דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פסוריאזיס והטיפול במוצרי הכוורת - אפיתרפיה 

מאת    [ 10/04/2008 ]

מילים במאמר: 618   [ נצפה 3418 פעמים ]

פסוריאזיס


שיטה טבעית ייחודית לבעיות כשל חיסוני ומחלות אוטואימיוניות


פסוריאזיס - הצעה לטיפול חדשני עם שילוב מנצח במוצרים תומכים ומשקמים טבעיים.

תפיסה טיפולית המתייחסת למכלול של נגעי הפסוריאזיס בשילוב עם תרופות טבעיות, מבשרות פתרון לבעיית העור.

פסוריאזיס היא בעיית עור נפוצה ביותר המוגדרת כגידול בלתי מבוקר של תאי העור. הקשקשת, שהיא ביטוי המחלה כפי שאנו רואים אותה, היא למעשה תאי עור עודפים הנדחפים כלפי מעלה. תאי העור הללו הם דלקתיים ולעיתים מגרדים. התופעה תוקפת כ-2%-3% מהאוכלוסיה, בחלוקה שווה בין גזעים ואזורים. אצל כ-90% מהלוקים בפסוריאזיס רואים את התופעה העורית בלבד, המתבטאת לפעמים בכאבים בפרקים.

חשוב לזכור כי הפסוריאזיס כמחלה אינה מדבקת.

הפסוריאזיס יכול להופיע על כל נקודה בעור של הגוף. מאחר ובדרך כלל מרבית שטח העור מוצנע בבגדים, הנגעים במרפקים שהם חשופים יותר משאר חלקי הגוף, נחשבים כנפוצים במיוחד. פסוריאזיס יכול להופיע גם בקרקפת, איברי המין, פי-הטבעת ובכל שטחי הגוף.

התופעות מאופיינות ברמות שונות ולכן, מה שתקף לגבי האחד ספק אם יהיה תקף לגבי האחר, קשה למצוא פרמטרים משותפים לתת-קבוצות גדולות יחסית של חולי פסוריאזיס. הטיפול לתפיסתנו, מתמקד לא רק בתופעה העורית אלא במכלול של כל הנגעים בתוך ומחוץ לגוף: מנטלי, אנרגנטי, נפשי, ופיזי. הזנחה של הבעיה, עלולה לגרום לנזק בלתי הפיך.

רקע כללי של המחלה

הרקע כללי של המחלה נובע מרקע גנטי, ולמעשה הזרזים להופעתה והתפרצותה יכולים להיות מתח נפשי ולחילופין מערכות בגוף אשר לוקות בחסר. רעילות גבוהה, כתוצאה ממחלות ו/או תרופות שנלקחו בשלב מסוים של החיים בעבר הרחוק והשאירו את אותותיהם בגוף בצורת חומרים כימיים פולשניים, אשר ממזערים את התגובה אך לא מונעים את הופעתה כל פעם מחדש ולעיתים בחריפות יתר. הגוף מנסה ומתאמץ לסלק את אותם החומרים. המשמעות לכך היא עודף של חומרים רעילים נוספים.

טיפול בשיטת DermiScience International

סוגי הפסוריאזיס קשורים לצורת הנגעים ומיקומם. היעד המרכזי אצלנו הוא טיפול ואבחון הנגעים לא על-פי המתכונת הקונבנציונלית-מסורתית, אלא על-פי טיפול ייחודי, המאפיין את סוגי התופעה ומאפשר את הטיפול המתאים.

לאחר שנים של עבודה עם מטופלים בבעיות עור פיתחנו שיטה המטפלת בניקוי מערכות המעיים וסילוק בעיות זיהומיות ולפיכך היא מקלה על ספיגה מספקת של חומצות אמינו ומינראליים חיוניים , על-מנת למנוע סביבה רעילה ברמות גבוהות בעור ובשתן (פוליאמיניום). זאת, כדי לאפשר לכבד סביבה תפקודית טובה יותר בסילוק רעלים מהדם, העולים מן המעיים. לכן שינוי מהותי של החשיבה עם הוספת מרכיבים חיוניים בתזונה וטיפול נכון בקנדידת המעיים, יחד עם טיפולים להשלת הנגעים מגלים לנו כי ניתן לטפל בבעיה בהצלחה מרובה הטיפול הפנימי מבוסס על עקרונות הרפואה הטבעית ועל פיתוח של תרופות טבעיות בלעדיות. על-מנת להפחית את הסיכון להופעת נגעים, יש לאזן מערכות מסוימות בגוף, דהיינו לשפר את יכולתו של הגוף לפצות עצמו בגין הפגם הגנטי המצוי בו, במיוחד לטיפול במרקם הקשור בפסוריאזיס.

שינוי חשיבה התנהגותית בנושא המזון

עיון במחקרים מראה כי, לקשר בין מזון לבין פסוריאזיס יש משמעות קטנה יחסית. אנחנו מאמינים בחיבור המובהק בין סוגי מזון לבין המחלה. לכן, ישנן קבוצות מזון שמומלצות במיוחד לאכילה, ישנן כאלה שפחות וכאלה שיש להימנע מהן בגלל מרכיביהן.

הנסיון שלנו בשינוי מרכיבי המזון משפיע על המחלה וגם מאפשר ירידה במשקל וחיוניות של הנפש והגוף. חשוב מאוד, כחלק מן הטיפול להיות בקשר עם המטופל, לתמוך בו נפשית ופיזית ולעקוב ביחד איתו אחר השינויים החיצוניים והפנימיים תוך מעקב רציף להמשך תפקודו היומ-יומי.

פיתוח תרופות עתידיות

כיום מנסות חברות תרופות מהגדולות בעולם לייצר תרופות חדשות המסייעות לנטרל את תאי ה-T בדם מלחדור לעור. טליה - מהם אותם תאי ה T בדם.

לתפיסתנו, תרופות אלו, גם אם יעילות לטיפול במחלה, ממשיכות להיות תרופות בעלות הרכב כימי המוחדר אל הגוף, ואנו סבורים ששילובן בעתיד, יהיה מוגבל עבור המקרים הקיצוניים. הטיפול צריך להיות לדעתנו, התמקדות, שתחילתה באבחון מדוייק, טיפול נכון ומקצועיות תוך שימת דגש על הפרט, כי כאמור, המקרים שונים זה מזה. אנחנו מאמינים בשיטה רב-תחומית בתוך כלל המערכת: שילוב ויכולת התמודדות אישית, תוך הקניית כלים וסיוע למטופל בהיגיינה ובאספקטים הפנימיים והחיצוניים. השיטה מתמקדת בחשיבה שונה, תוך עליית מדרגה משמעותית בטיפול ובתוצאה. רק ההצלחות יעידו בעד עצמן.


המאמר נכתב בשם טליה שגב ביולוגית ומרצה בכירה בד.אס איי. ראה קשב וריכוז

D.S.I - Dermi Science International


http://www.dermiscience.com
http://www.apitherapy.org.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב