דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מטפלים בדיכאון ברפואה טבעית 

מאת    [ 27/02/2017 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 2257 פעמים ]

איך מטפלים בדיכאון ברפואה טבעית

להופעה של דיכאון סיבות רבות, השיטה ברפואה טבעית היא טיפול בסיבה שהובילה את האדם לחוש דיכאון.  בזמן שנכנסים למצב של דיכאון קיימים רגשות וסימנים שונים, דוגמא: מצב רוח ירוד ,עייפות, כאבים שונים, בעיות שינה, בעיות במערכת עיכול (שלשולים או עצירות), חוסר יציבות וסחרחורת.

סיבות רבות עלולות לגרום לאדם לחוש דיכאון, כמו: חוסר יכולת הפרשה של חומרים כימיקלים חיוניים למח ממערכת העצבים, חוסר וויטמינים ומינרלים בגוף, חולשת המערכת ההורמונלית של הגבר או אישה, חוסר יכולת של המערכת הפיזיולוגית לנקות רעלים, חולשה תפקודית של מערכת העיכול, אורח חיים לא נכון ועוד.

אורח חיים מאוזן עשוי לרפא מצבי דיכאון; לחצים נפשיים ממושכים גורמים לחולשה של מערכות הגוף ואף גורמים להפרעה בקליטה של מינרלים וויטמינים החיוניים לגוף. כמו כן, תזונה נכונה מאוזנת בפחמימות, חלבונים, שומנים מינרלים וויטמינים חשובה מאוד. בזמן ארוחה, עלינו להיות במצב של שקט נפשי ומרוכזים רק במזון שאנו צורכים ולא במחשבות שליליות.

לא תמיד האדם החולה בדיכאון מזהה את מצבו. החולה מגיע למצב בו הוא מתרגל לחיות עם הרגשה של משהו לא בסדר אבל מנסה להתגבר לבד. יתכן כי בתחילת המחלה אפשר להתגבר לבד אך לאורך זמן ללא טיפול מתאים המצב עלול להחריף ולהגיע לסבל נוראי. רק אז החולה בדיכאון פונה לעזרה רפואית.

מומלץ תמיד, בכל מצב בו האדם חש שקיים קושי בחייו, ולמרות שמאמין שלא סובל מדיכאון, להתייעץ עם רופא.  ברפואה טבעית קיימות בדיקות לא פולשניות שבודקות את מצב הגוף והנפש ובאמצעותן ניתן להחליט כיצד לטפל בצורה נכונה בחולה. הבדיקות המומלצות ברפואה טבעית, שמשלימות את הבדיקות הקונבנציונליות הן: בדיקות דגימת שיער, בדיקות ציפורניים, בדיקות לשון, בדיקות דופק, בדיקות גלגל העין ועוד.

ברוב המצבים של דיכאון כרוני רואים תופעות לוואי שפגעו בתפקוד של מערכות גופניות אחרות וגרמו למחלות פיזיות, לדוגמא: לחץ דם, סכרת, אימפוטנציה, שומנים בדם, חולשות, כאבים, סחרחורת, גירודים ללא סיבה ועוד. הופעה של תופעות לוואי אלה צצות פעמים רבות אף שכל הבדיקות תקינות. טיפול נכון ומהיר מטפל במחלות נוספות ומונע לקיחת יתר של תרופות.

טיפולים אלטרנטיביים מומלצים שמשלימים טיפול בדיכאון הם: הומיאופתיה, ביו פידבק, צמחי מרפא, הרפיה, דמיון מודרך, נשימות נכונות, שינוים בתזונה עם תפריט מאוזן, שינויים בהרגלי מחשבה שלילית ועוד.

מומלץ לטפל במצבי דיכאון בכל גיל ובכל מצב וכבר בתחילת הסימנים הראשוניים, זאת כדי לא לפתח מצב כרוני בלתי נסבל. בעיה של דיכאון קיימת אצל מבוגרים, ילדים נוער, נשים וגברים בכל הגלאים ובכל תקופות החיים.

טיפול בסימנים הראשונים יגרום לאיכות חיים טובה יותר וימנע בעיות גופניות וסבל רב בחיים העלול לגרום למצב טראומטי.

לד"ר אריה מבר יותר מ-30 שנות ניסיון בתחומי התמחותו, והוא דור שלישי למומחי רפואה טבעית: הומיאופתיה, פרחי באך וצמחי מרפא . ד"ר מבר מטפל בהצלחה ברוב המחלות הכרוניות והאקוטיות, וכן בעל כוחות אנרגיה גדולות. אלפי מטופלים נרפאו מכוחותיו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב