דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מקדמים אתר בגוגל לדף הראשון? מבט מעמיק על שימוש בקישורים. 

מאת    [ 17/01/2018 ]

מילים במאמר: 499   [ נצפה 2140 פעמים ]

את עבודת קידום האתרים ניתן בדרך כלל לחלק לשני חלקים – עבודה בתוך האתר ועבודה מחוץ לאתר. במאמר זה נתמקד בחלק השני, ואותו ניתן לסכם בקצרה - קישורים. ככל שיהיו יותר קישורים מאתרים אחרים אל האתר שלך – כך האתר יקודם יותר בגוגל. אבל חשוב לדייק: בעבר כל קישור היה מוסיף. היום זה כבר לא כך, וחשוב לדאוג בעיקר לקישורים כמה שיותר איכותיים, גם על חשבון הכמות שלהם.

לדוגמה, קישורים מתגובות לפורומים, מאתרי אינדקסים למיניהם וכד' – הם פחות איכותיים ופחות יקדמו את האתר. לפעמים קישורים כאלו יכולים אפילו לחבל בקידום במקום לעזור לו. מתי כן כדאי להוסיף קישורים מסוג זה? אם הקישור נעשה מתוך פורום שבאמת עוסק בתחום שבו אתם עוסקים, ואם התגובה שהוספת עניינית ומוסיפה תוכן אמתי לאותו פורום. אל תכתוב "אחלה מאמר" ותשים קישור לאתר שלך ותצפה שזה יעשה משהו. תכתוב תגובה משמעותית.

זה מצד אחד. מהצד השני ישנם קישורים איכותיים. מה הם קישורים איכותיים? איכות הקישור תלויה בשני גורמים עיקריים: המיקום באתר שבו מופיע הקישור, ואיכותו של אותו אתר. לגבי המיקום, ככל שהמיקום מרכזי יותר או טבעי יותר, כך הוא יעזור יותר לקידום האתר שלך בגוגל. אם הקישור מופיע בחלק העליון והימני של האתר, זה מיקום טוב. אם הוא מופיע בחלק התחתון של האתר יחד עם עוד רשימה לא קשורה של קישורים – זה קישור פחות טוב. אם הוא מופיע בתוך מאמר שעוסק בנושא שלך, ויש קשר אמתי בין המאמר לבין הדף באתר שלך שאליו הוא מפנה – זה טוב. אם הוא מופיע במאמר שלא קשור אליך, ופשוט במקרה יש שם מילה שקשורה לנושא שלך והם שמו שם קישור – זה פחות טוב.

זה לגבי מיקום הקישור. לגבי איכות האתר, גם כאן העיקרון די פשוט: קישור מאתר של מכללה או משרד מפורסם הוא טוב יותר מאשר קישור מהבלוג של השכן שלך שאף אחד לא ממש מכיר.

ובכן, הבנו מהם קישורים רעים ומהם הם קישורים טובים. ועכשיו נשאלת השאלה – איזה איך אתה משיג קישורים טובים? זה באמת די קשה. בעלי האתרים יודעים שהוספת קישורים מהאתר שלהם לאתרים אחרים יכול קצת לפגוע בקידום, והם יעשו את זה רק אם גם הם ירוויחו מזה משהו.

מה הם יכולים להרוויח? שלושה דברים: כסף, קישור חוזר, או תוכן איכותי.

כלומר, אפשרות אחת היא לשלם על הקישור. הבעיה בזה היא שזה בדרך כלל ייתן לך קישור לא משהו במיקום לא משהו ולא יתרום הרבה לקידום האתר בגוגל.

האפשרות השנייה הנה להחליף קישורים. זו אפשרות טובה, אבל בדרך כלל שני האתרים המחליפים יהיה בערך באותה רמה כך שהעזרה לקידום האתרים של שניהם תהיה די מוגבלת.

האפשרות השלישית הנה תוכן. אם התוכן באתר שלך יהיה מספיק איכותי ובאמת יוסיף תוכן משמעותי שאין במקומות אחרים, אז בעלי האתרים האחרים פשוט ירצו לקשר אליך. לפעמים אפילו לא תצטרך לבקש, הם פשוט יעשו את זה מעצמם.

וזה בעצם אולי מסכם את תורת קידום האתרים על רגל אחת – גוגל רוצה לקדם אתרים איכותיים. ואם האתר שלך באמת איכותי, גוגל ישמח לשים אותך בעמוד הראשון.

בהצלחה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב