דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שימוש בקריסטלים לפנג-שואי טוב בבית ובמשרד 

מאת    [ 07/02/2018 ]

מילים במאמר: 756   [ נצפה 2024 פעמים ]

אנשים שמקבלים אבן המוענקת להם כמוצר דקורטיבי ולאו דווקא אנרגטי, מופתעים לגלות שלאבן השפעה. נגיד קריסטל הרוז קוורץ (Rose Quartz) משמש כדי למשוך אהבה ורומנטיקה וגם לרפא לב שבור.

כל אבן יכולה להשפיע באנרגיה הייחודית לה במבנה קיים, במיוחד אם נחזיק אותה קרוב אלינו, אך גם אם תמוקם במקום המתאים לה ובכך תפיץ את תכונותיה הטובות בכל רחבי הבית.

אופן השימוש בקריסטלים בפנג שואי:

שימוש בקריסטלים בפנג שואי - טיפ מספר 1:

השפעתה של כל אבן תלויה בהרכב, במבנה, בצבע ובצורת ההתגבשות שלה. תוכלו לשים שני לבבות רוז קוורץ (Rose Quartz) באזור הדרום מערבי של הבית כדי להכניס אנרגיה חיובית ביחסי האהבה. אפשר גם לשים קערה מלאה בגבישי רוז קוורץ בחדר השינה עצמו.

שימוש בקריסטלים בפנג שואי - טיפ מספר 2:

אם הילד/ה שלך מתקשה להתמקד ולהתרכז, אבן המטיט (Hematite), יעזור למרכז את האנרגיה. אפשר למקם את האבן בחדר של הילדים, או באזור פנג שואי המערבי (ילדים ויצירתיות) של הבית שלך. אם ברצונכם לחזק את המיקוד/ נתיב חייכם בקריירה, שימו אותו באזור הצפוני של הבית.

שימוש בקריסטלים בפנג שואי - טיפ מספר 3:

שימוש נכון באבנים בפנג שואי הוא לשים ליד דלת הכניסה להגנה ונגד עין הרע טורמלין השחור (Black Tourmaline) ואובסידיאן (Obsidian). רצוי למקמם מחוץ לדלת הכניסה, אפשר בתוך העציצים או פשוט על הקרקע.

שימוש בקריסטלים בפנג שואי - טיפ מספר 4:

לחיזוק ההרמוניה בבית וטיהור האנרגיה אמליץ לשים אשכול קוורץ (Clear Quartz) בסלון. הקפידו לנקות אותו מידי פעם לטיהור האנרגיה שלו עצמו. אם אחכ תרגישו צורך לשים אותו למשל בכניסה לבית, עשו זאת, אין חוקים מדויקים, תחושותיכם הן הקובעות. גם האמטיסט (Amethyst) ידועה ביכולותיה לטיהור,  מקמו אותה באזור המזרחי של הבית (מדבר על צמיחה רוחנית וטיפוח עצמי), בדרום מזרח (עושר ושפע), כמו גם בדרום (תהילה ומוניטין), תוכלו גם למקמו בחדר של ילדכם או בסלון.

שימוש בקריסטלים בפנג שואי - טיפ מספר 5:

לרווחה כלכלית תוכלו להשתמש באבן הסיטרין (Citrine) ולמקום באיזור השפע והכסף, דרום מזרח. דרך מצוינת ליהנות מהאנרגיה של הסיטרין היא ללבוש את הגביש כתכשיט בגלל שסיטרין עובד על העין השלישית – בעיות הערכה עצמית  וכוח – שרשרת ארוכה עם תליון כזה יכול להיות מצוין. אבן נוספת היא הפיריט (Pyrite) שמצוינת לעזרה והרגעה בלחצי העבודה. תוכלו למקמה כמובן גם בבית וגם בחדר העבודה באיזר דרום-מזרח.

שימוש בקריסטלים בפנג שואי - טיפ מספר 6:

אבן עין הנמר (Tigers eye) שרואים הרבה גם כן בתכשיטים, וכן, כמו השיר Eye Of The Tiger של Survivor (-: מביא תובנה למצבים מורכבים, מגן מפני אנרגיות שליליות, עוזר למקד את התודעה, מושך/ ממגנט מזל טוב, מפיג פחדים ומקדם בהירות מנטלית. בגלל שלאבן איכויות הגנתיות חזקות, מיקום מעולה עבורה תיהיה ליד דלת הכניסה ליד חלון גדול, או במשרד הביתי שלך. הוא גם יכול להיות ממוקדם באיזור המערבי והצפון-מערבי בבית או במשרד, כי זה מביא אנרגיה ברורה, חדה וארצית.

שימוש בקריסטלים בפנג שואי - טיפ מספר 7:

פיזור אבנים בגינהמעשירה את היופי ומעודדת צמיחה ובריאות של הצמחייה. למטרה זו מומלץ לבחור באבנים פשוטות שלא יפגעו מנזקי מזג האוויר, השמש והגשם. 

טיפ אחרון וחשוב לא פחות: נקו את הגבישים אם קניתם אותם או אם קבלתם מתנה כדי להתאים מחדש את האנרגיה שלהם אליכם וכדי לקבל את מתנות הסגולה שלהם. תוכלו לנקות אותם במים טהורים (עם או בלי מלח).

 

שילוב קריסטלים בטאץ' עיצובי לבית:

גם מבחינה עיצובית, הקריסטלים מעניקים לבית מראה ייחודי שתוכלו ליצור בקלות, היופי הטבעי של כל קריסטל נותן את טאצ' הייחודי שלו. תוכלו לקנות מערת אמטיסט גדולה ומאסיבית ולשים כחלק מהקיר. או, להפוך אותו לשולחן קפה קטן עם הדבקת פלטת זכוכית מעליו.

התחלתם לבנות את בית חלומותיכם? משפצים את הבית? רוצים לשלב את היופי וסגולותיהם של הקריסטלים? מעולה! הנה כמה רעיונות:

* כפריט ייחודי לכל דבר, אפשר להטמיע אבנים ברצפה או אפשר להכין מהאבנים פלטה לשיש במקלחת או באמבטיה. באמצעות תאורה נעימה תוכלו להדגיש את יופיים הייחודי.

* הפריטים הקטנים האלה שנותנים דיזיין מיוחד.. תוכלו להטמיע גרגירי מלח על קיר שלם או נישה מסוימת בבית. עוד רעיון מקורי ששמעתי לאחרונה הוא לחורר 3 חורים קטנים בקיר (במרחק זהה, אחד מעל השני), נגיד בגובה מטר וחצי מהרצפה, ולהטמיע שלושה קריסטלים קטנים. לאחר מכן, ליישר את הקיר עם גבס, כך שהקריסטל מעט יבלוט. תוכלו לעשות זאת על כל קיר בחלל, זה יוצר תחושה אחידה ונעימה. את האבנים תבחרו מתוך התחברות והתייחסות לסגולתה.

* אם לא מצאתם את עצמכם עד כה, הנה הפתרון – מה דעתכם על שילוב האבנים בגופי תאורה? כך תוכלו לבחור לכם את גופי התאורה מבחינת הצורה וכמות האור המתאימה לחלל, אפשר גם לשים כמה גופים לאורך תקרת החלל אותו תרצו לעצב. עוד רעיון, הוא שילוב האבנים גם באגרטלי זכוכית לפרחים, באקווריומים ובמזוזה למשל.

יועצת לאיכות חיים בשיטת הפנג שואי


ומפתחת סרגל פנג שואי TM (מדגם רשום ברשות הפטנטים) לאבחון בשיטה זו.


מוזמנים.. www.sakura.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב