דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתכת נקייה מחלודה 

מאת    [ 21/01/2018 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 2586 פעמים ]

אופניים, רהיטים, אביזרים, אגוזים וברגים, הילוכים, חלקי רכב, כלי גינון, כלי פלדה או צינורות מים - את החלודה ניתן למצוא על כל אחד מאלה. כל מוצרי הברזל רגישים לקורוזיה אשר יכולה להיווצר די בקלות עליהם ומשלב זה בו נוצר חלודה, החלודה עושה את מוצרי הברזל חלשים, שבירים ומכוערים למראה ובסופו של עניין, ברזל חלוד אינו מועיל בשום צורה.

הברזל נמצא בשימוש נרחב למטרות אישיות ומסחריות. בצמחים ובמפעלים, רוב המכונות עשויות ברזל. ברגים, שרשראות, פטישים, צבת, צירים, סיכות, פיגומים וכלים מכאניים אחרים עשויים ברזל וכן שולחנות וכיסאות העשויים ברזל נפוצים למדי בבתים ומשרדים גם צינורות לצינורות מים ואדים עשויים גם הם עשויים ברזל ברוב המקרים...

 

סכנת החלודה במרחב הביתי

בבתים הפרטיים של כל אחד מאיתנו, כאשר צורות של חלודה מתחילות להופיע על המוצרים עשויי המתכת ברחבי הבית, הם נראים מכוערים והופכים להיות חסרי תועלת גם מבחינת השימוש בהם. כאשר עובדים עם כלים שעליהם חלודה, יכולים לעיתים קרובות לסבול מחבורות אשר בסופו של דבר עתידים להיות בעיה בריאותית רצינית.

אם מסגרת הברזל של הספה מעלה חלודה, הריפוד גם עתיד להיות מוכתם. אותו דבר יכול לקרות עם וילונות שבחלון ועל מוט וילון המקלחת. כאשר בדים באים במגע עם מוצרים חלודים, הכתם בסופו של דבר יעבור גם אליהם. ברזל חלוד הוא שביר ונקבובי; החלקיקים בקלות יכולים להחליק על כל משטחים הסמוכים, לכן בגדים הגובלים במוצרים בעלי חלודה סופם להיות מוכתמים לעתים קרובות כל כך. איך מבצעים הסרה יעילה לאחר שלא נעשתה הגנה מחלודה בצורה יעילה? קראו הלאה.

 

כיצד להסיר חלודה?

בעבר, אנשים השתמשו בשפשוף של משטח פני המתכת עם נייר זכוכית, מברשת תיל וכימיקלים כדי לנקות חלודה קיימת. השיטה הייתה מאוד מייגעת. לאחר בזבוז של שעות ארוכות רק בלשפשף את המתכות החלודות, רק חלק ממנו ניתן היה לנקות לחלוטין. מעבר לכך, הכימיקלים לא היו טובים גם לבריאות; שאיפת כימיקלים אלו עלולה לגרום לבעיות בריאותיות חמורות.הסרת חלודה היא תהליך קדחתני באמת.

בבתים בעלי מראה תעשייתי, ניקוי חלודה עלול לגרום זמן רב מידי כאשר חלק קטן של מתכת מקבל חלודה ואז כבר צריך להתקשר אל צוות ניקוי מקצועי כדי להסיר חלודה מאזורים שלמים.

רוב האנשים לא מכירים כלל את תופעות הלוואי של ניקוי חלודה רגיל. גם חלק מן האנשים משתמשים בכלים סניטרים רגילים על מנת לנקות חלודה. לא רק שמוצרים אלה נכשלים בהסרת חלודה, הם מהווים נזק למשטח אותו מנקים.

חומרי ניקוי כימיים אינם טובים כלל לבני האדם ולכן מומלץ תמיד להשתמש במוצרי ניקוי טבעיים כשמדובר בחלודה נקייה. אלה הם מוצרים שלא רק נועדו לנקות חלודה, אלא להגן לבצע הגנה מחלודה על פני אותה מתכת. יחד עם זאת, מוצרי ניקוי טבעיים אינם פוגעים במוצרי המתכת והכי חשוב שהם בטוחים לבריאות.

מטרתי בכתיבת המאמרים היא לספק ביקורת צרכנית נוקבת הנוגעת לתפעול של שירותים ומוצרים ישראליים שונים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב