דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לקראת ניתוח אף קוסמטי 

מאת    [ 04/11/2016 ]

מילים במאמר: 374   [ נצפה 3151 פעמים ]

ניתוח אף עשוי להיות בעל מטרות רפואיות, קוסמטיות בלבד או שילוב של שני יעדים אלו. בשורות הבאות נתייחס אל הקריטריונים שחשוב לבחון לפני ניתוח אף קוסמטי, על מנת שתוכלו לבצע את הבחירה הנכונה ולעבור הליך העומד לשביעות רצונכם.

האם אתם באמת מוכנים?

בראש ובראשונה, ניתוח אף קוסמטי הוא עניין של בחירה אישית. על כן, עליכם להקדיש לנושא זה מחשבה מרובה ולהבין האם אתם באמת מוכנים לשינוי מהותי ובולט בפניכם, כגון אף צר, מחודד, פחוס או סימטרי יותר. התוצאות ילוו אתכם למשך שנים ארוכות, ולזאת מתלווה גם הליך ניתוחי שאיננו זול. אמנם, מרבית האנשים שפונים לניתוחים אלו עושים זאת לאחר שכבר הגו לא מעט בנושא והגיעו להחלטה מושכלת. ואולם, בעיקר אנשים צעירים יחסית פונים לניתוח מבלי להקדיש מספיק מחשבה להיבטים פסיכולוגיים, חברתיים ותרבותיים שמשפיעים על הבחירה. ייתכן למשל שפנייה אל פסיכולוג לפני ההחלטה תעזור לכם להיות שלמים יותר עם המראה הנוכחי, ואולי חוות דעת שתקבלו מחברים ובני משפחה יביאו אתכם להחלטות הפוכות מאלו שהתכוונתם אליהן.

מי יבצע את הניתוח?

במידה שהחלטתם לעבור ניתוח אף קוסמטי, השלב הבא הוא למצוא מרפאה ומנתח שיעשו את העבודה. ראשית, חשוב להבין שהחוק בישראל מאפשר לרופאים מתחומי התמחות שונים לבצע התערבויות מגוונות, אך אתם צריכים לחפש מומחה בניתוחים פלסטיים שמאחורי ניסיון עשיר בתחום זה. לשם כך, אם אתם מכירים אדם שכבר עבר ניתוח דומה התייעצו איתו וקבלו המלצות על קליניקה ומנתח מסוים, ואם אינכם מכירים תוכלו להיעזר ברשת האינטרנט. לדוגמא, ברשת פועלים אתרי בריאות ורפואה המספקים רשימות עדכניות של מנתחים קוסמטיים. ברשימות אלו תוכלו לקרוא על תחומי המומחיות של הרופא, על מידת הוותק והניסיון שלו, על המקום בו למד והשתלמויות מיוחדות שעבר, על מיקום הקליניקה, ועוד.

מכאן גם תוכלו להמשיך עם קישור לאתר האינטרנט של הקליניקה עצמה (אם יש לה אתר), שם ניתן לקרוא על ההליכים המוצעים, הבדיקות המקדימות וההכנות לניתוח, התוצאות הצפויות, הגישה הטיפולית וכדומה. חשוב מאוד לעשות בדיקה מקיפה לפני שניגשים למנתח כזה או אחר.

עלויות הניתוח

אין בנמצא מחירון אחיד לניתוחי אף קוסמטיים, ונושא זה משתנה בהתאם למורכבות ההליך, המוניטין של המנתח והקליניקה. לכן, אפשר להתייחס לנושא זה כאל תחום צרכני ולבקש תחילה שתיים או שלוש הצעות מחיר מקליניקות שונות. בבחינת ההצעות יש לשים דגש מיוחד על מצבים של אי שביעות רצון מהתוצאות, ועל השתתפות עצמית במקרה שנדרש ניתוח מתקן.

המאמר נכתב בעזרת מערכת "שאל את הרופא". פורטל הרפואה המוביל בישראל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב