דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסעות לאנשי עסקים 

מאת    [ 19/11/2016 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 2520 פעמים ]

מרבית העסקים הקטנים בישראל אשר בבעלותם מוצר איכותי, כזה שיכול למשוך הרבה משקיעים ולקוחות מחו"ל אינם מבינים כי צריך לחלק את תשומת הלב בין הלקוח ואיש העסקים אשר מבקר מחו"ל ובין המוצר. רובנו נותנים את המידע על המוצר ואת היכולות שלו כדי למכור את המוצר אבל שוכחים להתייחס ללקוח איש העסקים כמו שהוא רגיל שמתנהגים איתו בארץ מולדתו. קבלת הפנים אצלנו לאנשי עסקים אינה מקצועית כמו בארצות אחרות. כמובן, שיש יוצאים מהכלל.

אירוח האורח מחו"ל

כאשר מארחים איש עסקים מחו"ל חשוב מאוד לתת לו את כל חבילת האירוח. בפאנל אשר יושב מול אותו אדם צריך להיות נציג מכל מחלקה שיכול לענות על השאלות המקצועיות בתחומו. מהמנכל והבעלים של החברה ועד לאדם הפשוט אשר מפעיל את המכונה שמייצרת את המוצר הסופי (לפעמים לאדם זה יהיה מידע מאוד רלוונטי שלאנשי ההנהלה אין שמץ של מושג בנושאים הטכניים). 

כאשר מגיע לקוח מחו"ל חשוב לצוות לו אנשים אשר יתנו לו הרגשה של בית. במידה והחברה פרוסה בכמה מקומות בארץ אפשר לפנות לשירותי השכרת מסוק לעסק כדי שיהיה צמוד אליכם ותוכלו לסוע מהמפעל באילת למפעל בקריית שמונה. במידה ואתם נמצאים באיזור המרכז-השרון אפשר להשכיר שירותי הסעות VIP לאנשי עסקים אשר ילוו אתכם במשך היום. במידה וזוהי הפעם הראשונה של איש העסקים, שהגיע לבקר ולראות את המוצר שלכם, בישראל חשוב לשלב גם טיולים בארץ ולהראות לו קצת את ארץ ישראל. 

איך לתכנן את האירוח.

קודם כל, כאשר מגיע לבקר אתכם לקוח חשוב שימו לב להפרשי הזמנים, אינם רוצים להעמיס יותר מדי על הלקוח ובסופו של דבר הוא יגיע לישיבה על המוצר עייף וחסר סבלנות. אז כאשר אתם מתכננים את הביקור שימו לב מהיכן מגיע הלקוח, אם הלקוח מגיע מיבשת אמריקה וסיכוי גבוה שהוא יסבול מג'ט לג דאגו שיהיה נהג הסעות אמין, עם רכב מפנק, אשר יאסוף אותו משדה התעופה. במידה ויש באפשרות אדם בכיר מהחברה להצטרף זה יראה על רצינות וכבוד ללקוח. 

את היום השני של הלקוח תתחילו בארוחת בוקר טובה, אולי קצת להסתובב איתו באתרי תיירות שונים קרובים לאיזור בו ממוקמת החברה, כמובן שאפשר לסוע מהמלון לכיוון החברה ולעצור בדרך באתר כזה או אחר. חשוב שירגיש שאתם לא רק מנסים למכור לו אלא לתת לו הרגשה של חופשה ושיהיה לו נוח. במהלך הביקור שלבו גם עסקים, אפשר לעשות זאת במסעדות בשלבים האחרונים של הביקור. תהיו מוכנים תמיד לזה שהלקוח ירצה לחתום לאחר הביקור והכינו מסמכמים לחתימה לפני הביקור.

TamirT




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב