אסטרטגיה לניהול עמוד פייסבוק
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

אסטרטגיה לניהול עמוד פייסבוק 

מאת    [ 07/02/2018 ]
מילים במאמר: 377   [ נצפה 567 פעמים ]

 
 

קיבלת לקוח חדש לנהל לו את עמוד הפייסבוק, מזל טוב!

הדבר הראשון והאקוטי ביותר שצריך לעשות זה לבנות אסטרטגיה לניהול עמוד הפייסבוק. אסטרטגיה ברורה ומסודרת היא הכרחית לתחילת העבודה גם עבורנו, מנהלי עמודי הפייסבוק, וגם ללקוח. כשיקבל את האסטרטגיה המפורטת, הלקוח יידע שהוא בידיים טובות וייתן לנו את הספייס והשקט לצאת לדרך ולבנות את תוכנית העבודה.

אז, איך בונים אסטרטגיה לניהול עמוד פייסבוק מאפס?

ראשית כל, חשוב לדעת מה הם המטרות העיקריות של העמוד כדי להבין אילו קמפיינים יהיו נכונים וישרתו את המטרות בצורה הטובה והיעילה ביותר. קמפיין עם אובג'קטיב שגוי עלול לבזבז כסף, זמן, ולתסכל מאוד- גם אתכןם וגם את הלקוח. חשיבה אסטרטגית לטווח הרחוק יכולה למנוע מצב כזה, במיוחד אם לוקחים בחשבון שהדרך למטרה היא לפעמים איטית, ודורשת כמה שלבים לפני שמגיעים למטרת העל.

שנית, צריך לזקק את כל המסרים שישרתו את מטרות הקמפיין ולחדד בכמה נקודות את המסרים שרוצים להחדיר לקהל היעד. מסר חזק יכול להופיע בגרסאות וניסוחים אין סופיים, אז אל תחששו אם יש מעט מסרים– העיקר שיהיו עוצמתיים וברורים.

אחרי הגדרת המסרים נפנה לקהל היעד שלנו – מי הוא לקוח הקצה? התייחסו למגדר, לגיל, לאזור גיאוגרפי, לתחומי עניין, ולכל דבר שיכול לעזור לכם ליצוק קהל מדויק ורלוונטי. לרוב עדיף קהל איכותי על פני קהל מאוד רחב ופחות רלוונטי. מהרגע בו בגדרנו את קהל היעד שלנו, אפשר לגבש את השפה המתאימה ביותר להעברת המסרים לקהל היעד שלכם!

אחרי שהגדרנו מטרות, מסרים קהל יעד ושפה, יש להתייחס לתקציב הנתון ולחשוב על חלוקה נבונה של התקציב. במקרה ואין תקציב גדול כל כך, כדאי לוותר על קמפיינים מסוימים כדי לא לפזר את התקציב יותר מדי – תפסת מרובה לא תפסת ????

מיד אחרי שסיימנו להגדיר את כל הנתונים המרכזיים לצורך תחילת עבודה, אנחנו נתחיל להתמקד בהבנה ובנייה של הקמפיינים שלנו לצורך פרסום בפייסבוק. ניהול עמוד פייסבוק כשלעצמו הוא דבר נפלא, אבל כמעט תמיד לא מספיק. צריך תמיד לגבות את הפעילות שלנו עם קמפיינים שיעזרו לנו להחשף לקהל שלנו, להעמיק את המסרים שלנו, להחדיר את המותג בצורה איכותית.

הקמפיין הראשון יעלה לאוויר רק אחרי שהכל מוכן. מאסטרטגיה, דרך דרך תשתיות, ועד קונספטים מהודקים. הפרסום תמיד יעלה אחרון והוא זה שידחוף הכל קדימה בצורה מהירה הרבה יותר.

וודאו כי יש לכןם תוכן ויזואלי מוצלח ומושך, וצאו לדרך!

לקריאה נוספת


http://www.bloop20.co.il/

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב