דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיק מייקל קורס, מקורי או חיקוי? 4 טיפים כיצד לזהות תיק מקורי 

מאת    [ 24/10/2016 ]

מילים במאמר: 520   [ נצפה 7304 פעמים ]

כיום שבסין מייצרים חיקויים כמעט לכל דבר צריך לדעת לזהות חיקויים. זיופים של אבזרי אופנה ובעיקר תיקים של מעצבי - על נמכרים כל יום בכל העולם. לעין בלתי מיומת קשה להבדיל מהו תיק מקורי או תיק מזויף ותיקים מזויפים נמכרים ע"י חנויות ובאינטרנט ומוצגים כתיקים מקוריים במבצע. למעשה מאוד קל, אם יודעים על מה להסתכל, לזהות זיוף של תיק מעצבים יוקרתי. לכן בהמשך המאמר נביא בפניכן 4 טיפים פשוטים אשר יעזרו לכן לזהות תיק מזויף.

4 טיפים כיצד לזהות תיק מייקל קורס מקורי 

1. המחיר - המחיר של התיק הוא הדבר שהכי קל לזהות זיוף. אם מצאת תיק מעצבים יוקרתי במחיר זול במיוחד כנראה שזה זיוף. המחירים של תיקי מעצבים נעים החל ממאות בודדות לתיק יד קטן (או ארנק) לבין עשרות אלפי שקלים. המחיר של תיקי מייקל קורס   בארץ לדוגמה הם בין 600 ש"ח לבין 2500 ש"ח .  כדי לקבל מה המחיר של התיק שמצאת ניתן להיכנס לאתר של אותו מעצב ולקבל מושג מה המחיר של התיק בחו"ל. אם מצאת תיק שעולה בארה"ב 500 דולר לא יתכן שתמצאי אותו בארץ במבצע במחיר של פחות מ 200 שח. לכן אם המחיר הוא זול מידי -זה זיוף.

2. איכות החומרים - החומרים מהם עשויים תיקי מעצבים תמיד היו באיכות הגבוה ביותר. הרוכסנים, בעור או הבד שממנו עשוי התיק, האבזמים, הרצועות, הלוגו של המעצב כולם צריכים להיות עשויים מהחומר הטוב ביותר וללא סימנים,פגיעות או קילופים. תיק מעצבים אמיתי חייב לשדר יוקרה לכן אין פשרות באיכות החומרים בתיק מקורי. 

3. התפירה -  אחד הרמזים הגדולים ביותר אשר יכולים לעזור לך לזהות תיק מייקל קורס אמיתי או כל תיק מעצבים הוא איכות התפירה. התפירה התיק מעצבים חייבת להיות ישרה, אחידה בגדלים של התפרים וברווחים בין התפרים. רוב תיקי המעצבים נתפרים ביד על-ידי תופרים מיומנים. מאוד קל לזהות תיק מזוף אם מסתכלים על התפירה של התיק הרצועות והבטנה הפנימית. בתיקים מזוייפים תמיד יהיו קווים עקומים של תפרים, תמיד יהיו תפרים לא אחידים ותמיד יהיו תפרים שלא נסגרו היטב ולכן יהיו קרעים קטנים של חוטים. ניתן לשים לב שבחלק מהמקרים בתיק מזוייף ישתמשו בדבק במקום בתפירה, לכן אם מצאתן שאריות של דבק אי ספק שהתיק שבחנתן הוא תיק מזויף.

4. החלק הפנימי של התיק - כאשר מסתכלים על החלק הפנימי של התיק, על הבטנה, מאוד קל לזהות תיק מזויף. ליצרנים של הזיופים חשוב רק החלק החיצוני של התיק. לא סתם אומרים "אל תסתכל בקנקן...." במקרה שלנו גם אם הזיוף באיכות מאוד מאוד גבוהה תמיד אפשר יהיה לזהות זיוף מבחינה של החלק הפנימי של התיק. איכות התפירה של הביטנה, הרוכסנים הפנימיים, המרקם של הבטנה וכו'. בדרך כלל הבטנה הפנימית עשויה מבד או מדמוי בד רך ונעים עם הלוגו של המעצב מוטבע על גביי הבטנה. בדרך כלל בזיוף הבטנה הפנימית קשה ולא איכותית ויש תחושה של פלסטיק כאשר נוגעים בה.

לסיכום: כאשר את רוצה לרכוש תיק מעצבים יוקרתי את תמיד צריכה לשאול את עצמך מספר שאלות -  האם המחיר הגיוני או לא? האם התיק משדר איכות ויוקרה? האם רואים ששמו לב לכל פרט בייצור התיק? אם ענית לא על אחת מהשאלות כנראה שהתיק הוא לא תיק מעצבים מקורי. דבר נוסף שאני ממליצה תמיד, לרכוש תיק מעצבים רק מחנות תיקים מוכרת אשר מתחייבת שהתיק מקורי.

 

מיכל גבה


SHOP4BAGS.CO.IL




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב