דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת מתנות לפסח ללקוחות 

מאת    [ 11/04/2008 ]

מילים במאמר: 438   [ נצפה 2555 פעמים ]

שוב הדילמה מגיעה, ותמיד רגע אחד מאוחר מידי ?
אילו מתנות לפסח ניתן ללקוחות שלנו הפעם ???
מנכ"ל אתר המתנות Present Simple נותן כמה טיפים ודגשים בעת קניית המתנות לחג:
  • מתנות לחג ברוח החזון: אנו עמלים כל כך הרבה וכל הזמן להגדיר את החזון שלנו וללכת בעקבותיו. גם כאן אסור לוותר על החזון. המתנה שנבחר, בשילוב ברכה משלימה ומנצחת, צריכה לשדר ללקוחותינו באותו הגל. לכן, בעת חיפוש המתנה זיכרו את החזון ונסו למצוא את הנוסחה: מתנות לפסח + ברכה = אמירה ברוח החזון.לדוגמא: חברה שרוצה לשדר נועזות תוכל ללכת על מתנה נועזת, בשילוב ברכה שתמחיש את הרעיון.
  • מתנה פרקטית - עקרון או חסרון: הרבה פעמים מסע חיפוש המתנה המושלמת עבור לקוחותינו הופך לסיוט משום שאנו רוצים להשיג את כל היתרונות שבעולם במתנה אחת.חייבים לשים מטרה אחת ראשית !!!אם רוצים לשדר אמירה ברוח החזון יש לעשות ויתור לעיתים על פרקטיות המתנה - אז הם לא ישתמשו בה, ביג דיל! העיקר שהרשמנו אותם, עשינו להם טוב על הלב ושידרנו את מה שרצינו. מה הטעם במתנה פרקטית אם לא זוכרים מי נתן אותה? הרבה פעמים, במיוחד כאשר מדובר בלקוחות שמקבלים המון מתנות, הם לא יזכרו מי נתן להם מה, אלא אם המתנה תהיה בולטת ולא שגרתית. את זאת הם יזכרו הרבה זמן ויתכן שאף ידברו על כך אם אנשים אחרים.
  • תקציב, תקציב:הגדירו לעצמכם תקציב ואל תפחדו להשתמש בו. הרבה פעמים קורה שמרוב התמקחויות ומשא ומתן, לבסוף, למרות שהתחלנו את תהליך רכישת מתנות לחג מוקדם יחסית, אנו מגיעים לזמן סמוך מידי לחג ונאלצים מלית ברירה לבחור מתנה שלא רצינו.
  • עטיפה וברכה - ייהרג ובל יעבור !עטיפת המתנה, ועוד יותר מכך - ה ב ר כ ה ! הם החשובים ביותר בנתינת מתנות לפסח. כאשר בוחרים מתנה יש לוודא קודם כל כיצד היא תיראה עטופה, ורצוי שהעטיפה תהיה אף יותר מרשימה מהמתנה עצמה.מתנה ללא ברכה אינה שווה לכם דבר וחצי דבר! - השקיעו זמן בכתיבת ברכה אישית, משעשעת, ברוח החזון, מלהיבה וכו' וכו' וכו'. הברכה היא זאת שבסופו של דבר חותמת את המתנה וקובעת כמה היא תרגש את מקבליה. לכן השקיעו בכך חשיבות לא פחות מאשר בתקציב.
  • היכונו! היכונו!אם עד כה עדיין לא סגרתם את המתנות לפסח טיפ זה כבר לא יעזור לכם הפעם, אבל זיכרו אותו לחג הבא, ויותר מכך - יישמו אותו!שימו לעצמכם תזכורת לחודש וחצי- חודשיים לפני החג והתחילו מיידית בטיפול בנושא. אם אין לכם זמן הטילו את המטלה על מישהו אחר.היתרונות ברורים: המחירים יותר זולים, המלאים עדיין מלאים והמבחר גדול, יש מספיק זמן למצוא מתנה שתתאים למטרות החברה .
 שיהיה חג שמח ובהצלחה
מנכ"ל ומייסד חברת המתנות Present Simple ( http://www.presentSimple.co.il ) המתמחה בהתאמת מתנות איכות למידות הלקוח והקניית חוויית קנייה נוחה ונעימה



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב