דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גגון למרפסת או לגינה 

מאת    [ 08/01/2017 ]

מילים במאמר: 355   [ נצפה 1947 פעמים ]

חסכתם קצת כסף ואתם חושבים שהגיע הזמן לשפץ את הבית. למרות זאת, לאף אחד אין באמת את הכוחות לשפץ את הבית במלואו ועדיף לבחור להתחיל באזורים מסוימים שלאחר תהליך כל הבית יהיה משופץ ותוכלו לברך על המוגמר. אם אתם בוחרים להתחיל בשיפוץ, כדאי שתתחילו קודם כל במרפסת או הגינה שלכם.

שיפוץ או עיצוב של המרפסת או הגינה יכול להיות אחד הדברים המאתגרים ביותר שנעשה במהלך חיינו בכל הקשור לשיפוץ הבית ולשדרוגו. מדובר באזור שבדרך כלל לא עובר הרבה שינויים לאורך השנים ולעתים אף די מוזנח על ידי אנשים רבים, למרות שאנחנו מאוד נהנים לשבת שם, לארח בו חברים ובכלל, להרגיש את תחושת הכיף שיש באוויר הצח בחוץ.

אחד האלמנטים החשובים ביותר כשאנו מדברים על עיצוב המרפסת זה קודם כל הגגון שלה, כאשר אם אנחנו רוצים להימנע מהגשמים העזים בחורף והשמש הרותחת בקיץ, אז בכל מקרה חשוב שנבנה קורת גג מסוימת, רק כדאי שנחליט על איזה סוג גגון אנחנו רוצים. במאמר הבא נמנה מספר סוגים של גגונים אשר מתאימים לכל מרפסת או גינה, כל אחד ויתרונותיו.

פרגולה מעץ מלא

כאן מדובר כמובן במקרה הקלאסי ביותר. פרגולות כבר שנים רבות נבנות בגינות בעיקר, אך יש אנשים שגם מעדיפים אותן במרפסת שלהם. היתרון של פרגולה היא עמידות בכל תנאי מזג האוויר ולאורך שנים, כאשר הבלאי שלה יכול להגיע רק אחרי שנים רבות אם בכלל - וגם במקרה הזה ניתן לחדש אותה לרוב עם מריחת לקה על העץ ממנו היא עשויה. פרגולה תעניק תחושת חמימות במרפסת או הגינה, מעין סוג של חדר מחוץ לבית, עם הרבה אוויר.

סוכך רגיל או חשמלי

סוככים (גם רגילים וגם חשמליים) הפכו בשנים האחרונות לטרנד נהדר ויעיל בקרב האנשים שרוצים לשמור על המרפסת שלהם בעיצוב יפה - וגם לתת להם את אפשרות הבחירה כשמדובר בעונות השנה. באמצעות סוכך חשמלי ניתן להחליט מתי הוא נפתח או נסגר וכך לבחור את האווירה שבא לכם במרפסת או הגינה שלכם.

למרות שמדובר בעניין קצת יותר זול מפרגולה, חשוב שתגיעו מוכנים בטרם החלטתם על התקנת סוכך. כתבו בגוגל סוככים חשמליים מחיר ובצעו השוואה. לאחר שחיפשתם ברחבי האינטרנט את מקבץ המילים סוככים חשמליים מחיר תוכלו לדעת קצת יותר על מה שאתם הולכים להתקין בבית שלכם, לבחור את העיצוב ולמעשה להיכנס לעולם אחר בכל הנוגע לתחושה שלכם במרפסת.

 

כותב המאמר הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה ויחב"ל. מתמחה בסקירת מוצרים ושירותים במגוון רחב של תחומים. מאמין במחקר מעמיק לפני הצגת מסקנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב