דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


7 טיפים שיעשו את הבת מצווה שלכם לבלתי נשכחת 

מאת    [ 13/08/2017 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 2178 פעמים ]

בת המצווה של הבת שלכם הוא אירוע מיוחד שתרצו לזכור למשך שנים רבות. בת מצווה היא יותר מסתם טקס דתי; זה גם מסיבה וחגיגה עבור המשפחה המורחבת והחברים.

כל האירוע צריך להיות מתוכנן לשלמות. אחרי הכל, הקטנה שלכם תהיה רק בת מצווה אחת, אז כדאי לכם לעשות את זה כמו שצריך. הנה כמה עצות שתוכלו להשתמש כדי להפוך את הבת מצווה של הבת שלכם לאירוע מנצח ובלתי נשכח!

טיפ # 1: היצמדו לתקציב - כל האירועים, בין אם זה חתונה, בר מצווה או בת מצווה, הם חגיגיים מטבעם, ופירוש הדבר שתידרשו להוציא הרבה כסף. וחשוב אבל לזכור שאתם צריכים לעשות זאת בחכמה. רק בעזרת תקציב מוגדר מראש אתם תוכלו לארגן את האירוע בצורה מושלמת מבלי 'לשבור את הבנק'. אם אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לעשות זאת, פשוט אל תעשו את זה. אתם צריכים להשקיע, אבל לא בכל מחיר. הגדרת תקציב בתחילת התהליך ינחה אתכם לגבי ההחלטות הפיננסיות הקשורות לאירוע חגיגי זה. 

טיפ # 2: לשכור את הקייטרינג. לאחר קביעת התקציב, הגיע הזמן לשכור שירות קייטרינג (במידה והמקום לא מספק שירותי קייטרינג). האוכל הוא הדבר החשוב ביותר בכל אירוע, רוב החברים והמשפחה שלכם יזכרו את האירוע שלכם במשך שנים בגלל האוכל - לטוב ולרע! אז כדאי שתשכרו את חברת קייטרינג איכותית.

טיפ # 3: בחר נושא לבת מצווה - האם אתם רוצים בת מצווה מסורתית או אחד עם נושא? אין שום דבר רע בבת מצווה מסורתית, אבל נושא לבת מצווה הפך להיות יותר ויותר פופולרי. יש בת מצוות שיש להם רקדניות בלט למשל! גם אם אתם בוחרים נושא לבת מצווה, זה צריך להיות משהו הגיוני ותואם את האישיות של הבת שלכם.

טיפ # 4: בחרו את המקום הנכון - איכות הבת מצווה נקבע לפי בחירת המקום הנכון. בחרו אולם לבת מצווה שנוח להגיע אליו גם מחוץ לעיר ושיהיה נגיש לקרובי משפחה וחברים. המקום לא צריך להיות מפואר יתר על המידה, אבל חשוב שיהיה לו קסם, הדבר ייתן לילדה הקטנה שלכם להרגיש מיוחדת.

טיפ # 5: שלחו הזמנות אטרקטיביות - הזמנות שלכם צריכות להיות כייפות ואטרקטיביות. הם צריכות לגרום לאורחים שלכם להתרגש לקראת האירוע. תוכלו לפנות למעצב או למעצבת מקצועיים כדי שהם יעזרו לכם לעצב הזמנה אטרקטיבית.

טיפ # 6: לשכור צלם מקצועי - אתם הרי רוצים שיהיה זכרון מהיום הגדול הזה. תשכירו צלם מקצועי שיצלם את האירוע. הקפידו לשכור צלם שמגיע עם המלצות.

טיפ # 7: התחלו את הקניות - הגיע הזמן להתחיל לקנות שמלה חדשה עבור עצמכם ועבור הבת שלכם. תקנו נעליים חדשות, תלכו למעצבת שיער, תעשו מניקור לציפורניים - תפנקו את עצמכם ואת הילדה הקטנה שלכם לקראת היום החד פעמי הזה.

מחפשים מקום לחגיגת בת מצווה? בקרו באתר הבית שלנו וגם אתם תוכלו להתרשם מאולם האירועים המבוקש בשרון- "צצה אירועים"




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב