דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדברה ברישיון 

מאת    [ 04/05/2017 ]

מילים במאמר: 571   [ נצפה 1721 פעמים ]

גיליתם קן של נמלים, פרעושים, טרמיטים או מה שלא יהיה ואתם רוצים להיפטר ממנו בהקדם האפשרי?  אכן ניתן למצוא בבית , המקום הפרטי והמוגן ביותר סוגים שונים ומגוונים של מזיקים שיכולים להפוך את השהות בבית למעיקה ולהפר את שלוות החיים שלכם. כדי למנוע את ההתפשטות של התופעה ניתן לבצע פעולות מניעה שונות אך לאחר מעשה, כשגיליתם כבר אורחים בלתי קרואים בביתכם או בחצר הבית, חייבים לפעול במהירות למיגור התופעה.

זול שהוא יקר...

אחת הדרכים היעילות ביותר לסילוק מזיקים בצורה יסודית וארוכת טווח, היא הדברה מקצועית במקום הנגוע ואף בסביבה הקרובה אליו. ישנן חברות רבות שמצבעות הדברה וקיימים גם מדבירים עצמאיים שמציעים את שירותיהם ולעיתים מציעים מחירים זולים יותר מאשר מחיריהן של חברות הדברה . חשוב מאוד לא ליפול ברשת דל המחיר הזול והמשתלם כביכול. חברות הדברה מעסיקות במרבית המקרים מדבירים מקצועיים בעלי רישיון מהמשרד להגנת הסביבה. הדברה ברישיון הנעשית על ידי מדבירים מוסמכים בטוחה יותר מכיוון שמדבירים אלו עברו קורסים חשובים בהם קבלו הדרכה מקצועית ברורה בנוגע לאבחון נכון של סימנים שנראים בבית או בכל מקום. מדבירים ברישיון מחויבים בשימוש בחומרים כימיים המותרים לשימוש על ידי המשרד להגנת הסביבה.

שומרים על הטבע שלכם!

הדברה ברישיון גם אם העלות שלה גבוהה יותר, מבטיחה לכם, הלקוחות, שקט נפשי שכן אתם יכולים להיות רגועים שהמדביר שלפניכם יודע את מלאכתו וישתמש אך ורק בחומרים המותרים לשימוש ולא יסכן את בריאותכם ואת שלומכם בשימוש בחומרים רעילים ומסוכנים. הדברה ברישיון בטוחה יותר גם עבור הסביבה שלכם, אין ספק שלא תרצו להסב נזק שאינו מוכרח לסביבה הטבעית שלכם, לחי, לצמחים. מדביר מוסמך בעל רישיון יידע לבצע את העבודה במינימום נזקים ובמקסימום בטיחות עבורכם ועבור הסביבה שלכם.

לסיכום, עדיף לשלם מעט יותר כסף לחברה מקצועית או למדביר מוסמך מאשר לשאת נזקים של הדברה, שעלולים להיות נזקים כבדים.

מפגש בלתי צפוי

כאשר עקרת בית עירונית מגלה במרחב הפרטי שלה חרקים זה עשוי להיות 'ממש' קריטי, יש גבירות שמרגישות קוצר נשימה למראה חרק ביתי. הן מתייחסות לתיקן שנכנס לביתן כמו גנב לכל דבר וענין. והטיפול בו צריך להיות אגרסיבי וממוקד ולהבטיח ביטחון מוחלט אחרי ההדברה. צריך להעמיד דברים במקומם ובפרופורציה. תיקן הוא לא מסוכן. זה לא נעים ומאוד לא נחמד. אבל הוא לא מסכן חיים. הדברה כן. הדברה הוכחה לא אחת כמסכנת חיים.

יש דרך אחרת

יש דרך להיות בטוחים שהגברת תדע שאין בבית שלה כל בעל חי שאינו דפק בדלת בצורה תרבותית וביקש רשות כניסה. יש דרך להרחיק את בעלי החיים בלי לסכן את האנשים. הדברה בטוחה היא הדבר הראשון שצריך לוודא כאשר מזמינים מדביר. דרכי הנשימה של הילדים הינן עדינות ורגישות מאוד, הריאות הצעירות של הילדים אינן יכולות לעמוד בעומס נשימתי של חומרי הדברה חריפים. ויש מיקרים בהם נגרם נזק בלתי הפיך לדרכי הנשימה. כאשר הילדים שאפו לתוכם חומרים רעילים. הדברה ככל שהיא חשובה וכמה שהכרחי שהבית יהיה מוגן מנמלים וחרקים כאלו ואחרים הוא צריך להיות סביבה מוגנת עבור הילדים וזו האחריות של ההורים.

הדברה ירוקה

יש דרך להדביר בטוח. להיות בטוחים שאף אחד מהאנשים לא יינזק מהריח הרעיל שמתפזר באוויר איך עושים את זה. איך גורמים לבעלי החיים להתרחק ולאנשים להישאר בטוחים. הדברה ירוקה מתמקדת בנזק של בעל החיים בלי לפגוע בכלל באנשים. היא מכירה את הדינמיקה של בעלי החיים מכירה אילו ריחות ירחיקו את בעל החיים ולא יזיקו לסביבה. הדברה ירוקה עובדת בשתי דרכים, האחת היא ריח חזק המרחיק את החרקים והשנייה היא הנחת פיתיון אותו לוקח בעל החיים למאורתו ושם הוא אוכל אותו רחוק מהאנשים, כך הוא מרחיק את עצמו מהאזור ולא חוזר עוד. הדברה ירוקה היא הדרך היחידה להתרחק מהחרקים ורק מהם.

אריק כהן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב