דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הובלות בשרון בדרך שלי 

מאת    [ 11/10/2016 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 3052 פעמים ]

החלטנו לעבור לשרון, מקום יפהפה מלא צמחיה, אפילו יש לנו שם כמה חברים שגרים שם, גם הסבתא של הילדים שלי. במיקום ליד פארק שאוכל לרדת עם ילדי התאומים בני השלוש לפארק לשחק. חבורת אמהות נחמדה קיבלה את פני בשמחה לשכונה. האמת שכרגע הכל נראה מקסים אך מעבר הדירה וכל הפרוצודורה היו קצת פחות נעימים. ככל שהכרתי את השרון אהבתי אותה יותר. אך החוויה שחוויתי במעבר הדירה מחברת הובלות אקראית, היה פשוט גרוע מתחילתו ועד לסופו. אני שמחה שיכולתי לטשטש אותה עם האנשים החימימים שקיבלו אותי בצורה נעימה עם האיזור היפיפה והבית החדש שבו אנו הולכים להקים את משפחתנו. אני שמחה שאני כבר מצאתי חברים חדשים שאוכל לבלות איתם ולטייל איתם באזור.

בכל זאת החוויה של המעבר מתעתעת בי כל פעם מחדש. איך יכולתי להיות כזאת חפיפניקית בבחירת חברת הובלות בשרון. איך לא בדקתי איך לא ביררתי איך לא ידעתי שהדבר הזה הוא כל כך משמעותי. אולי מאחר וזו הפעם הראשונה שאני באמת עוברת דירה בעצמי. אולי כי לא תיארתי לעצמי שבחירת חברת הובלה היא דבר לא פשוט. אולי פשוט התעסקתי באלף דברים במעבר הדירה ששכחתי מהפרט הכל כך חשוב הזה. 

כאשר גרנו בבית הורי בצפון היה כל כך פשוט ונוח. כולם מכירים את כולם. להעביר מיטה או ארון זה היה בהישג יד עם בקשה קטנה טובה מחבר שיש לו טנדר או מחברת הובלות מקומית. הכל היה נוח ופתאום במעבר לעיר כבר החברים לא יכולים להעביר תכולת דירה גדולה כמובן ולא העלתי בדעתי שההובלה שאני אמצא בדף הראשון בדפדפן האינטרנט יהיה כל כך נוראי. לא קראתי המלצות לא שאלתי מכרים פשוט התקשרתי וסגרתי. אפילו לא העלתי בדעתי לברר את מחירי ההובלה הקיימים כי חברתי לעצמי שזה קבוע לדירה. 

היום אני מבינה שעשיתי טעות. הטלוויזיה החדשה שההורים קנו לנו נשברה בהובלה. הארון שביקשנו פירוק והרכבה לא הצליחו להרכיב בחזרה למצבו האמיתי הדלת עד היום לא נסגרת כמו שצריך וזה כל פעם מזכיר לי איך לעזאזל שילמתי למובילים את המחיר המלא ובנוסף להכל לא ידעתי על עניין הטיפים למובילים שלא היססו לבקש ממני כאשר סיימו את ההובלה הגרועה בחיי. 

אז כן הגעתי לשרון לדירה יפהיפיה לאנשים נחמדים לאזור מקסים אבל בדרך הכל כך לא נכונה. 

בפעם הבאה שאני אעבור דירה אני מבטיחה לעצמי שאני אברר על מחירי ההובלה על אחריות בהובלה על מובילים אמינים ומקצועיים ואעשה עוד מאמץ נוסף בבחירת חברת הובלות בשרון או באזור אחר שבו אבחר לגור בעתיד למרות שנראה לי שאשאר כאן. 
לסיכום אני רוצה להגיד לכם שלפני שאתם בוחרים חברת הובלות בשרון ערכו השוואת מחירי הובלה עשו זאת דרך אתר שמפקח על המובילים שלו וודאו שיש להם ביטוח בדקו שיש להם המלצות וחוות דעת חיוביות ובאמת קחו את העניין הזה ברצינות כי אף אחד לא רוצה לעבור את מה שאני עברתי בהובלה הזו. מקווה שעזרתי שיהיה לכם בהצלחה... מעבר נעים ! 

 

שרית - מנהלת שירות לקוחות getmoving




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב