דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אדניות למרפסת - עיצוב טבעי לבית 

מאת    [ 05/12/2016 ]

מילים במאמר: 454   [ נצפה 2337 פעמים ]

אומרים שהחזית של הבית ובכלל של כל מבנה, מלמדת לא מעט על מה שקורה בתוכו, האופן בו אנשים בוחרים לעצב את המרפסת של ביתם, מלמדת על הדרך בו הם בוחרים לעצב ולהשקיע בביתם פנימה. זו הסיבה שאנשים רבים בוחרים להשקיע זמן וכסף בכל הקשור לעיצוב המרפסת, הגינה או החצר.

זה נכון כשמדובר בשכונות מגורים יוקרתיות או כאלה שנחשבות על רמה גבוהה, אז לא מעוניינים להפוך את המבנה ליוצא דופן בזמן שבמבנים אחרים דואגים הדיירים להשקיע מאמצים רבים בעיצוב החיצוני שלהם, וזה נכון גם בשכונות פחות טובות, אז לעיתים ההשקעה במרפסת או בגינה, מייצרת מצג מעט שונה, משפרת את המראה של המקום ומעניקה גם תחושה נעימה יותר, אפילו כשבחוץ העיצוב הוא פחות נעים לעין.

 

אחת הדרכים לעצב את חזית הבית היא באמצעות אדניות עץ. אדניות אלה ניתן להציב בגינה, בחצר או במרפסת, ובתוכן אפשר להציב צמחים מסוגים שונים אשר יפארו את המקום ויעניקו לו צבע וחיים. כאן למעשה, אדניות למרפסת משרתות את דיירי המקום בצורה כפולה, הן גם מעוצבות בצורה ייחודית מחד, וגם מאכלסות צמחים ועציצים שונים, אשר מכניסים חיים למקום ומעצבים אותו בצורה מרשימה. זאת כמובן בהנחה ומטפלים באותם צמחים ושומרים עליהם.

יש סיבות שונות מדוע אנשים מעדיפים לבחור אדניות למרפסת דווקא מעץ ולא מפלסטיק, ואנחנו נתייחס לכך מיד, אך תחילה נציין, שהשימוש באדניות אלו יכול להתבצע גם במקרים של מבנים פתוחים וגם במבנים סגורים, הם יכולים להתבצע גם אם רוצים להשתמש בהם על מנת להטמין אותם בחול או להציב אותם על פני האדמה, במקרים מסוימים עם מערכת תלייה חזקה ניתן גם לתלות אותן מהתקרה וכן ניתן להציב אותן על אדן החלון ועוד. על כן, השימוש בהם הוא רחב ומאוד פופולארי.

אדניות עץ למרפסת ? כל הסיבות להשתמש בהן

כשמסתכלים על אדנית עץ, רואים לכאורה מין גוף עץ פתוח שמזכיר מבנה של קופסאות עץ ישנות ומסורבלות. אך האמת היא, שאדנית עץ לעיצוב הבית, המרפסת או הגינה, הרבה יותר משתלמת מאשר סוגים של אדניות אחרות, בפרט אדניות פלסטיק.

א.      ניתן לשמר את העץ בצורות שונות, החל מחיזוק באמצעות עץ חיצוני, ניתן לצבוע את האדנית בצבעים שונים, ניתן לעצב את האדנית בשלל עיטורים ועוד.

ב.      המבנה הקלאסי של אדנית עץ הוא יפה כשלעצמו ומוסיף לא מעט לעיצוב של המקום, זה נכון גם בגלל הצורה שלו (ניתן למצוא אדניות עגולות, מרובעות, מלבניות ואפילו אדניות עץ שמתחברות זו לזו דרך ספסל צר כך האדנית יוצרת תחושה מאוד נעימה.

ג.       האדניות מגיעות עם דפנות ייחודיות, שגם מקל מאוד על תהליך העבודה (במיוחד בכל הקשור להשקיה של הצמחים) וגם יוצרים מראה ייחודי, שונה, אשר לא קיים באדניות פלסטיק.

ד.      צריך לזכור שאדניות עץ עשויות בדרך כלל מעץ מלא, עץ איכותי שמחזיק מעמד זמן רב ועל כן ברגע שקונים אדנית מסוימת, אפשר להיות רגועים שזו קנייה לשנים רבות. 

הללויה הארומה שבעץ - חנות אדניות מקוונת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב