דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לתחזק את הגוף 

מאת    [ 06/02/2017 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 2419 פעמים ]

ככל שאנחנו מתבגרים, גם הגוף שלנו מתבגר. זאת לצערנו הרב כמובן. נכון, זה לא פשוט לעכל זאת, אך זה המצב. אנחנו לא הולכים ונעשים צעירים יותר, ואם זה לא מספיק, קורה לנו בדיוק ההיפך. זה קצת עצוב לשמוע, אבל אנחנו הולכים ונעשים מבוגרים יותר. עם השנים אנחנו מתחילים להרגיש את הגוף. כבר יותר קשה לנו לבצע פעילות ספורטיבית. אם עד לפני מספר שנים היינו רצים בנוחות בחוץ, משחקים כדורגל עם החברים או שוחים באין מפריע, כיום המצב שונה לגמרי. כיום, אם אנחנו רוצים לבצע פעילות ספורטיבית ממושכת, עלינו להתכונן אליה מבעוד מועד ולאחר שמבצעים אותה, עלינו לבצע פעילות שחרור כדי שלא נרגיש את הגוף במהלך השבוע. מי בכלל חשב על זה בגיל צעיר יותר?

לצערנו, השרירים והעצמות הם לא הדבר היחיד בגוף שלנו שהולך ונפגם עם השנים. גם השיניים שלנו וחלל הפה לא הולכים ונעשים צעירים יותר. לכן, עלינו לבצע בדיקות בחלל הפה ובשיניים שלנו באופן שוטף, כדי לעקוב מקרוב אחר הנעשה בתוך הפה שלנו, ולראות שהמצב הבריאותי שלנו תקין. לעתים ישנן בעיות של חוסר שיניים או שיניים תותבות אשר לא יושבות כמו שצריך. לכן, רופאים רבים בוחרים להפנות במקרים כאלו את המטופלים שלהם להשתלה דנטלית, ובתוכה הרמת סינוס.

מה זה הרמת סינוס?
בנושא זה, ישנם שני סוגים עיקריים. הרמת סינוס סגורה והרמת סינוס פתוחה. הרמת סינוס סגורה מבוצעת בחלל הפה עצמו. דוחסים עצם לתוך חלל הסינוס מתוך פתח קטן מתחת לעצם. לעומת זאת, בהרמת סינוס פתוחה ממתינים להחלפת עצם כתושה בעצם טבעית לאחר כחצי שנה, ולאחר מכן רק מגיעה ההשתלה.

בכל מקרה, לפני שמבצעים את התהליך, כדי להתייעץ טוב טוב עם רופא המתמחה בתחום. הוא יסביר לכם בדיוק מה צריך לעשות לפני, מה צריך לעשות אחרי ואיפה כדאי לבצע את ההליך. כמובן שתוכלו גם לברר פרטים על הנושא בעצמכם, בנוסף לעצות הרופא. זאת אומרת, שכל מה שאתם צריכים הוא מחשב, נייד או נייח, וגישה לאינטרנט. פתחו את גוגל ולפניכם עולם ומלואו. פשוט קראו על הנושא כמה שיותר וכך תדעו בדיוק מה עומד לפניכם.

להקפיד ולשמור, גם אחרי
חשוב מאוד להקפיד לשמור על חלל הפה והשיניים שלנו גם לאחר ביצוע ההשתלות השונות וכל ההליך הלא פשוט. זה לא זבנג וגמרנו. כלל וכלל לא. אם לא תתחזקו את השיניים שלכם, ותשמרו עליהן היטב, הבריאות שלכם תפגע בהמשך. 

כותב המאמר הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה ויחב"ל. מתמחה בסקירת מוצרים ושירותים במגוון רחב של תחומים. מאמין במחקר מעמיק לפני הצגת מסקנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב