דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החשיפה הגדולה של קפסולות הקפה 

מאת    [ 20/08/2017 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 2168 פעמים ]

קפסולות קפה הם בשורה בהרבה מישורים, וביניהם הנגשה ושילוב של טעמים וניחוחות שטרם הכרנו עד כה. את הצבעים השונים של פולי הקפה הטחונים לא ניתן למצוא במקום אחד. הם מפוזרים בכל רחבי הגלובוס, ולכל מקום גאוגרפי אחר - השפעה אחרת על פולי הקפה הגדלים באותן מדינות, וכשם שנראותם שונה זה מזה כך גם ריחם וטעמם.

השפעתם של אקלים על פולי קפה מגוון את כוס השתיה המעורר שלנו בבוקר ונותן לנו הזדמנות לנסות דברים חדשים וכל זאת למרות שאיננו חיים במקום שבו גודלים פולי הקפה הללו. היכולת לשמר את הטריות והמקוריות של קפה טחון ואיכותי והשינוע המהיר במיוחד של ה 60 שנה האחרונות סיפק לכל חובבי הקפה חוויה קולינרית שטרם הייתה ידועה.

אין ספק שקפה הוא אחד ממוצרי הצריכה האהובים ביותר בעולם, אך רעיון של קפסולות קפה פתחה פתח גם לאלו אשר היציאה לבתי קפה כדבר שבשגרה לא היה יכול להיות מציאותי בשבילם, אם בגלל המחיר או מחסור בבית קפה טוב באזור, במיוחד עד לפני מספר שנים, תקופה שבה כל כוס קפה איכותי היה עולה לא פחות   מ 12 שקלים לפחות.

היכולת של מכונות הקפה החדשות כיום להתחרות במתקני הבריסטה של בתי הקפה הגדולים עם הברמנים המוצלחים ביותר פתחה פתח להנאות מתוקות בלי לצאת מהבית, ולקבל אורחים ביתר יוקרה והנאה. לא רק שניתן עם קפסולות קפה להגיש קפה איכותי וטעים כמו ברומא של 1900, אלא אפילו לבחור בין הטעמים השונים שמגיעים מכל העולם - קפה איטלקי או צרפתי, אמריקנו או פולי קפה מקולומביה או משאר מדינות דרום אמריקה או אפריקה - את הכל אפשר להביא לתוך המטבח בבית.

הרעש העדין של הרתחת המים וזרימתם בצינורות מכונת הקפה, כמו גם הריח שממלא את הבית בשעות הבוקר המוקדמות נותן תחושה של חופש ואיכות חיים בכל בית בו יש משהו שמשכים להכין קפה לעצמו או לכולם. וזה בהחלט משאיר זכרונות נעימים ויפים מאוד.

כולם מכירים היום את הקפוצינו, אבל יכולות התרכובת של מספר סוגים של פולי קפה טחונים שונים והתאמתם על בסיס ידע ומסורת יוצרים מגוון גדול מאוד של טעמים שלא היו בנמצא עד כה. קפה בוקילה מאתיופיה, דולסאו מברזיל, רוסאבאיה של קולומביה ואינדאריה מהודו הם רק מקצת האפשרויות המיוחדות שכיימות כיום במגוון הגדול המוצע להנאה דרך שימוש בקפסולות למוכונת קפה, אך הבשורה היותר חזקה היא השילוב המתאים ביניהם. כך יוצא לנו להרכיב את דרקאן וארפג'יו שהם תערובות קפה עוצמתיות ומרשימות במיוחד.

 



חוויה קולינרית - גלובלית. טיולים ואוכל מסביב לעולם!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב