דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוזרים לעבודה - על גיוס עובדים וחיפוש עבודה בדרום. 

מאת    [ 31/01/2018 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 1186 פעמים ]

מנתוני החברה שלנו, עולה כי 15% ממחפשי העבודה בארץ מתגוררים באזור הדרום, ירידה של כ 7% מתקופה דומה אשתקד. "מקור הירידה לא טמון, לצערנו, בכך שמעומדים רבים מצאו עבודה ויצאו ממעגל החיפוש, אלא בהשפעות ישירות של מבצעי הצבא והמלחמות שתוקפות את האזור הזה במדינה פעם בכמה שנים. ההשפעות של ההתרחשויות הצבאיות באזור הדרום עדיין מורגשות במשק", מסבירה ציפי ביטון ישי, מנהלת מקצועית בחברה, "באזור הדרום עדיין לא רואים התאוששות ניכרת וחבל, עם כל הירידה בהיקף הפעילות עדיין ישנם מעומדים רבים המחפשים עבודה ומעסיקים רבים המחפשים עובדים. זה הזמן של אנשים לצאת ולגייס, לצאת והתחיל לחפש עבודה ולהניע מחדש את הכלכלה המקומית".

על פי הנתונים העולים מהמאגר הדרישה לעבודה מתפרשת על פני כל המקצועות במשק, החל מניקיון, דרך עבודות סטודנטיאליות, מכירות, חינוך, בעלי מקצוע ועד למקצועות בכירים והיי טק. הגיל הממוצע של דורשי העבודה באזור הנו 35 (34.98),60% מהם מתחת לגיל 35 ואילו 41% מתחת לגיל 30, מתוך מחפשי העבודה 44% נשים ואילו היתר, 56% גברים, 47% מתגוררים בבאר שבע והיתר באזור (רהט, עומר, אופקים, נתיבות וכו'). 16% מחפשים עבודה בתחום השיווק והמכירות, 3% באבטחה ושמירה, 13% בניהול, 4% בתחום המסעדנות, 24% בתחום באדמיניסטרציה, 5% בתחום ההנדסה, 7% בעבודות כלליות, 8% בחינוך, 8% במיחשוב והיי טק, 4% מחפשים עבודות סטודנטיאליות והיתר נפרשים על פני שאר המשרות.

"חיפוש עבודה באזור באר שבע והסביבה הוא אכן מאתגר יותר כעת מאשר באזור המרכז", מסבירה ביטון ישי, "ישנן פחות משרות פנויות ועסקים רבים מתאוששים ממבצעים ומלחמות צבאיות באזור, כך שהם מגייסים בהילוך איטי יותר. אם באזור המרכז אנו מוצאים טווח זמן ממוצע של שלושה שבועות למציאת עבודה, באזור הדרום הוא כמעט כפול, כמובן שהנתונים משתנים בהתאם לגיל, למשרה המבוקשת וכולי. עם זאת חשוב לציין כי עדיין יש דרישה רבה לעובדים באזור, רק אצלנו יש מאות משרות פנויות ומי שמחפש עבודה בצורה נכונה ומותאמת לשוק יכול בהחלט למצוא".

באשר למשרות פנויות, כרגע מדווחים במאגר שלנו על כ 450 משרות פנויות לערך, מכל התחומים, בעיקר מתחום השיווק, המכירות, החינוך, בעלי המקצוע וההיי טק, אך גם מתחומים רבים נוספים כמו מסעדנות, אבטחה, אדמיניסטרציה, ניהול זוטר ובכיר ועוד.

כמו בכל הארץ, גם בבאר שבע, הסביבה והדרום בכלל, יש חוסר נגישות של מחפשי העבודה ומחפשי העובדים אלו לאלו ולא קל למצוא עובדים או עבודה. הכוונה נכונה של מחפשי עובדים ועבודה, עזרה ועידוד מוניציפאלי וחיזוק ערוצים קיימים לאיתור עובדים, יכולים בהחלט לעזור לחבר ביניהם  ולסייע לעסקים רבים להתנהל מצד אחד ולעובדים רבים לשוב לשוק העבודה מאידך.

דניאל ביטון,  סי וי פול - עובדים בשבילך! www.cvpool.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב