דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שלושה טיפים לאימון כושר אישי 

מאת    [ 07/05/2017 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 2190 פעמים ]

פעילות גופנית מספקת ונכונה שומרת על בריאות הלב וכלי הדם ועוזרת למנוע מחלת כרוניות כמו סוכרת ויתר לחץ דם. היא מחזקת את המערכת החיסונית, ממריצה את זרימת הדם ומשפרת מצבים רגשיים, וכמובן עוזרת לשמור על משקל גוף תקין.

רבים מאתנו מתקשים למצוא מסגרת מתאימה שתעזור לנו ליצור שגרה של פעילות באופן קבוע ורציף. מאחר ועיסוק בפעילות גופנית הוא כה חשוב, בחירה באפשרות של אימוני כושר אישיים מהווה פתרון מצוין ליצירת מסגרת כזו, והיא גם מבטיחה התאמה של הפעילות ליכולות ולצרכים הספציפיים שלכם.

 

אימון אישי – לכל מטרה ובכל מצב

אחד מיתרונותיו הבולטים של אימון אישי הוא האפשרות להתאימו לכל מצב בריאותי. לפניכם כמה מקרים בהם כדאי לבצע אימונים אישיים שיאפשרו לכם להתמיד ולבצע פעילות נכונה ובריאה:


    • אימון אישי בהיריון – פעילות גופנית מיטיבה עם בריאותה הגופנית ועם מצבה הנפשי של האם, ואף יותר מכך – ישנן טענות רבות בדבר חשיבותה של פעילות ספורטיבית לנשים הרות במניעת בעיות וסיבוכים בהיריון ובלידה, כמו סוכרת היריון, דיכאון אחרי לידה, לידה בטרם עת, השמנה וכאבי גב, ועוד.
    • אימון כושר וסוכרת – מחלה זו היא בין הנפוצות בתקופתנו והיא מתבטאת בכך שהגוף אינו יכול לנצל היטב את הגלוקוז לייצור אנרגיה, ולכן עולה רמת הגלוקוז בדם ויוצרת סיבוכים וסכנות רבות. לאחר אימון כושר עולה רמת היכולת של הגוף לנצל את הגלוקוז למשך שעות רבות. המשמעות היא כי אימוני כושר סדירים מעלים באופן משמעותי את היכולת הזו ויוצרים שיפור של ממש במצב המחלה, או עוזרים למנוע את התפתחותה במצבים טרום סוכרתיים.  
    • אימון אישי משפחתי – אימון כושר ביחד עם הילדים הוא מצוין להגברת ההתמדה של כל בני המשפחה, ומאפשר להורים להכיר טוב יותר את הצרכים הפיזיולוגיים של ילדיהם ולפקח על המענה שהם מקבלים. זהו זמן איכות משובח יחד, ודרך מצוינת להעמיק את הקשר המשפחתי ולדאוג לבריאות המשפחה.

 

עוד, 

מצב רפואי והדרכה מקצועית

סוגים מסוימים של פעילות עלולים להזיק במצבים גופניים או בריאותיים מסוימים. אם אתם סובלים מבעיה רפואית ידועה כמו יתר לחץ דם, מחלת לב או כל סוג של חולי, היוועצו באיש מקצוע לבניית תכנית אימון מתאימה. אם לא עסקתם בפעילות גופנית בשנים האחרונות וגילכם מעל 40, מומלץ לערוך בדיקות מקדימות לפי המלצת רופא או מדריך כושר. בכל מקרה כדאי לקבל הדרכה ולבנות לעצמכם תכנית שתהיה המיטבית עבור מטרותיכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב