דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לבחירת מחסן לבית עם גינה 

מאת    [ 23/03/2017 ]

מילים במאמר: 504   [ נצפה 2804 פעמים ]

בגינה טמונות יותר אפשרויות ממנה שנראה ממבט ראשון

רבים מחזיקים בדעה שה"חלום הישראלי", כמו אחיו האמריקאי, כולל בית עם גינה. בצירוף המילים הזה טמונה הרבה יותר משטח הדשא המקיף את הבית- מדובר על איזור שכל כולו אומר זמן איכות. איזור שהוא קלאסי לנטיעת עצי פרי ושיחי תבלין. איזור של ערסלים לנמנום וכורסאות לישיבה ביחד בימים יפים. הגינה קלאסית למשחקים פעלתניים של ילדים ואפילו לארגון "על-האש" בארועים נבחרים. בקצרה, הגינה מגלמת אפשרויות פנאי רבות. משום כך, יש השוכחים אפשרות נוספת לשימוש בשטח הגינה, היכולה לרווח מאוד את החיים בבית. הדבר נוגע לאזורי האחסון הביתיים. אותם איזורים הממלאים פונקציה יומיומית ולא בהכרח מהנה, ולכן נדחקים למגירות דחוסות או למדפים גבוהים. במצבים של אי הקצאת שטח מספק לאחסון, נוצר בלגאן. הדבר מתחיל בקושי למצוא חפצים הכרחיים כאשר אזורי האחסון מפוזרים בין מגירות שונות ברחבי הבית. בנוסף הוא מביא גם לכפילויות בקניות של מוצרים, שכן לא תמיד בודקים בכל האזורים לפני שמחליטים שהמוצר נגמר ושיש לקנות חדש. בית טוב הוא לא רק אסתטי או נעים, אלא גם כזה המסודר בתבונה. אותו סידור נבון יכול לחסוך לנו זמן יקר ולהעניק שקט נפשי. אם ברשותנו גינה, אך אנו מרגישים שאין לנו מספיק מקום לאחסון מסודר של החפצים שלנו, נוכל לבחור באופציה של מחסן חיצוני המוצב בגינה. מדובר בהקצאה לא גדולה מתוך שטחה של הגינה, המאפשרת ניצול אופטימלי של המקום העומד לרשותנו ואינו בא על חשבון חדרי הבית. חשוב להדגיש כי בבחירת יחדית אחסון איכותית לא נשקפת כל סכנה לחפצים המאוחסנים בחוץ גם בתנאי מזג אוויר קשים.

ישנם מספר טיפים ששוה לזכור בבואנו לבחור מחסן חיצוני לבית:


    • חשוב לבחור במחסן המבטיח עמידות ואטימות- היות ואנחנו מעוניינים לאחסן בחוץ חפצים וכלים החשובים לנו, הכרחי לבחור במחסנים המבטיחים עמידות ואטימות בפני פגעי מזג האוויר. אם נשכיל לבחור במחסן איכותי, חפצינו יהיו מוגני מפני הרוחות והמשקעים בכל ענות השנה.
    • חשוב להבין מראש את צרכי הגודל והאחסון- לפני בואנו לבחור עלינו להבין תחילה מהם צרכינו בתחום האחסון. משמעות הדבר היא לבדוק כמה ומה גודלם של החפצים שנרצה לאחסן. לאחר מכן נבדוק כמה משטח  הגינה אני מעוניינים להקצות למטרה זו. רק בעת שיהיו בידינו נתונים אלו נוכל לגשת לבחירה. בכל מקרה מומלץ לגשת מלכתחילה לחברה המציעה מגוון מחסנים בגדלים שונים. כך נוכל לבדוק אופציות שונות במקום אחד.
    • הרכבה עצמית קלה- גם אם יחידת האחסון החיצונית איכותית, אין הדבר אומר שדרושים פועלים מקצועיים על מנת להרכיב אותה. מחסן המאפשר הרכבה עצמית קלה מעניק לרוכש גמישות רבה יותר וחוסך בעלויות של פועלים.
    • הצבה בכל שטח- כידוע, שינויים מתרחשים חיים, ועדיף להיות ערוך אליהם. יחידת אחסון אידאלית היא כזו הניתנת להצבה בכל שטח, כך שתינתן הגמישות להזזתה בתחומי החצר בעת הצורך או אף במעבר לבית אחר.

מחסן לבית עם גינה- היכולת לאחסן ולהתרווח במקביל

למרות מאמר הקלישאה, הפעם דווקא קיימת האפשרות "לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה". כאשר אנו משכילים להקצות מעט משטח הגינה לטובת מחסן, אנחנו מרווחים פעמיים. פעם ראשונה, כי חפצינו מסודרים בנוחות במקום אחד בו נוכל למצוא אותם בקלות, ללא מגירות עמוסות עד אפס מקום וללא "מפולות" ממדפים גבוהים. אנו מרוויחים בפעם השנייה, שכן הוצאת איזור האחסון החוצה מאפשר לנו לרווח את אזורי הפנאי בבית ולהינות מהם יותר.

מנרב פלסט  - המומחים למחסנים


http://www.minrav-plast.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב