דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איטום של מבני תעשייה 

מאת    [ 30/03/2017 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 1758 פעמים ]

איטום של מבני תעשייה

 

בבניית מבני תעשיה יש לבדוק מראש מהי צורת האיטום והבידוד שתהיה הטובה ביותר למבנה. מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום הבידוד כך שתהיו בטוחים כי איטום של מבני תעשייה יתבצע על הצד הטוב והמקצועי ביותר. יש לבחור את שיטת הבידוד היעילה ואת צורת הבידוד אשר תעניק את הבידוד הטוב ביותר. כאש מדובר על האיטום של מבנים תעשייתיים, חומרי האיטום חייבים להיות חזקים במיוחד. יש לציין כי מבני התעשייה אינם דומים במבנם למבנים מסחריים או ציבוריים ולכן יש לציין מראש בפני חברת האיטום באיזה סוג של מבנה מדובר.

 

 יש לדעת כי מבנים תעשייתיים פולטים עשן וחומרים כימיים, התכה, קירור, חימום או ניסור, במידה ותהיה בעיה באיטום של מבנים אלה, זה עלול להשפיע לרעה על איכות הסביבה. זו הסיבה כי יש לבחון היטב את הרקע של החברה שתאטום עבורכם את המבנה ואם כבר ביצעה איטום במבנים דומים בעבר והיכן.

 

 

דגש חשוב גם באיטום הפנימי של מבני התעשייה

 

יש לדעת כי אם אתם בעלי מבני תעשייה דגש חשוב הינו באיטום הפנימי של המבנה. ישנה סכנה חמורה של זליגת חומרים שונים מחוץ למבנה. זו הסיבה כי האיטום נועד להגנה על המבנה עצמו ויש להקפיד על שימוש בחומרי איטום מתאימים ואיכותיים בלבד בכדי להגיע לתוצאות משביעו רצון. חשוב, כי לא תבחרו בעצמכם את חומרי האיטום כי אם תפקידו בידיה של חברת איטום מקצועית את הבחירה הנכונה של מבנה התעשייה שברשותכם. למרות שחומרי האיטום במבנים התעשייתיים הם חזקים במיוחד, יש לבצע בהם תיקון ובדיקה מדי שנה, כך שניתן יהיה לתקן סדקים או מקומות שונים שיש לחזק בהם את האיטום באמצעות מריחת אותו חומר איטום.

 

יש לדעת כי חומרי איטום כגון יריעות ביטומניות אינם מתאימות לאיטום של המבנים התעשייתיים.  ניתן להתקין משטחי איטום אחרים על גג המבנה התעשייתי כגון חומרי איטום מסוג PVC היות וחומר זה הוא חומר בידוד ואיטום חזק ועמיד בפני מים.

 

לא כל חברה אוטמת מבנים תעשייתיים

יש לדעת כי לא כל חברת איטום יכולה לאטום מבנים תעשייתיים, לכן יש לברר היטב מי מתמחה בנושא זה שהוא מורכב בהרבה יותר, מאשר איטום של בתים או בנייני מגורים ואפילו שונה מאיטום של מבנים מסחריים או ציבוריים. לרוב בבנייה עצמה של מבנה התעשייה, כבר מבוצע האיטום ע"י פיקוח של מהנדסי המבנה. יש להתאים את חומרי האיטום הקיימים לחידוש הבידוד, לאחר שעברו כבר שנים רבות. למרות כל זאת, רק חברות איטום המתמחות באיטום מורכב זה של מבני תעשייה גדולים או בינוניים, יכולה לדעת אילו סוג חומרי איטום עשויים להתאים, במיוחד שכבר ביצעה הרבה עבודות איטום במבנים מסוג זה.

 

       

מאמר באדיבות חברת ארגמן איטום




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב