר שתוכנן במיוחד עבור שימוש מחוץ לכותלי הבית, ולא לנסות להסב מקרר פנימי לשימוש מחוץ לבית. תוחלת חיים של מקרר כזה נעה בין חמש לעשר שנים, כשמרבית המקררים הייעודיים אכן אמינים דיים לאורך השנים, ולרוב, לא תתקלו בצורך בהזמנת השירות או הפעלת האחריות.

מקרר לפנים הבית מול מקרר המיוחד למטבח חיצוני

ישנם שני הבדלים בסיסיים בין מקררים המיועדים לשימוש בפנים הבית לבין כאלה המיועדים לשימוש חיצוני. מקררים מומלצים למטבח חיצוני נדרשים לשמור על טמפרטורות עקביות בסביבה שהטמפרטורה בה היא יציבה (למשל, הפרשי טמפ' בין יום ללילה). השמירה על פריטי המזון המאוחסנים בהם קרים בחומו של הקיץ דורשת מהמקררים בידוד מוגבר המותאם לנסיבות באמצעות רכיבים עמידים ואמינים יותר מאשר חבריהם המוגנים בכותלי הבית.

מקררים מומלצים למטבח החיצוני צריכים גם להיות חסינים בפני איתני הטבע ולעמוד בתנאי מזג אוויר שונים. חשמל ומים אינם מתפקדים היטב יחד, ובמידה וחלקים מסוימים במקרר נרטבים, קיים סיכון גבוה להתחשמלות. זוהי הסיבה לכך, כי מקררים המיועדים למטבחי חוץ עוברים סוללה של בדיקות שנועדו להוכיח את בטיחותם גם במצבים רטובים. גם כאשר מדובר במקררים אינטגרליים בתוך האי במטבח החיצוני, מכשירי חשמל עדיין חשופים לנתזי מים ולתנאי הלחות שמספקת להם הסביבה שאיננה מוגנת.

מקרר חיצוני מובנה (אינטגרלי) לעומת מקרר חיצוני עצמאי

כפי שרומזים עליהם שמותיהם, מקרר חיצוני מובנה נועד להשתלב בצורה חלקה לתוך המטבח החיצוני, בעוד המקרר החיצוני העצמאי יכול להיות ממוקם בכל מקום בחלל שבחוץ. הסיווג הוא מעבר לסיווג קוסמטי בלבד, מאחר ומקררים מובנים מכילים אוורור קדמי, ולכן, הם משתלבים מצוין בנישות, ללא צורך להותיר שטח מיותר מעל, בצידי ומאחורי יחידת הקירור. גם הדגמים העצמאיים יכולים להיות ממוקמים מתחת לאי או למשטח העבודה, אבל הם דורשים "חגורה" של לפחות 2.5 - 3 ס"מ , לאוורור מכל צידי המקרר.

בחירת חומרי הגלם מהם עשוי המקרר שלכם

על מנת לעמוד בפני איתני הטבע, מקרר המיועד לעבודה מחוץ לכותלי הבית, חייב להיות עמיד בפני חלודה. זוהי הסיבה לכך, כי כמעט כל המקררים הללו בנויים מנירוסטה. אבל לא כל סוגי הנירוסטה שווים זה לזה בכושר עמידותם. כיום, החומר המומלץ הוא נירוסטה 304 (המכונה גם 18/8), בשל עמידותה הגבוהה של הסגסוגת בפני קורוזיה. יקרים פחות ממקררים אלה יהיו המקררים העשויים מנירוסטה עטופה בפלסטיק או אלה העשויים נירוסטה 340. מתכת כמו ברזל וסגסוגות אחרות, עלולות להיות רגישות וחשופות להתפתחות חלודה.

גודל / קיבולת

מקררים המיועדים לשימוש מחוץ לבית הם קומפקטיים יותר מאשר הדגמים המשולבים מקרר + מקפיא, אותם ניתן למצוא במטבחים. המידות משתנות ונעות בטווח נרחב של גדלים וקיבולות, כך שלרוב, אין בעיה למצוא מקרר חיצוני המתאים לצרכיכם.

תכונות נוספות

מקררי-חוץ הם יחידות קירור פשוטות יותר מאשר עמיתיהן הפנימיים עתירי התכונות והאפשרויות. למרות זאת, רובם מצוידים בתרמוסטט ניתן לכיוון, יכולת הפשרה אוטומטית, מדפים ניתנים לכיוון ותאורת פנים מניחה את הדעת

יחידות הקירור הנמכרות כמקררי משקאות או מקררי יין פועלות בדיוק כמו יחידות הקירור המוצעות כמקררים. ההבדלים העיקריים ביניהם, הם כי דגמים אלה, לעתים קרובות, מכילים אמצעי בידוד נוספים, דלתות זכוכית שקופות ומדפי משקאות ספציפיים. יין, למשל, מאוחסן כשהוא שכוב על צידו במדפים ייעודיים לו. תכונה נוספת שכדאי לחפש, במיוחד אם אתם הורים לילדים קטנים, היא את האפשרות לנעילת דלתות בסגר מתקדם, כזה שילדים לא יוכלו לפתוח אותו בקלות.

שימוש וחסכון באנרגיה

מקררי-חוץ מוגדרים כצורכי אנרגיה מועטת, אולם, ההערכות הללו עלולות להיות מטעות, מכיוון שגורמים כמו חמסין, חשיפה ישירה לאור השמש, ואפילו הקרבה למתקן הברביקיו, עלולים להשפיע על נתוני צריכת החשמל. כדי לשמור על עלויות האנרגיה נמוכות ככל שניתן, יש לשמור על אוורור תקין ולמקם את מקרר החוץ בצל, הרחק ממתקני הגריל, תנורי פיצה, קמינים או אביזרים פולטי חום אחרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב