דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חתונה בטבע - כן או לא? 

מאת    [ 23/03/2017 ]

מילים במאמר: 509   [ נצפה 3185 פעמים ]

אל תיתקעו ברגע הזה יותר מידי כי יש לכם חתונה לארגן! אז אחרי שתירגעו ותתאוששו מבשורת האירוסין כדאי שתתחילו לתכנן את החתונה שלכם, לסגור ספקים, לערוך רשימת מוזמנים, לבחור שמלה וחליפה ועוד הרבה משימות אחרות. אנחנו ממש לא מתכוונים להלחיץ אתכם חלילה, אנחנו כאן כדי לעזור לכם להפוך את האירוע שלכם לאירוע המתאים ביותר והשמח ביותר עבורכם. השלב הראשון בתכנון החתונה הוא בחירת המקום. אפשר לבחור באולם או גן אירועים ממוסד וקיים ואפשר ללכת על האופציה של חתונה בטבע. היום נעסוק באופציה השנייה, נבחן אותה לעומק כך שתוכלו להחליט האם זה מתאים עבורכם או לא.

יתרונות החתונה בטבע

חתונה בטבע היא חתונה מיוחדת במינה שעשויה להמם את האורחים שלכם ולגרום להם להרגיש שהם באירוע ייחודי שכמוהו טרם חוו. מי שמוזמן לחתונות רבות וודאי נתקל באותה תפאורה שגרתית, אותו עיצוב שחוזר ממקום למקום ובאופן כללי להרגיש שמדובר בחתונה שכבר נכח בה. חתונה בטבע היא חתונה באמת מיוחדת ויוצאת דופן וזה אחד היתרונות המובהקים שלה. מדובר באירוע שלא מתרחש בכל יום , מה שיגרום לאורחים שלכם תחושה נעימה במיוחד. בנוסף לייחודיות, חתונה בטבע מאפשרת לכם ליהנות  מאווירת טבע מדהימה, מציוץ ציפורים , מפרפרים ומפרחים מבלי להשקיע כסף נוסף בעיצוב. האווירה המיוחדת הזו היא יתרון מובהק שעומד לזכות החתונות בטבע והופכת אותן למהנות במיוחד.

ארגון חתונה בטבע

משימת הארגון של חתונה בטבע עשויה להיות מורכבת יותר ממשימת ארגון החתונה באולם ואינה מתאימה לכולם. יחד עם זאת, מדובר במשימה בהחלט אפשרית שאם תנהלו אותה בחכמה, אתם אפילו עשויים למצוא את עצמכם נהנים מאוד ממנה. חשוב לבחור שטח שמתאים לקיום חתונה ולוודא שההגעה אליו נוחה. בנוסף לכך, חשוב למצוא את הציוד המתאים ביותר לאירועים בטבע. אופציה מצוינת ומקובלת לעניין היא אוהלים לאירועים. שלא תחשבו לרגע שמדובר באוהלי הקמפינג הפשוטים משום שניתן למצוא כיום מגוון עצום של אוהלים להשכרה מפוארים ומתקדמים ביותר. אוהלים מסוג זה יכולים לגרום לכל חתונה בטבע להרגיש כחתונה מושקעת במיוחד ובלתי נשכחת. בתוך אוהלים שכאלו תוכלו להציב שולחנות וכסאות, בר, עמדת די ג'יי ובעצם כל מה שדרוש לחתונה ברמה הגבוהה ביותר.

ומה יגידו האורחים?

זוגות רבים חוששים שחתונה בטבע עשויה שלא להתקבל בהבנה אצל אורחים מסוימים, במיוחד אלו המבוגרים ביותר. שאלות כמו "ואיך הדודה הזקנה תגיע לשטח בלב הטבע?" "ומה יהיה עם השירותים?" , "ומה החברות של אמא מהעבודה יגידו" ודומן מעסיקות זוגות רבים שמתלבטים לגבי חתונה בטבע. חשוב שנשים את הדברים על השולחן ונבהיר שאלו שאלות חשובות שבהחלט יש לתת עליהן את הדעת. חתונה בטבע היא מאתגרת ולא תמיד מתקבלת באהבה על-ידי כל המוזמנים. יחד עם זאת, אנו מאמינים שהיתרונות שבה עולים על החסרונות וכל עוד מקפידים על תכנון מושקע וחכם היא עשויה להיות דבר נהדר ונפלא. כשאנחנו מדברים על תכנון מושקע וחכם אנחנו מתכוונים לכך שעליכם להשקיע מחשבה רבה, לבחור את הציוד המתאים ביותר לחתונת שטח, לדאוג שההגעה תהיה קלה גם לאורחים מבוגרים, לדאוג לשירותים ראויים וכמובן לפינוקים נוספים. חשוב לזכור כי חתונה בטבע אינה מתאימה לכולם והארגון שלה בהכרח מאתגר ומורכב יותר. ולמרות כל זאת, מדובר בחתונה שיכולה להיות הדבר הטוב ביותר שקרה לכם, אירוע מיוחד ויוצא דופן שכמוהו אתם והאורחים שלכם טרם חוויתם. אם גם אם תבחרו באולם אירועים וגם אם תבחרו בשטח בתולי, אנו מאחלים לכם המון מזל טוב ושיהיה בשמחות!.

 

רונה וייס בלוגרית וכותבת תוכן בבלוג של המלצות לצרכנים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב