דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הטרנדים הנכונים שתראו בכל אולם חתונות ב-2018 

מאת    [ 23/01/2018 ]

מילים במאמר: 451   [ נצפה 2530 פעמים ]

 עם בוא השנה האזרחית החדשה, אפשר להתחיל ולהתנבא מה הטרנדים הבאים והחדשים בתחום החתונות והאירועים, כמו גם אלו שכבר ב-2017 החלו לכבוש כל גן אירועים וכל אולם שמחות וימשיכו עמנו הלאה. 

כל שנה והטרנדים שלה – בשנה שעברה כולם דיברו על קיר הדונאטס, והשנה? התאספנו כאן לנסות ולקלוע לטרנדים הבאים בתחום, אבל לפני שנתחיל, נקודה חשובה: קל מאוד לאמץ טרנדים, אם זה לצבוע את השיער בגווני אומברה עבור חתונת שישי בצהריים, או לעצב אולם חתונות בסוקולנטים או מה שלא יהיה הלהיט הכי חם מעבר לאוקיינוס, אבל בסופו של דבר זהו היום המיוחד שלכם ורק שלכם. עם כל הכבוד לטרנדים, תמיד בחרו קודם כל מה שמדבר אליכם בלי להיצמד בכוח לאופנות חולפות. קבלו מהטרנדים השראה עבור עיצוב גן אירועים אורבני, בחירת שמלה בשביל חתונת חורף קסומה, בחירת מתנות לאורחים וכו', אבל את ההחלטה הסופית עשו לפי מה שבאמת נוגע ללבכם ומתאים לטעם האישי שלכם. 

ואחרי שסילקנו את זה מהדרך, הבה נדבר על טרנדים... 

הצבעים של השנה 

אין כמעט אולם אירועים שלא נצבע השנה כמה וכמה פעמים בירוק – צבע השנה של פאנטון. עם בוא שנה חדשה ישנו צבע חדש: סגול, או יותר נכון, אולטרה ויולט. לצדו, אחרי הטרנד המוזהב שהוסיף נצנוץ ויוקרה בעיצוב אולם אירועים יוקרתי, הפעם הגוונים המטאליים חמימים יותר: רוז גולד ונחושת - אידיאלי בעיצוב גן אירועים, שם החמימות המטאלית הזו משתלבת בגוונים הטבעיים של החוץ באופן יותר נינוח והולם, להענקת טאץ' נוצץ, יוקרתי אך אינטימי עבור חתונה בשישי בצהריים או כל חתונה אורבנית, חתונה בטבע או אירועי בוטיק תחת כיפת השמיים. 

הרבה יותר מעוד חברת קייטרינג 

טרנד שהחל ב-2017 וימשיך איתנו הלאה ללא צל של ספק, הוא חתונות גורמה. החיך הישראלי אנין יותר, וגם מכור לתוכניות בישול וגסטרונומיה, והציפיה היא להרבה יותר מעוד קייטרינג של אולם אירועים. שפים מפורסמים נכנסים לתחום החתונות, וכיום קל יותר מבעבר למצוא אולם אירועים או גן אירועים עם מטבח שף של ממש, שלוקח את ה"רבע עוף" ממערכוני החתונה של שנות ה-80 לליגה לגמרי אחרת: פינגר פוד יוקרתי, עמדות אוכל רחוב בהכנה פרונטאלית, מנות גורמה מרשימות ועוד. וכמובן – עוגת חתונה מעוצבת שתככב בתיעוד האינסטגרם שלכם. 

אופנת כלות 

גלאם היא מילת המפתח, אך לצדה גם ניכרות חדשנות ותעוזה. 

מצד אחד, טרנדים כמו שמלות נשף נסיכותיות, שרוולים עם נפח וסטייטמנט שמוסיפים דרמה, משחקי טול ושקיפות, דוגמית בתלת מימד שמשדרגת כל בד וטיארות ותכשיטים זוהרים לשיער שיהפכו כל אחת לנסיכה גם בלב אולם אירועים בנס ציונה – ומנגד, טרנדים כמו גווני אומברה שמחדירים צבע ללבן השולט בשמלות הכלה ומכנסיים או אוברול במקום שמלה לכלה האדג'ית. 

בלי מסכות 

במקום תא צילום עם רקע לבן ופרופס שמצוי בכל אולם אירועים , נותנים כבוד לרקע ומוותרים על תחפושות: בוחרים רקע מעניין ומעוצב (בפינטרסט תמצאו שלל רעיונות), ונותנים את כל הפוקוס למצולמים, בלי משקפיים וכובעים ופאות. 

איתן אהרון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב