דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה חשוב לבצע השוואת מחירים לביטוח דירה? 

מאת    [ 07/01/2017 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 1769 פעמים ]

אין זה סוד, כי רכישת דירה בישראל זה עניין לא קל. אם הנכם חיים בארץ לפחות מספר שנים, אז כנראה שהמושגים "יוקר המחייה" ו"בעיית הדיור" מוכרים לכם. כל פעם שאני עובר בשדרה בתל אביב, אני מסתכל על האוהלים הממוקמים שם, על כל אוהב רשום משהו אחר - שחררו את רומן זדורוב, העם עם אלאור, תורידו את מחירי הקוטג' ועוד. רוב השלטים מתייחסים דווקא לבעיית הדיור. מהי "בעיית הדיור" שכולם מדברים עליה כל כך הרבה? מחירי הדירות הן יקרות ומעט מאוד אנשים ומשפחות יכולים להרשות לעצמם לרכוש דירה, כמובן שהכל תחת המשכנתא כי כמעט ולא קיימים אנשים שהצליחו לחסוך סכומים כה גדולים לבד ולרכוש דירה ללא העזרה של הבנק. 

לכן, כאשר הנכם מגיעים למצב בו רכשת דירה משלכם - גם אם יש לכם עוד 25 שנה לשלם משכנתא, הפחד הגדול ביותר הוא שיקרה משהו לדירה ואז תשאו בלי שום דבר ועם משכנתא על הראש. נכון שכל אחד מאיתנו מנסה להרגיע את עצמו והקול בראש אומר "לך זה לא יקרה", אבל אף אחד מאיתנו אינו חסין ותמיד יכול לקרות מצב שהדירה שרכשתם נפגעת מדבר זה או אחר (אסון טבע, פיגוע, שריפה ועוד). לכן, על מנת להמנע ממצבים כאלה ולהרגיש בטוחים מבחינה כלכלית, רוב האנשים מבטחים את דירתם כדי שבמקרה של שריפה/פיגוע/אסון טבע, בעלי הדירה יקבלו פיצוי כספי ויוכלו להתרכז בשיפוץ של הדירה או רכישה של אחת אחרת. 

טרם הנכם חותמים על פוליסת ביטוח דירה ומבטיחים את בטחונכם הכלכלי, חשוב לבצע השוואת מחירים לביטוח דירה, זאת על מנת לבדוק הצעות מחיר אצל כל אחת מהחברות ולבחור בהצעה המשתלמת ביותר. על מנת לבצע השוואת מחירים, כל שעליכם לעשות, הוא לרשום בגוגל את הביטוי: "השוואת מחירים ביטוח דירה" ולדפדף בין תוצאות החיפוש. ברוב המקרים, האתרים הראשונים במופיעים ברשימה, נותנים את האופציה לבצע השוואת מחירים לביטוח דירה באתר עצמו או למלא טופס עם פרטים אישיים ולהמתין לחזרה של נציג אשר ייתן לכם הצעות מחיר מכמה חברות ביטוח שונות. 

השוואת מחירים ביטוח דירה - כמה חברות קיימות בשוק?

השאלה שעולה הרבה היא כמה חברות ביטוח קיימות סך הכל בשוק הישראלי? והתשובה היא - הרבה. ישנן המון חברות מקטנות עד גדולות שמציעות לכם לבטח את הדירה דרכן. היכן לעשות את הביטוח בפועל - זו בחירתכם בלבד, אך חשוב להבין כי בכל אחת מהחברות יש את היתרונות והחסרונות משלה.

אליסה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב