דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוכן לאתרים שעושה את ההבדל - המדריך המלא 

מאת    [ 10/03/2018 ]

מילים במאמר: 511   [ נצפה 2572 פעמים ]

תוכן לאתרים - כי מילים עושות את ההבדל.

היום מחפשים עסקים באינטרנט. כדי שימצאו אתכם - אתם צריכים להיות בטוחים שהמילים שמופיעות באתר שלכם הן המילים הנכונות.   מהן המילים הנכונות? תוכן לאתרים שמסביר לגולשים איזו בעיה אתם מתכוונים לפתור עבורם, ומה בדיוק הם צריכים לעשות כדי שתעשו זאת עבורם. אחרי הכל, כולם רוצים להיות ראשונים בגוגל. אבל - לא כולם מצליחים.

בעידן שבו גוגל מבצע עדכוני פנדה ופינגווין על ימין ועל שמאל - תוכן לאתרים שכתוב טוב יכול לעשות את ההבדל בין אתר שמופיע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש ובין כאלה שלא.

אז איך כותבים תוכן לאתרים שגם יהיה טוב עבור גוגל וגם עבור המשתמש הסופי, הלא הוא הגולש?

בעיקר בעזרת שני פרמטרים חשובים:

המפתח - מילות מפתח

מיקום אתר אינטרנט ברשימת התוצאות במנוע החיפוש תלוי מאוד בתוכן האתר. אם תדאגו לכתיבת תוכן לאתרים בצורה נכונה, תוך שימוש באותן מילות מפתח שרוב הגולשים משתמשים בהן, סביר מאוד להניח שהאתר שלכם יופיע במקום גבוה יותר ברשימת התוצאות. ככלל, כתיבה לאינטרנט שמבתצעת על פי כללי קידום האתרים (SEO) הכתובים והלא-כתובים, מיקום האתר יהיה גבוה יותר, וסביר להניח שיותר גולשים ייכנסו אליו.

תוכן איכותי כן קובע

משמעות הדבר היא, שצריך לדעת לכתוב תוכן לאתרים באינטרנט. אם לגלות לכם טיפ קטן, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לכתוב את התכנים קודם כל עבור הגולש. אבל צריך לכתוב את הטקסטים גם עבור מנועי החיפוש, והדבר צריך להיעשות בחוכמה. כתיבת תוכן לאתרים בצורה נכונה לאינטרנט צריכה לאפשר לגולש קריאה רציפה וזורמת ולא לכלול יותר מדיי מילות מפתח בצמידות גבוהה מדיי, כדי שמנועי החיפוש יתייחסו לאתר ולא יפסלו אותו עקב "קידום יתר".   

כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט שהינה כתיבת תוכן טובה, כוללת גם בחירת שמות נכונים לעמודי האתר ולכפתורים השונים בו, וכמובן – כתיבה של תוכן שגורמת לגולש להישאר באתר. להישאר, לרצות לקרוא עוד, ובסופו של דבר גם לפנות אליכם, בעלי האתר כדי לקבל מכם שירות. תוכן טוב באתר אינטרנט הוא תוכן שמעשיר את הגולש ונותן לו ערך מוסף. לשם כתיבת תוכן כזה, דרושים ידע, כישרון וגם, כמובן, זמן.

תוכן לאתרים שיצעיד אתכם קדימה   אם אתם פועלים על פי הפרמטרים שצוינו מעלה, אתם בהחלט יכולים לכתוב תוכן לאתרים שלכם בעצמכם. אם אין לכם את הזמן הדרוש או שאתם פחות מתחברים למילה הכתובה, אתם תמיד יכולים לפנות לחברה המתמחה בכתיבת תוכן לאתרים באינטרנט.  חשוב שתפנו לחברה מומלצת המציעה שירותי כתיבה ועריכה של תכנים לאתרי אינטרנט וגם כתיבת מאמרים לאתר האינטרנט עצמו ולאתרי מאמרים, לצורכי סיוע בקידום האתר. לפני שאתם חותמים על הסכם עבודה, חשוב שתוודאו שכל התכנים נכתבים תוך ביצוע מחקר מילות מפתח שמטרתו לאתר את מילות המפתח שבהן משתמשים רוב הגולשים כשהם מבצעים חיפוש, ושמילים אלה אכן משולבות בתכני האינטרנט השונים.

 אם לסכם – תוכן לאתרים הוא תוכן שצריך להכיל את מילות המפתח במינון הנכון, אבל שחייב לעניין את הגולש. תוכן שלא יעניין את הגולש או שלא יהיה בו ערך מוסף כלשהו עבורו – יגרום לכך שזמני השהייה של הגולשים באתר יהיו קצרים במיוחד. גוגל, שעוקב בין היתר אחרי זמני השהייה, מקשר בין זמני שהייה קצרים לחוסר תועלת לקורא, ומוריד את האתר במיקומים.

אם תדאגו שהתוכן באתר שלכם יהיה מעניין ויכיל את מילות המפתח – רוב הסיכויים שהאתר שלכם יתקדם יפה בתוצאות של גוגל. בהצלחה!

 

מילות השיר כתיבה שיווקית עם תוצאות 
כתיבת תוכן שעושה את ההבדל בין נוכחות ברשת לבין נוכחות אפקטיבית ברשת. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב